Komunikaty PR

Magnolia Park z nowymi najemcami

2022-12-13  |  15:30
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Największa na Dolnym Śląsku galeria handlowa Magnolia Park stale rozwija swoją ofertę. Ostatnio do grona nowych najemców dołączyły marka Nanu-Nana oraz bieliźniany multibrand Clodi. W nowym koncepcie otwarto też drogerię Rossmann.

Początki tej marki datowane są na lata 70. Wtedy w Niemczech powstał pierwszy koncept sklepu Nanu-Nana. Od 2006 roku salony z dekoracjami do domu, a także tzw. gotowymi prezentami stały się popularne również w Polsce. Teraz pierwszy salon Nanu-Nana został otwarty także w Magnolia Park. Na 164 mkw. znajduje się asortyment z działu dekoracji wnętrz, wyposażenia kuchni, tekstyliów czy gotowych pomysłów na prezent. Nanu-Nana znana jest również z bogatej oferty produktów sezonowych. Sklep jest zlokalizowany na poziomie +1 obok salonu 4F.

W październiku do grona najemców Magnolia Park dołączył również multibrand Clodi, znajdujący się na parterze tuż obok Peek & Cloppenburg. Marka Clodi to salony z ekskluzywną bielizną damską i męską znanych brandów takich jak Felina, Panache, DKNY, Sloggi, Samanta, Schiesser, Seafolly czy Triumph. Salon Clodi w Magnolia Park to także profesjonalny dobór bielizny dzięki m.in. doradztwu wyspecjalizowanych brafitterek.

W Magnolia Park w nowym koncepcie ponownie otwarto też popularną drogerię Rossmann. Nowy format wdrażany we wszystkich salonach tej marki w Polsce opiera się na jeszcze lepszej ekspozycji asortymentu m.in. dzięki podświetlanym półkom, a także bardziej zróżnicowanej ofercie produktów i powiększonej strefie z ekologiczną żywotnością. Nowa drogeria Rossmann w Magnolia Park znajduje się w dotychczasowej lokalizacji i ma powierzchnię 636 mkw.

- Istotnym elementem strategii najmu Magnolia Park jest poszerzanie oferty o popularne i znane marki. Nasz tenant mix jest przemyślany i na bieżąco aktualizowany o te brandy, których oczekują klienci. Niezwykle ważna dla nas jest także współpraca z dotychczasowymi najemcami, którzy również zmieniają swoje salony, dostosowując je do nowych konceptów marek – mówi Anna Fabianowska, Senior Asset Manager w Multi Poland.

W ostatnich miesiącach struktura najemców Magnolia Park poszerzyła się o salon jubilerski Savicki, popularną na Dolnym Śląsku restaurację Mango Mama w wersji street food, a także odświeżony format salonu Wólczanka. Pod koniec sierpnia do najemców dołączył także największy na Dolnym Śląsku sklep marki Pepco.

W galerii handlowej trwają też prace modernizacyjne przygotowujące powierzchnię handlową dla dwupoziomowego salonu Primark, który zostanie otwarty w IV kwartale 2023 roku.

 

Więcej informacji:

Magnolia Park jest największym centrum handlowym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji prawie 3 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się: Peek&Cloppenburg, Zara, H&M, C&A, Reserved, CCC, Deichamnn, KappAhl, Carry, New Yorker, TK Maxx oraz HalfPrice. A także Tommy Hilfiger, Guess oraz Marciano By Guess, Pierre Cardin, Molton, Olsen, Ulla Popken, Gerry Weber, Kazar i Venezia. Wśród grona jubilerów są Apart, Jubitom, Yes, W.Kruk, Pandora, Tous, Savicki oraz Swarowski. Oferta sportowa jest silnie reprezentowana m.in. przez takie marki jak Decathlon, Intersport, Martes Sport oraz Regatta Great Outhdoors. Artykuły elektroniczne dostępne są m.in. w sklepach Media Markt, Denon, Ispot oraz Komputronik. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują m.in. Super-Pharm, Rossmann, Douglas, Sephora, Mac oraz Clinique. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: hiszpańskiej marki Decimas, Nectar Bath Treats z Las Vegas oraz Crocs z Colorado w Stanach Zjednoczonych, The North Face znad zatoki San Francisco oraz południowokoreańskie LG Brand Store oraz Samsung Brand Store, a także drugi w Polsce salon e-obuwie.pl z dziesięcioma nowoczesnymi przymierzalniami Modivo polskiego lidera Grupy CCC. Ofertę handlową Magnolia Park uzupełnia 7-salowe kino Helios. Klienci mogą również zrobić zakupy w hipermarkecie budowlanym Castorama i sklepie Komfort. Ofertę artykułów wnętrzarskich wzbogacają: Zara Home, Homla, Home&You, Tempur i Duka. Do grona najemców dołączyła też marka Pepco – z największym sklepem tej marki we Wrocławiu. W centrum dostępny jest także najnowocześniejszy koncept hipermarketu Carrefour z największym w całej sieci w Polsce działem produktów ekologicznych, czynny od 7:30. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park - przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Mieszkańcy Wrocławia mogą przy okazji zakupów w Magnolia Park załatwić wiele spraw urzędowych w przy jednym z prawie 30 okienek w nowoczesnym Centrum Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni m.in. znane w całej Polsce sieci McDonald’s, KFC, Burger King, Pizza Hut czy Kuchnia Marche, jak również unikalne Ohh!! Sushi&Grill, Pasibus oraz Mango Mama. Klienci mają do dyspozycji ponad 700 miejsc w strefie restauracyjnej. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki - sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową - to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, nowy, zewnętrzny plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl

Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.

Właścicielem Magnolia Park jest Union Investment Real Estate GmbH, inwestor o bogatych zasobach, posiadający specjalistyczną wiedzę z zakresu zarządzania nieruchomościami z ponad 50-letnim doświadczeniem w branży. Union Investment rozpoczął działalność jako fundusz zarządzający nieruchomościami w Polsce w roku 2008. Od tego czasu nabył zdywersyfikowane portfolio nieruchomości biurowych, handlowych oraz hoteli i kontynuuje dynamiczny wzrost. Łączna wartość aktywów w Polsce to ponad 2 mld euro. Fundusze Union Investment specjalizujące się w nieruchomościach handlowych oraz fundusze specjalne inwestują w wielu różnych lokalizacjach w kraju.

Multi Corporation jest czołową ogólnoeuropejską firmą zintegrowanych usług zarządzania nieruchomościami. Od założenia w 1982 r. firma zrealizowała ponad 200 projektów nieruchomościowych obejmujących łącznie ponad 5 mln mkw. GLA o wartości prawie 13 mld euro oraz zdobywając za nie ponad 200 nagród branżowych. Multi zarządza obecnie ponad 80 nieruchomościami w Europie, w tym 6 w Polsce. Przyjmują one ponad 400 milionów klientów rocznie, którzy wydają w nich, szacunkowo, 4 miliardy euro w ponad 7200 sklepach, restauracjach i lokalach rozrywkowych. Multi oferuje pełne spektrum usług zarządczych, w tym: asset i property management, zarządzanie operacyjne, przebudowy i remonty, komercjalizację, doradztwo, obsługę prawną oraz zarządzanie zgodnością z przepisami. Dzięki swojej szczegółowej znajomości najemców handlowych, inwestorów, konsumentów oraz rynków lokalnych Multi dostarcza właścicielom nieruchomości zintegrowaną i niezależną platformę do ochrony i podnoszenia wartości aktywów w każdej fazie cyklu życia nieruchomości. Szeroka wiedza Multi z zakresu finansów, handlu i doświadczenie w kwestiach technicznych pozwoliły nam przez lata wyprzedzić branżę w kategoriach najmu, przychodu z czynszów i nowoczesnego marketingu. Multi aktywnie działa w 13 krajach. Siedziba firmy znajduje się w Holandii, a oddziały w Belgii, Niemczech, Włoszech, Polsce, Portugalii, Hiszpanii, Szwajcarii, Turcji, Ukrainie oraz na Węgrzech, Łotwie i Słowacji. W polskim portfolio Multi znajdują się nieruchomości komercyjne zlokalizowane we Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Koninie, Bielsku-Białej, Katowicach i Szczecinie.

Więcej informacji i profil firmowy na www.multi.eu/pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:00

Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze

Organizacja uroczystości ślubnej to duże przedsięwzięcie, w której główną rolę odgrywa Para Młoda i rodzice. Ten szczególny czas wymaga dokonywania wielu
Zakupy Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
2024-12-20 | 11:00

Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?

Świąteczna gorączka wystartowała na dobre. W polskich domach już słychać kultowe „zostaw, to na święta”, w powietrzu roznosi się zapach choinki, a w sklepach trwa polowanie
Zakupy Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
2024-12-20 | 10:15

Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!

W Lidl Polska od czwartku, 19 grudnia, do niedzieli, 22 grudnia, można znaleźć idealne prezenty last minute! Pyszne słodycze, które świetnie sprawdzą się jako dodatki do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.