„MARKOWE PREZENTY TANIEJ. MAMY TO!” – ŚWIĄTECZNA KAMPANIA TK MAXX
W te święta TK Maxx przekonuje, że wcale nie trzeba wydawać fortuny, żeby podarować najbliższym unikatowe upominki. „Markowe prezenty taniej. Mamy to!” to hasło tegorocznej, świątecznej reklamy marki. Nagrany w Polsce spot przepełniony jest pozytywną energią, dynamiczną muzyką i nietuzinkowymi stylizacjami bohaterów. Reklama wprowadza odbiorców w pogodny nastrój świąt, a radość jest jeszcze większa, ponieważ prezenty znanych marek taniej, znajdziemy w TK Maxx w cenach do 60% niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie.
Bohaterką tegorocznej kampanii TK Maxx jest młoda dziewczyna, którą poznajemy, gdy po wspólnym świętowaniu opuszcza rodzinny dom. Jej tata, choć docenia wspaniałe prezenty jakie otrzymał, jednocześnie martwi się, że były one dużym wydatkiem. Dziewczyna uspokaja go, stwierdzając, że „po prostu weszła do TK Maxx”, gdzie markowe prezenty dostępne są w cenach do 60% niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce na świecie. Będący pod wrażaniem ojciec gratuluje swojej córce przybijając jej piątkę. Inicjuje to energiczny taniec bohaterki w rytm syntetycznego hitu Supernatural Marca Carrone z 1977. W tanecznym kroku dziewczyna przybija piątki ze wszystkimi, którzy gratulują jej znalezienia markowych prezentów taniej.
Tegoroczna presja finansowa, którą odczuwamy wszyscy i konieczność szukania oszczędności podczas przygotowań do świąt sprawia, że TK Maxx staje się naturalnym wyborem konsumentów chcących zachować grudniowy splendor w niższej cenie. Sieć sklepów oferuje markowe upominki w aż 6 działach: moda damska, męska, produkty dla dzieci, produkty dla domu, obuwie i akcesoria. Dzięki temu pod jednym dachem TK Maxx znajdziemy taniej wyjątkowe prezenty dla każdego.
Tegoroczny spot jest pierwszą reklamą TK Maxx, która została nakręcona w Polsce. Reżyserią zajął się Max Siedentopf, natomiast koncept kreatywny już po raz siódmy z rzędu przygotowywała agencja Wieden+Kennedy London. Za działania mediowe odpowiada dom mediowy Mindshare, a za komunikację PR, Social i Influence – agencja Ogilvy. Świąteczna reklama TK Maxx jest emitowana w sześciu krajach europejskich: Austrii, Irlandii, Holandii, Niemczech, Polsce i Wielkiej Brytanii. 20-, 30- sekundowe spoty pojawią się w telewizji, natomiast półtora-minutowy film można obejrzeć online.
Link do reklamy: https://youtu.be/tCG8wBC-skM

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz
Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.