Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus
Już wkrótce w CH Focus otworzy się sklep popularnej marki kosmetycznej Rituals Cosmetics, oferującej produkty o relaksacyjnym działaniu i zapewniających dobre samopoczucie. Rituals Cosmetics przyjmie pierwszych klientów już w środę, 14 sierpnia br. Sklep o powierzchni blisko 166 mkw., znajduje się na parterze galerii, w sąsiedztwie salonu optycznego Lynx Optique. To trzeci punkt na mapie Bydgoszczy, w którym będzie można zakupić kosmetyki Rituals Cosmetics.
To pierwsza marka na świecie łącząca kosmetyki do ciała i domu. Oferując szeroką linię produktów do pielęgnacji ciała i twarzy, zapachów do wnętrz, jak również produktów do domu, marka stara się zmieniać nawet codzienne, rutynowe czynności w wyjątkowe momenty.
Teraz także klienci CH Focus będą mogli skorzystać z szerokiej oferty produktów tej marki. W ofercie sklepu znajdą się przystępne cenowo produkty do pielęgnacji ciała i twarzy, kąpieli, makijażu, perfumy, dyfuzory i świece zapachowe oraz luksusowe zestawy podarunkowe. To, co je wyróżnia, to najwyższej jakości skład i unikalne kompozycje zapachowe autorstwa mistrzów sztuki perfumiarstwa znanych na całym świecie.
Z okazji otwarcia sklepu w bydgoskim Focusie, marka przygotowała prezenty dla pierwszych klientów, a także promocje na wybrane produkty.
– Rituals Cosmetics to kultowa marka, którą, za sprawą otwieranych stacjonarnych salonów w różnych miastach, polubiły również Polki. Dlatego wierzymy, że jej obecność w Focusie ucieszy bydgoszczanki, które będą mogły odwiedzić salon i zapoznać się z pełnym asortymentem. Piękny wystrój lokalu zachęca elegancją i stonowaną kolorystyką, skłaniając gości do zapoznania się z bogatą ofertą kosmetyków do pielęgnacji oraz produktów do domu. To kolejne, ważne otwarcie w ostatnich miesiącach w Focusie, co świadczy o mocnej pozycji naszego obiektu w regionie. Zależy nam na tym, aby nasze portfolio było zróżnicowane i atrakcyjne, a przez to odpowiadało na potrzeby każdego klienta – Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Rituals Cosmetics to innowacyjna holenderska marka, która jako pierwsza w swojej ofercie połączyła kosmetyki do ciała wraz z zapachowymi produktami do domu. Marce przyświeca idea zmieniania codziennych czynności w wyjątkowe momenty i odnajdywanie szczęścia w drobnych rzeczach. Kolekcje Rituals zostały stworzone przez najlepszych mistrzów perfumiarstwa i inspirowane są kulturą dalekiego wchodu. Wśród nich znajdują między innymi: kolekcja Sakura, podkreślająca, że warto celebrować każdy dzień, Ayurveda, nawiązująca do równowagi między ciałem a duszą, Karma zachęcająca do dzielenia się szczęściem, czy też Hammam, zainspirowana tureckimi zabiegami oczyszczającymi.
Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl.
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.
Konsument
Kobiety podchodzą ostrożne do pracowniczych planów kapitałowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową
Z ponad 3,6 mln uczestników pracowniczych planów kapitałowych (PPK) 48 proc. stanowią kobiety – wynika z danych PFR Portal PPK. Zdaniem ekspertów podchodzą one bardzo ostrożnie do tego typu programów i starają się uzupełniać wiedzę na temat działania mechanizmów finansowych. Większość z nich traktuje PPK jako poduszkę finansową, ale coraz więcej osób widzi w nich instrument inwestycyjny.
Media
Maciej Rock: Nie mam ulubionego gatunku muzyki ani wykonawcy. Zetknięcie się z artystami wykonującymi muzykę rockową, mroczną czy disco polo jest niezwykle fascynujące
Prezenter tłumaczy, że rolą prowadzących „Must Be the Music” jest między innymi wspieranie i motywowanie uczestników programu, którzy stresują się przed wejściem na scenę. Wartością dodaną jest natomiast dla niego to, że może poznać artystów, którzy grają niezwykle różnorodną muzykę, i bywa tak, że jakieś wykonanie bądź utwór dosłownie „wbija go w fotel”. Maciej Rock zapewnia, że nie zamyka się na żaden gatunek. Często jakieś nietuzinkowe utwory odkrywa dzięki rekomendacjom znajomych.