Komunikaty PR

MAKALU w portfolio Portu Łódź

2021-05-04  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Port Łódź zyskał nowego najemcę. W centrum handlowym należącym do Ingka Centres, otworzył się sklep sieci MAKALU. Nowy najemca zajął powierzchnię 134 mkw. i uzupełnił tym samym bogatą ofertę modową łódzkiego Centrum.

Marka MAKALU może poszczycić się 25 – letnim doświadczeniem w branży odzieżowej dla kobiet. Jej kolekcje projektowane są i szyte w Łodzi – mieście z tradycjami włókienniczymi, określanym jako stolica polskiej mody. Nowy najemca wynajął w Porcie Łódź 134 mkw. powierzchni. Zaoferuje Klientkom zarówno klasyczne, ponadczasowe ubrania, jak i te bardziej odważne, nowoczesne, pozostawiające miejsce na indywidualność. 

Cieszymy się, że po przerwie możemy znów zaprosić klientów do wszystkich naszych sklepów i co więcej zaproponować im nową, lokalną markę modową - MAKALU. Wspieranie łódzkiego biznesu, jak i tworzenie zróżnicowanej oferty jest nam szczególnie bliskie. W naszym centrum znajduje się jedyny w regionie sklep C&A, który niedawno przeszedł remont, w ofercie mamy takie marki jak KappAhl, Zara, Reserved i H&M, łącznie ponad 80 sklepów z modą. Mogę też zdradzić, że przed nami wielkie otwarcie sklepu modowego, który ze swoim konceptem wchodzi dopiero na rynek polski - mówi Jagoda Olesiak, kierownik marketingu Portu Łódź.

MAKALU tworzą ludzie z pasją, którzy przykładają ogromną wagę do jakości oferowanego produktu i dbałości o szczegóły. Projekty od MAKALU cieszą się popularnością wśród kobiet z całej Polski. Marka uzupełniła ofertę sektora odzieżowego w Porcie Łódź, który – obok wyposażenia wnętrz - jest jednym z filarów działania Centrum. Nowy salon otworzył się naprzeciwko sklepu House. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:00

Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze

Organizacja uroczystości ślubnej to duże przedsięwzięcie, w której główną rolę odgrywa Para Młoda i rodzice. Ten szczególny czas wymaga dokonywania wielu
Zakupy Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
2024-12-20 | 11:00

Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?

Świąteczna gorączka wystartowała na dobre. W polskich domach już słychać kultowe „zostaw, to na święta”, w powietrzu roznosi się zapach choinki, a w sklepach trwa polowanie
Zakupy Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
2024-12-20 | 10:15

Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!

W Lidl Polska od czwartku, 19 grudnia, do niedzieli, 22 grudnia, można znaleźć idealne prezenty last minute! Pyszne słodycze, które świetnie sprawdzą się jako dodatki do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.