Komunikaty PR

Małe, ale pomysłowe!

2020-12-23  |  10:45
Biuro prasowe

Boże Narodzenie to najbardziej wyczekiwany czas w roku. Magiczna atmosfera i gorączkowe przygotowania towarzyszą większości z nas już od początku grudnia. Świąteczny miesiąc to także okres wzmożonych zakupów. Konsumenci planują jadłospisy i polują na prezenty dla najbliższych. Poszukując niedrogich, ale efektownych upominków, warto sięgnąć po słodycze od Perfetti Van Melle – uwielbiane przez najmłodszych za wyjątkowy smak.

Tegoroczne święta będą pod kilkoma względami nieco inne niż dotychczasowe. Z badania „Zakupy świąteczne 2020” wynika, że Polacy planują wydać na nie średnio o 29 proc. mniej niż w zeszłym roku. Oszczędności dotkną m.in. funduszy przeznaczanych na zakup jedzenia i napojów oraz prezentów (spadek odpowiednio o 33 proc. i o 8 proc.) Największe tegoroczne „cięcia” będą jednak związane przede wszystkim z planami wyjazdowymi. Niemal trzy czwarte respondentów, biorących udział w badaniu ma zamiar spędzić przedświąteczny czas w domu[1]. Podobnie będzie też podczas samej gwiazdki.

Zaskakujące połączenie

Większość z nas Boże Narodzenie spędzi kameralnie, w swoim miejscu zamieszkania. Czas z najbliższymi osłodzą tradycyjne świąteczne przysmaki i drobne słodycze – zwłaszcza te, które poza ulubionym smakiem oferują także „coś więcej” i, co istotne, nie będą dużym obciążeniem dla budżetu – Produkty PVM to idealne rozwiązanie dla rodziców poszukujących drobnych upominków, które zapewnią dzieciom moc radości – komentuje Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska. – Najmłodszym z pewnością spodoba się m.in. tegoroczna nowość Chupa Chups Crazy Dips. Ten nietypowy lizak w kształcie stopy oferowany jest w kolorowej torebce zawierającej także musujący proszek. Aby poczuć jego moc – zaskakująco intensywny efekt „strzelania na języku” – wystarczy zanurzyć lizaka w posypce – dodaje Bonecki.

Słodkie niespodzianki

Idealnym, drobnym i ekonomicznym prezentem, który świetnie sprawdzi się podczas wspólnych bożonarodzeniowych wieczorów będą także cukierki z limitowanej edycji Mentos This or That. Klasyczne dropsy do żucia zostały opatrzone nadrukami-pytaniami, dzięki którym możemy w kreatywny sposób zacząć rozmowę z naszymi najbliższymi i zaprosić ich do wspólnej zabawy. W kolorowej paczce od świętego Mikołaja, zwłaszcza tej przygotowanej dla najmłodszych domowników, nie może zabraknąć uwielbianych przez dzieci owocowych cukierków do żucia Fruittella. - Można je kupić w klasycznym sticku, ale jeśli mamy w domu prawdziwych łasuchów wybierzmy większy format opakowania – torebkę, idealną do dzielenia się ze wszystkimi domownikami – dodaje Bonecki.

 

 


[1] https://www2.deloitte.com/pl/pl/pages/consumer-business/articles/zakupy-swiateczne-2020.html

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.