Marka Rituals Cosmetics wprowadza się do CH Focus
Już wkrótce w CH Focus otworzy się sklep popularnej marki kosmetycznej Rituals Cosmetics, oferującej produkty o relaksacyjnym działaniu i zapewniających dobre samopoczucie. Rituals Cosmetics przyjmie pierwszych klientów już w środę, 14 sierpnia br. Sklep o powierzchni blisko 166 mkw., znajduje się na parterze galerii, w sąsiedztwie salonu optycznego Lynx Optique. To trzeci punkt na mapie Bydgoszczy, w którym będzie można zakupić kosmetyki Rituals Cosmetics.
To pierwsza marka na świecie łącząca kosmetyki do ciała i domu. Oferując szeroką linię produktów do pielęgnacji ciała i twarzy, zapachów do wnętrz, jak również produktów do domu, marka stara się zmieniać nawet codzienne, rutynowe czynności w wyjątkowe momenty.
Teraz także klienci CH Focus będą mogli skorzystać z szerokiej oferty produktów tej marki. W ofercie sklepu znajdą się przystępne cenowo produkty do pielęgnacji ciała i twarzy, kąpieli, makijażu, perfumy, dyfuzory i świece zapachowe oraz luksusowe zestawy podarunkowe. To, co je wyróżnia, to najwyższej jakości skład i unikalne kompozycje zapachowe autorstwa mistrzów sztuki perfumiarstwa znanych na całym świecie.
Z okazji otwarcia sklepu w bydgoskim Focusie, marka przygotowała prezenty dla pierwszych klientów, a także promocje na wybrane produkty.
– Rituals Cosmetics to kultowa marka, którą, za sprawą otwieranych stacjonarnych salonów w różnych miastach, polubiły również Polki. Dlatego wierzymy, że jej obecność w Focusie ucieszy bydgoszczanki, które będą mogły odwiedzić salon i zapoznać się z pełnym asortymentem. Piękny wystrój lokalu zachęca elegancją i stonowaną kolorystyką, skłaniając gości do zapoznania się z bogatą ofertą kosmetyków do pielęgnacji oraz produktów do domu. To kolejne, ważne otwarcie w ostatnich miesiącach w Focusie, co świadczy o mocnej pozycji naszego obiektu w regionie. Zależy nam na tym, aby nasze portfolio było zróżnicowane i atrakcyjne, a przez to odpowiadało na potrzeby każdego klienta – Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
Rituals Cosmetics to innowacyjna holenderska marka, która jako pierwsza w swojej ofercie połączyła kosmetyki do ciała wraz z zapachowymi produktami do domu. Marce przyświeca idea zmieniania codziennych czynności w wyjątkowe momenty i odnajdywanie szczęścia w drobnych rzeczach. Kolekcje Rituals zostały stworzone przez najlepszych mistrzów perfumiarstwa i inspirowane są kulturą dalekiego wchodu. Wśród nich znajdują między innymi: kolekcja Sakura, podkreślająca, że warto celebrować każdy dzień, Ayurveda, nawiązująca do równowagi między ciałem a duszą, Karma zachęcająca do dzielenia się szczęściem, czy też Hammam, zainspirowana tureckimi zabiegami oczyszczającymi.
Więcej szczegółów na stronie: www.focusbydgoszcz.pl.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.