Komunikaty PR

Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus

2024-07-31  |  12:30
Biuro prasowe

Już wkrótce w CH Focus otworzy się sklep popularnej marki kosmetycznej Rituals Cosmetics, oferującej produkty o relaksacyjnym działaniu i zapewniających dobre samopoczucie. Rituals Cosmetics przyjmie pierwszych klientów już w środę, 14 sierpnia br. Sklep o powierzchni blisko 166 mkw., znajduje się na  parterze galerii, w sąsiedztwie salonu optycznego Lynx Optique. To trzeci punkt na mapie Bydgoszczy, w  którym będzie można zakupić kosmetyki Rituals Cosmetics.

 

To pierwsza marka na świecie łącząca kosmetyki do ciała i domu. Oferując szeroką linię produktów do pielęgnacji ciała i twarzy, zapachów do wnętrz, jak również produktów do domu, marka stara się zmieniać nawet codzienne, rutynowe czynności w wyjątkowe momenty.

 

Teraz także klienci CH Focus będą mogli skorzystać z szerokiej oferty produktów tej marki. W ofercie sklepu znajdą się przystępne cenowo produkty do pielęgnacji ciała i twarzy, kąpieli, makijażu, perfumy, dyfuzory i świece zapachowe oraz luksusowe zestawy podarunkowe. To, co je wyróżnia, to najwyższej jakości skład i unikalne kompozycje zapachowe autorstwa mistrzów sztuki perfumiarstwa znanych na całym świecie.

 

Z okazji otwarcia sklepu w bydgoskim Focusie, marka przygotowała prezenty dla pierwszych klientów, a  także promocje na wybrane produkty.

 

–  Rituals Cosmetics to kultowa marka, którą, za sprawą otwieranych stacjonarnych salonów w różnych miastach, polubiły również Polki. Dlatego wierzymy, że jej obecność w Focusie ucieszy bydgoszczanki, które będą mogły odwiedzić salon i zapoznać się z pełnym asortymentem. Piękny wystrój lokalu zachęca elegancją i stonowaną kolorystyką, skłaniając gości do zapoznania się z bogatą ofertą kosmetyków do pielęgnacji oraz produktów do domu. To kolejne, ważne otwarcie w ostatnich miesiącach w Focusie, co świadczy o mocnej pozycji naszego obiektu w regionie. Zależy nam na tym, aby nasze portfolio było zróżnicowane i atrakcyjne, a przez to odpowiadało na potrzeby każdego klienta  Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

 

Rituals Cosmetics to innowacyjna holenderska marka, która jako pierwsza w swojej ofercie połączyła kosmetyki do ciała wraz z zapachowymi produktami do domu. Marce przyświeca idea zmieniania codziennych czynności w wyjątkowe momenty i odnajdywanie szczęścia w drobnych rzeczach. Kolekcje Rituals zostały stworzone przez najlepszych mistrzów perfumiarstwa i inspirowane są kulturą dalekiego wchodu. Wśród nich znajdują między innymi: kolekcja Sakura, podkreślająca, że warto celebrować każdy dzień, Ayurveda, nawiązująca do równowagi między ciałem a duszą, Karma zachęcająca do dzielenia się szczęściem, czy też Hammam, zainspirowana tureckimi zabiegami oczyszczającymi.

 

Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.