MAŁGORZATA SOCHA AMBASADORKĄ NOTINO W POLSCE
Małgorzata Socha oficjalnie dołącza do rodziny Notino. Z początkiem kwietnia aktorka obejmie rolę ambasadorki czeskiego giganta kosmetycznego w Polsce. W ramach najnowszej kampanii marki, która wystartuje już 10 kwietnia br. Małgosia Socha będzie promować szeroką ofertę drogerii kosmetycznej, celem której jest to, by świat piękna był łatwo dostępny dla każdego.
Małgorzata Socha, jedna z najpopularniejszych aktorek w Polsce rozpoczyna współpracę z Notino. Przez najbliższe miesiące będzie wspierała markę w działaniach promocyjnych, wcielając się w rolę pierwszej polskiej ambasadorki czeskiego giganta branży kosmetycznej. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki, promowanie jej bogatej oferty produktów oraz wysokiej jakości usług, które są oferowane w 27 krajach Europy.
— Jestem szczęśliwa, że mogę współpracować z największym internetowym sklepem kosmetycznym w Europie. Wellbeing jest dla mnie bardzo ważny, a dzięki współpracy z Notino mogę przybliżyć świat piękna i zdrowia wszystkim, na których mi zależy – powiedziała Małgorzata Socha.
— Zdecydowaliśmy się na współpracę z Małgorzatą Sochą, ponieważ jej popularność, autentyczność i wdzięk idealnie pasują do naszej marki. Małgorzata na co dzień troszczy się o siebie i najbliższych – dokładnie tak, jak każdego dnia robi to Notino w stosunku do swoich klientów. Celem naszej najnowszej kampanii jest to, by dotrzeć do jeszcze szerszego grona konsumentów. Chcemy pokazać im jak szybkie, proste i wygodne są zakupy w Notino, które jest nie tylko perfumerią. To miejsce, które oferuje szeroki wybór produktów do pielęgnacji urody czy zdrowia, gwarantujące doskonałe doświadczenie zakupowe, jakie jest możliwe dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii – komentuje Martina Juráňová, Brand Marketing Manager Notino.
W ramach kampanii przygotowany został dedykowany spot reklamowy, którego nagrania odbyły się na początku marca br. w czeskiej Pradze. 20-sekundowe wideo z udziałem aktorki, emitowane będzie w telewizji oraz serwisie Youtube. W ramach kampanii planowane są także działania obejmujące digital i influencer marketing. Za kreację powstałą na podstawie pomysłu Notino odpowiada agencja Visual Crafters, komunikację PR poprowadzi Ogilvy Polska, a działania mediowe - dom mediowy Publicis.
![Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe](/files/1513931156/pexels-designecologist-887349,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
![Konumpcja alkoholu](/files/1513931156/2025.01.23-wykres-konsumpcja-alkoholu-studniowka-badania-iqs_2,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
![Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush](/files/_uploaded/glownekonf_818318337,w_261,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Media
![](/files/1922771799/kszczot-program-foto-ram,w_274,_small.jpg)
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
![](/files/1922771799/bukowska-tomczak-alkohol-foto2,w_133,_small.jpg)
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
![](/files/1922771799/medycyna-ai-foto,w_133,_small.jpg)
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.