Komunikaty PR

Męska marka LEGER w Atrium Kasztanowa

2024-04-12  |  11:30
Biuro prasowe

Dzisiaj w Atrium Kasztanowa otworzył się salon z odzieżą męską należącą do polskiej marki LEGER. To  dobra wiadomość dla mężczyzn przywiązujących uwagę do jakości i wygody noszonych ubrań. W  nowocześnie urządzonym lokalu na powierzchni 70,3 mkw. klienci znajdą szeroki wybór modnej odzieży i wyjątkowych dodatków.

 

LEGER (Franco Feruzzi Leger) to marka dedykowana mężczyznom ceniącym sobie jakość, dobry styl i wygodę. Firma proponuje zarówno odzież casual, utrzymaną w stylu miejskim: spodnie, bluzy, swetry, t-shirty, jak i stroje eleganckie – koszule, krawaty, marynarki oraz garnitury. Kolekcje marki powstają z wysokogatunkowych tkanin i dzianin, a uzupełniają je eleganckie akcesoria oraz obuwie męskie. Poza bogatą ofertą, w nowo otwartym salonie klienci mogą liczyć na profesjonalną pomoc sprzedawców w wyborze odpowiedniej stylizacji.

 

– Marka LEGER idealnie dopełnia naszą dotychczasową ofertę modową dla mężczyzn. Panowie, odwiedzając nas z coraz większą przyjemnością zaglądają do sklepów z modą męską, w których mogą znaleźć, to wszystko, co ich interesuje, począwszy od eleganckich stylizacji dla wymagających, po szeroką ofertę odzieży casual. To dla nas tak samo ważna grupa klientów jak kobiety, oczekująca spersonalizowanej oferty i wygodnych zakupów, dlatego z  przyjemnością witamy na pokładzie nowego najemcę, firmę LEGER– mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.

 

LEGER Franco Feruzzi to polska marka działająca w branży mody męskiej od początku lat 90-tych. Wieloletnie doświadczenie i znajomość branży tekstylnej sprawia, że oferta firmy jest ciągle aktualna i na czasie. W salonach pod szyldem marki LEGER mężczyźni znajdą ubranie na każdy dzień i każdą okazję.

 

Więcej informacji na stronie: www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu www.facebook.com/AtriumKasztanowa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Żywienie

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.