Komunikaty PR

„MARKOWE PREZENTY TANIEJ. MAMY TO!” – ŚWIĄTECZNA KAMPANIA TK MAXX

2022-11-16  |  12:00
Biuro prasowe

W te święta TK Maxx przekonuje, że wcale nie trzeba wydawać fortuny, żeby podarować najbliższym unikatowe upominki. „Markowe prezenty taniej. Mamy to!” to hasło tegorocznej, świątecznej reklamy marki. Nagrany w Polsce spot przepełniony jest pozytywną energią, dynamiczną muzyką i nietuzinkowymi stylizacjami bohaterów. Reklama wprowadza odbiorców w pogodny nastrój świąt, a radość jest jeszcze większa, ponieważ prezenty znanych marek taniej, znajdziemy w TK Maxx w cenach do 60% niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie.  

Bohaterką tegorocznej kampanii TK Maxx jest młoda dziewczyna, którą poznajemy, gdy po wspólnym świętowaniu opuszcza rodzinny dom. Jej tata, choć docenia wspaniałe prezenty jakie otrzymał, jednocześnie martwi się, że były one dużym wydatkiem. Dziewczyna uspokaja go, stwierdzając, że „po prostu weszła do TK Maxx”, gdzie markowe prezenty dostępne są w cenach do 60% niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce na świecie. Będący pod wrażaniem ojciec gratuluje swojej córce przybijając jej piątkę. Inicjuje to energiczny taniec bohaterki w rytm syntetycznego hitu Supernatural Marca Carrone z 1977. W tanecznym kroku dziewczyna przybija piątki ze wszystkimi, którzy gratulują jej znalezienia markowych prezentów taniej.

Tegoroczna presja finansowa, którą odczuwamy wszyscy i konieczność szukania oszczędności podczas przygotowań do świąt sprawia, że TK Maxx staje się naturalnym wyborem konsumentów chcących zachować grudniowy splendor w niższej cenie. Sieć sklepów oferuje markowe upominki w aż 6 działach: moda damska, męska, produkty dla dzieci, produkty dla domu, obuwie i akcesoria. Dzięki temu pod jednym dachem TK Maxx znajdziemy taniej wyjątkowe prezenty dla każdego.

Tegoroczny spot jest pierwszą reklamą TK Maxx, która została nakręcona w Polsce. Reżyserią zajął się Max Siedentopf, natomiast koncept kreatywny już po raz siódmy z rzędu przygotowywała agencja Wieden+Kennedy London. Za działania mediowe odpowiada dom mediowy Mindshare, a za komunikację PR, Social i Influence – agencja Ogilvy. Świąteczna reklama TK Maxx jest emitowana w sześciu krajach europejskich: Austrii, Irlandii, Holandii, Niemczech, Polsce i Wielkiej Brytanii. 20-, 30- sekundowe spoty pojawią się w telewizji, natomiast półtora-minutowy film można obejrzeć online.

 

Link do reklamy: https://youtu.be/tCG8wBC-skM 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush Biuro prasowe
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie
Zakupy Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
2024-12-20 | 13:00

Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze

Organizacja uroczystości ślubnej to duże przedsięwzięcie, w której główną rolę odgrywa Para Młoda i rodzice. Ten szczególny czas wymaga dokonywania wielu
Zakupy Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
2024-12-20 | 11:00

Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?

Świąteczna gorączka wystartowała na dobre. W polskich domach już słychać kultowe „zostaw, to na święta”, w powietrzu roznosi się zapach choinki, a w sklepach trwa polowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem

Artysta promuje obecnie swój najnowszy singiel zatytułowany „Szybkie tempo” i właśnie z taką prędkością od trzech lat podbija polski rynek muzyczny. Piosenkarz zdaje sobie jednak sprawę z tego, jakie wyzwania narzuca życie w ciągłym biegu, dlatego on sam, mimo że prężnie rozwija swoją karierę i czerpie ogromną radość ze śpiewania, od czasu do czasu zatrzymuje się i patrzy na to, co robi z innej perspektywy, by złapać tak potrzebny dystans. Wiktor Dyduła przyznaje bowiem, że w branży muzycznej nie brakuje osób, które skarżą się na zbyt duże obciążenie psychiczne i wypalenie zawodowe.