Komunikaty PR

MAKALU w portfolio Portu Łódź

2021-05-04  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Port Łódź zyskał nowego najemcę. W centrum handlowym należącym do Ingka Centres, otworzył się sklep sieci MAKALU. Nowy najemca zajął powierzchnię 134 mkw. i uzupełnił tym samym bogatą ofertę modową łódzkiego Centrum.

Marka MAKALU może poszczycić się 25 – letnim doświadczeniem w branży odzieżowej dla kobiet. Jej kolekcje projektowane są i szyte w Łodzi – mieście z tradycjami włókienniczymi, określanym jako stolica polskiej mody. Nowy najemca wynajął w Porcie Łódź 134 mkw. powierzchni. Zaoferuje Klientkom zarówno klasyczne, ponadczasowe ubrania, jak i te bardziej odważne, nowoczesne, pozostawiające miejsce na indywidualność. 

Cieszymy się, że po przerwie możemy znów zaprosić klientów do wszystkich naszych sklepów i co więcej zaproponować im nową, lokalną markę modową - MAKALU. Wspieranie łódzkiego biznesu, jak i tworzenie zróżnicowanej oferty jest nam szczególnie bliskie. W naszym centrum znajduje się jedyny w regionie sklep C&A, który niedawno przeszedł remont, w ofercie mamy takie marki jak KappAhl, Zara, Reserved i H&M, łącznie ponad 80 sklepów z modą. Mogę też zdradzić, że przed nami wielkie otwarcie sklepu modowego, który ze swoim konceptem wchodzi dopiero na rynek polski - mówi Jagoda Olesiak, kierownik marketingu Portu Łódź.

MAKALU tworzą ludzie z pasją, którzy przykładają ogromną wagę do jakości oferowanego produktu i dbałości o szczegóły. Projekty od MAKALU cieszą się popularnością wśród kobiet z całej Polski. Marka uzupełniła ofertę sektora odzieżowego w Porcie Łódź, który – obok wyposażenia wnętrz - jest jednym z filarów działania Centrum. Nowy salon otworzył się naprzeciwko sklepu House. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.