Magnolia Park świeci tysiącem lampek [ZDJĘCIA]
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Ponad 100 000 światełek i ponad 4000 bombek przystroiło największe centrum handlowe we Wrocławiu. Można się tu poczuć jak w zaczarowanym lesie. Jest śpiewający renifer, są skrzaty, a także dobrze znane i lubiane gadające drzewo.
Żeby przywieźć dekoracje świąteczne do Magnolia Park, potrzebne były aż cztery duże ciężarówki. Światełka, bombki, drzewa i trójwymiarowe figury zwierząt ozdobiły wnętrze, elewacje, wejścia, teren przed budynkiem, parking i strefę restauracyjną. Do wykonania instalacji zużyto 1000 kg aluminium, 150 kg stali, 100 000 punktów światła i 4000 bombek. Cała kompozycja to połączenie tradycyjnych elementów oraz nowoczesnej formy w postaci ażurowej dekoracji w kolorze złotym, a także specjalnego węża Neon Flex ze 120 punktami światła na metr bieżący. Po złożeniu dekoracja zajmuje około 700 mkw.
Ozdoby stworzyły klimat zaczarowanego lasu, który tym razem panuje także przed budynkiem. To głównie za sprawą nowych, dużych figur 3D: sowy, jelenia i lisa, jak również postaci zwierząt na elewacjach. – Dekoracja Dotyk Natury miała być przede wszystkim ciekawą kontynuacją tego, co obecnie jest na terenie centrum – wyjaśnia Joanna Sawośko-Duda, dyrektorka Magnolia Park, centrum zarządzanego przez Multi Poland, polski oddział Multi Corporation. – To wszystko razem tworzy wspaniałą całość. Można poczuć się tu jak w zimowej bajce. Atmosferę świąt widać i czuć na każdym kroku. W obecnej sytuacji to bardzo optymistyczny akcent, dzięki któremu można na chwilę przenieść się do beztroskiego świata – dodaje.
Wśród zwierząt są także śpiewający renifer i paw, którego ogon ozdabia 11 tysięcy lampek. Oczywiście nie mogło zabraknąć drzewa, które opowiada bajki. – To ulubiona przez najmłodszych świąteczna atrakcja. Największe wrażenie na rodzicach robią natomiast fantastyczne iluminacje – mówi Joanna Sawośko-Duda.
– Dekoracje to przede wszystkim idealne tło do robienia zdjęć, oczywiście z zachowaniem ograniczonej interakcji ze względu na obecną sytuację. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby w centrum było nie tylko pięknie, ale przede wszystkim bezpiecznie. Magnolia Park spełnia wszystkie najważniejsze wymogi sanitarne, czego dowodem jest uzyskany przed ponownym pełnym otwarciem certyfikat „SafeGuard” – podkreśla.
Uwielbiane przez dzieci gadające drzewo stoi tradycyjnie przed jednym z wejść do centrum, natomiast w środku – przy sklepie LC Waikiki – pojawiło się inne, zupełnie nowe, świetliste drzewo do robienia selfie. Skoro o drzewach mowa, to warto zwrócić uwagę na świąteczny, wysoki dąb, który co roku zmienia szatę wizualną. Tym razem ozdobiły go skrzaty. Efekt dopełniają kompozycje ze świetlistych reniferów, sów siedzących na świerkowych gałązkach, bombek, śnieżynek i gwiazdek.
Całe centrum handlowe Magnolia Park wydłużyło do końca roku godziny otwarcia do 22:00.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.