Komunikaty PR

Magnolia Park wręczy pół tysiąca kwiatów przed Dniem Kobiet

2021-03-04  |  20:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Czuć już wiosnę we Wrocławiu. Wprawdzie magnolie jeszcze nie kwitną, ale w Magnolia Park są piękne rośliny doniczkowe. Centrum rozda je podczas zbliżającej się akcji, która odbędzie się 6 marca – w sobotę.

Może być blady, błotny, a nawet trójzębny. Nie warto się jednak sugerować nazwami gatunków, bo wcale nie zdradzają, że chodzi o niezwykle popularną roślinę – storczyk. Storczyk jest lubiany za to, że w domowych warunkach kwitnie długo i obficie. A także za to, że jest bardzo prosty w uprawie i pielęgnacji. Wystarczy przestrzegać podstawowych zasad, by po przekwitnięciu storczyk rósł zdrowo i kwitł ponownie. – To bez wątpienia jedna z roślin doniczkowych o najpiękniejszych kwiatach. Często kupujemy storczyki do domu lub jako prezent na różne okazje. Z okazji zbliżającej się wiosny i Dnia Kobiet uczyniliśmy je bohaterami naszej najnowszej akcji – mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park.

Akcja odbędzie się 6 marca. W tym dniu Magnolia Park ma do rozdania aż 500 storczyków. Zasady akcji są bardzo proste. By otrzymać storczyk, trzeba zrobić 6 marca zakupy za minimum 250 zł. Można je rozłożyć maksymalnie na dwa paragony. Punkt wymiany paragonów na storczyki będzie w okolicy salonu Empik i Super-Pharm. Akcja potrwa w godzinach od 10.00 do 20.00 lub do wyczerpania zapasów. Szczegóły znajdują się w regulaminie dostępnym na stronie internetowej www.magnoliapark.pl.

Bezpieczny rodzaj wydarzeń stacjonarnych

To już trzecia w tym roku akcja tego typu organizowana przez Magnolia Park. Wcześniej do wygrania były obramowane plakaty z okazji walentynek i karty podarunkowe. Magnolia Park decyduje się na taki rodzaj wydarzeń stacjonarnych ze względów bezpieczeństwa. – Ich przebieg bez problemu można dostosować do obowiązującego reżimu sanitarnego – podkreśla Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland. – Zapewniamy całkowicie bezpieczne warunki podczas podobnych wydarzeń stacjonarnych oraz codziennych zakupów – dodaje.

Magnolia Park już w ubiegłym roku otrzymała certyfikat SafeGuard, który potwierdza działanie zgodnie z wymaganiami prawnymi i wytycznymi władz sanitarnych. W całym centrum niezmiennie obowiązuje zasada zasłaniania ust i nosa, dezynfekcji i zachowywania dystansu. W Punkcie Informacyjnym można dostać bezpłatne maseczki i rękawiczki. Pojemniki z płynem do dezynfekcji rozmieszczone są w całym centrum. Elementy infrastruktury wspólnej, często dotykane, są regularnie dezynfekowane. Tam, gdzie to możliwe, wejścia i wyjścia zostały rozdzielone w sposób umożliwiający komunikację jednokierunkową.

Liczba klientów zarówno w centrum, jak i sklepach jest na bieżąco monitorowana. Informacje o dopuszczalnej liczbie osób znajdują się przy wejściach do Magnolia Park oraz na witrynach sklepowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Young Leosia ambasadorką marki Orbit® Refreshers! Biuro prasowe
2024-05-15 | 22:00

Young Leosia ambasadorką marki Orbit® Refreshers!

Artystka młodego pokolenia, która podbija szturmem polską scenę muzyczną, została twarzą marki Orbit® Refreshers. Young Leosia wspiera wizerunkowo kampanię nowości produktowej
Zakupy Trzy propozycje upominków na Dzień Mamy
2024-05-15 | 14:00

Trzy propozycje upominków na Dzień Mamy

Mama to nasz autorytet, przyjaciółka, najlepsza szefowa kuchni i niezastąpione źródło życiowej mądrości. W dniu jej święta, które przypada 26 maja, chcemy wyrazić
Zakupy Jarmark produktów Regionalnych
2024-05-13 | 13:13

Jarmark produktów Regionalnych

Atrium Biała zaprasza smakoszy produktów regionalnych na prawdziwą ucztę! W dniach 15-18 maja w białostockim centrum handlowym odbędzie się kolejny już Jarmark Produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.