„MARKOWE PREZENTY TANIEJ. MAMY TO!” – ŚWIĄTECZNA KAMPANIA TK MAXX
W te święta TK Maxx przekonuje, że wcale nie trzeba wydawać fortuny, żeby podarować najbliższym unikatowe upominki. „Markowe prezenty taniej. Mamy to!” to hasło tegorocznej, świątecznej reklamy marki. Nagrany w Polsce spot przepełniony jest pozytywną energią, dynamiczną muzyką i nietuzinkowymi stylizacjami bohaterów. Reklama wprowadza odbiorców w pogodny nastrój świąt, a radość jest jeszcze większa, ponieważ prezenty znanych marek taniej, znajdziemy w TK Maxx w cenach do 60% niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie.
Bohaterką tegorocznej kampanii TK Maxx jest młoda dziewczyna, którą poznajemy, gdy po wspólnym świętowaniu opuszcza rodzinny dom. Jej tata, choć docenia wspaniałe prezenty jakie otrzymał, jednocześnie martwi się, że były one dużym wydatkiem. Dziewczyna uspokaja go, stwierdzając, że „po prostu weszła do TK Maxx”, gdzie markowe prezenty dostępne są w cenach do 60% niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce na świecie. Będący pod wrażaniem ojciec gratuluje swojej córce przybijając jej piątkę. Inicjuje to energiczny taniec bohaterki w rytm syntetycznego hitu Supernatural Marca Carrone z 1977. W tanecznym kroku dziewczyna przybija piątki ze wszystkimi, którzy gratulują jej znalezienia markowych prezentów taniej.
Tegoroczna presja finansowa, którą odczuwamy wszyscy i konieczność szukania oszczędności podczas przygotowań do świąt sprawia, że TK Maxx staje się naturalnym wyborem konsumentów chcących zachować grudniowy splendor w niższej cenie. Sieć sklepów oferuje markowe upominki w aż 6 działach: moda damska, męska, produkty dla dzieci, produkty dla domu, obuwie i akcesoria. Dzięki temu pod jednym dachem TK Maxx znajdziemy taniej wyjątkowe prezenty dla każdego.
Tegoroczny spot jest pierwszą reklamą TK Maxx, która została nakręcona w Polsce. Reżyserią zajął się Max Siedentopf, natomiast koncept kreatywny już po raz siódmy z rzędu przygotowywała agencja Wieden+Kennedy London. Za działania mediowe odpowiada dom mediowy Mindshare, a za komunikację PR, Social i Influence – agencja Ogilvy. Świąteczna reklama TK Maxx jest emitowana w sześciu krajach europejskich: Austrii, Irlandii, Holandii, Niemczech, Polsce i Wielkiej Brytanii. 20-, 30- sekundowe spoty pojawią się w telewizji, natomiast półtora-minutowy film można obejrzeć online.
Link do reklamy: https://youtu.be/tCG8wBC-skM

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.