Komunikaty PR

„MARKOWE PREZENTY TANIEJ. MAMY TO!” – ŚWIĄTECZNA KAMPANIA TK MAXX

2022-11-16  |  12:00
Biuro prasowe

W te święta TK Maxx przekonuje, że wcale nie trzeba wydawać fortuny, żeby podarować najbliższym unikatowe upominki. „Markowe prezenty taniej. Mamy to!” to hasło tegorocznej, świątecznej reklamy marki. Nagrany w Polsce spot przepełniony jest pozytywną energią, dynamiczną muzyką i nietuzinkowymi stylizacjami bohaterów. Reklama wprowadza odbiorców w pogodny nastrój świąt, a radość jest jeszcze większa, ponieważ prezenty znanych marek taniej, znajdziemy w TK Maxx w cenach do 60% niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie.  

Bohaterką tegorocznej kampanii TK Maxx jest młoda dziewczyna, którą poznajemy, gdy po wspólnym świętowaniu opuszcza rodzinny dom. Jej tata, choć docenia wspaniałe prezenty jakie otrzymał, jednocześnie martwi się, że były one dużym wydatkiem. Dziewczyna uspokaja go, stwierdzając, że „po prostu weszła do TK Maxx”, gdzie markowe prezenty dostępne są w cenach do 60% niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce na świecie. Będący pod wrażaniem ojciec gratuluje swojej córce przybijając jej piątkę. Inicjuje to energiczny taniec bohaterki w rytm syntetycznego hitu Supernatural Marca Carrone z 1977. W tanecznym kroku dziewczyna przybija piątki ze wszystkimi, którzy gratulują jej znalezienia markowych prezentów taniej.

Tegoroczna presja finansowa, którą odczuwamy wszyscy i konieczność szukania oszczędności podczas przygotowań do świąt sprawia, że TK Maxx staje się naturalnym wyborem konsumentów chcących zachować grudniowy splendor w niższej cenie. Sieć sklepów oferuje markowe upominki w aż 6 działach: moda damska, męska, produkty dla dzieci, produkty dla domu, obuwie i akcesoria. Dzięki temu pod jednym dachem TK Maxx znajdziemy taniej wyjątkowe prezenty dla każdego.

Tegoroczny spot jest pierwszą reklamą TK Maxx, która została nakręcona w Polsce. Reżyserią zajął się Max Siedentopf, natomiast koncept kreatywny już po raz siódmy z rzędu przygotowywała agencja Wieden+Kennedy London. Za działania mediowe odpowiada dom mediowy Mindshare, a za komunikację PR, Social i Influence – agencja Ogilvy. Świąteczna reklama TK Maxx jest emitowana w sześciu krajach europejskich: Austrii, Irlandii, Holandii, Niemczech, Polsce i Wielkiej Brytanii. 20-, 30- sekundowe spoty pojawią się w telewizji, natomiast półtora-minutowy film można obejrzeć online.

 

Link do reklamy: https://youtu.be/tCG8wBC-skM 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.