Komunikaty PR

Magnolia Park z pierwszymi w tym roku prezentami

2021-02-05  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Takiej akcji z kartami podarunkowymi w Magnolia Park jeszcze nie było. Wydarzenie potrwa aż tydzień. Początek już dziś. W puli są nagrody o łącznej wartości ponad 30 000 zł.

Magnolia Park, zarządzana przez Multi Poland, organizuje pierwszą akcję pro-sprzedażową w tym roku. Jej formuła jest dostosowana do ścisłego reżimu sanitarnego, który obowiązuje w Polsce. Obecnie prowadzenie wydarzeń stacjonarnych jest utrudnione, ale wybrana koncepcja jest zarówno bezpieczna, jak i atrakcyjna. – Karta podarunkowa za zakupy w Magnolia Park jest jedną z ulubionych przez naszych klientów form promocji. Wybierając ten rodzaj aktywności, mamy pewność, że akcja obędzie się bezpiecznie, a to właśnie bezpieczeństwo jest dla nas wszystkich teraz najważniejsze – zaznacza Joanna Sawośko-Duda, dyrektorka Magnolia Park z Multi Poland, polskiego oddziału Multi Corporation.

Akcja potrwa w Magnolia Park od dziś, 5 lutego, do piątku, 12 lutego, codziennie od godz. 9.00 do 21.00. Wyjątkiem będzie 7 lutego, ponieważ jest to niedziela niehandlowa. Aby dostać kartę podarunkową, trzeba w tych dniach zrobić zakupy na przynajmniej 150 zł na jednym paragonie. Magnolia Park na każdy dzień przygotowała 150 kart o wartości 30 zł każda. To oznacza, że w puli nagród jest aż 30 000 zł. Karty będą do odbioru w Punkcie Informacyjnym przy Cukierni Sowa. Szczegóły znajdują się w regulaminie dostępnym na stronie internetowej www.magnoliapark.pl.

Bezpieczne zakupy

Magnolia Park zapewnia bezpieczne warunki udziału w akcji i korzystania z centrum handlowego. – Pod względem organizacyjnym jesteśmy przygotowani do funkcjonowania w pełnym reżimie sanitarnym. W całym centrum obowiązuje zasada DDM, czyli dystans – dezynfekcja – maseczki. Przestrzegając tej zasady, możemy cieszyć się z ponownego otwarcia większości sklepów. Dodatkowo zachęcamy do płatności kartami i innymi formami bezgotówkowymi – przypomina Joanna Sawośko-Duda.

Magnolia Park już w ubiegłym roku otrzymała certyfikat SafeGuard, który jest potwierdzeniem tego, że centrum handlowe działa zgodnie z wymaganiami prawnymi i wytycznymi władz sanitarnych oraz spełnia najważniejsze wymogi sanitarne związane z walką z COVID-19.

Na parterze i piętrze rozmieszczono łącznie 25 podajników z płynem do dezynfekcji rąk. Regularnie dezynfekowane są takie miejsca jak poręcze schodów ruchomych oraz balustrady, klamki, przyciski w windach, bankomatach i innych tego typu urządzeniach, a także pozostałe elementy infrastruktury wspólnej. W Punkcie Informacyjnym można dostać bezpłatne maseczki i rękawiczki. Natomiast zasada dystansu obowiązuje nie tylko w pasażach oraz korytarzach, ale także w strefach wypoczynkowych. Tam, gdzie to możliwe, wejścia i wyjścia zostały rozdzielone, aby umożliwić komunikację jednokierunkową. Ruchome schody i windy są oznakowane w sposób określający bezpieczne z nich korzystanie.

Liczba klientów zarówno w centrum, jak i sklepach jest na bieżąco monitorowana, ponieważ w tym zakresie wciąż obowiązują limity. Informacje o dopuszczalnej liczbie osób znajdują się przy wejściach do Magnolia Park oraz na witrynach sklepowych. Od 1 lutego nie obowiązują natomiast godziny dla seniorów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.