MAŁGORZATA SOCHA AMBASADORKĄ NOTINO W POLSCE
Małgorzata Socha oficjalnie dołącza do rodziny Notino. Z początkiem kwietnia aktorka obejmie rolę ambasadorki czeskiego giganta kosmetycznego w Polsce. W ramach najnowszej kampanii marki, która wystartuje już 10 kwietnia br. Małgosia Socha będzie promować szeroką ofertę drogerii kosmetycznej, celem której jest to, by świat piękna był łatwo dostępny dla każdego.
Małgorzata Socha, jedna z najpopularniejszych aktorek w Polsce rozpoczyna współpracę z Notino. Przez najbliższe miesiące będzie wspierała markę w działaniach promocyjnych, wcielając się w rolę pierwszej polskiej ambasadorki czeskiego giganta branży kosmetycznej. Celem kampanii jest budowanie świadomości marki, promowanie jej bogatej oferty produktów oraz wysokiej jakości usług, które są oferowane w 27 krajach Europy.
— Jestem szczęśliwa, że mogę współpracować z największym internetowym sklepem kosmetycznym w Europie. Wellbeing jest dla mnie bardzo ważny, a dzięki współpracy z Notino mogę przybliżyć świat piękna i zdrowia wszystkim, na których mi zależy – powiedziała Małgorzata Socha.
— Zdecydowaliśmy się na współpracę z Małgorzatą Sochą, ponieważ jej popularność, autentyczność i wdzięk idealnie pasują do naszej marki. Małgorzata na co dzień troszczy się o siebie i najbliższych – dokładnie tak, jak każdego dnia robi to Notino w stosunku do swoich klientów. Celem naszej najnowszej kampanii jest to, by dotrzeć do jeszcze szerszego grona konsumentów. Chcemy pokazać im jak szybkie, proste i wygodne są zakupy w Notino, które jest nie tylko perfumerią. To miejsce, które oferuje szeroki wybór produktów do pielęgnacji urody czy zdrowia, gwarantujące doskonałe doświadczenie zakupowe, jakie jest możliwe dzięki zastosowaniu najnowocześniejszych technologii – komentuje Martina Juráňová, Brand Marketing Manager Notino.
W ramach kampanii przygotowany został dedykowany spot reklamowy, którego nagrania odbyły się na początku marca br. w czeskiej Pradze. 20-sekundowe wideo z udziałem aktorki, emitowane będzie w telewizji oraz serwisie Youtube. W ramach kampanii planowane są także działania obejmujące digital i influencer marketing. Za kreację powstałą na podstawie pomysłu Notino odpowiada agencja Visual Crafters, komunikację PR poprowadzi Ogilvy Polska, a działania mediowe - dom mediowy Publicis.

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Doda: Zostawiłam po sobie niesamowite dzieło filmowe, ale nie myślę o powrocie do branży. Mam za dużą traumę
Trwa 78. Międzynarodowy Festiwal Filmowy w Cannes, a plejada gwiazd z całego świata obiera kierunek Lazurowe Wybrzeże. Doda, która trzykrotnie uczestniczyła w tym wydarzeniu, przyznaje, że niektóre zasady obowiązujące na gali i na czerwonym dywanie były dla niej wręcz nie do zaakceptowania. Dorota Rabczewska podkreśla, że tym razem nie wybiera się do Cannes. Nie planuje też współpracy z branżą filmową.
Muzyka
Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.
Problemy społeczne
60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.