Komunikaty PR

Męska marka LEGER w Atrium Kasztanowa

2024-04-12  |  11:30
Biuro prasowe

Dzisiaj w Atrium Kasztanowa otworzył się salon z odzieżą męską należącą do polskiej marki LEGER. To  dobra wiadomość dla mężczyzn przywiązujących uwagę do jakości i wygody noszonych ubrań. W  nowocześnie urządzonym lokalu na powierzchni 70,3 mkw. klienci znajdą szeroki wybór modnej odzieży i wyjątkowych dodatków.

 

LEGER (Franco Feruzzi Leger) to marka dedykowana mężczyznom ceniącym sobie jakość, dobry styl i wygodę. Firma proponuje zarówno odzież casual, utrzymaną w stylu miejskim: spodnie, bluzy, swetry, t-shirty, jak i stroje eleganckie – koszule, krawaty, marynarki oraz garnitury. Kolekcje marki powstają z wysokogatunkowych tkanin i dzianin, a uzupełniają je eleganckie akcesoria oraz obuwie męskie. Poza bogatą ofertą, w nowo otwartym salonie klienci mogą liczyć na profesjonalną pomoc sprzedawców w wyborze odpowiedniej stylizacji.

 

– Marka LEGER idealnie dopełnia naszą dotychczasową ofertę modową dla mężczyzn. Panowie, odwiedzając nas z coraz większą przyjemnością zaglądają do sklepów z modą męską, w których mogą znaleźć, to wszystko, co ich interesuje, począwszy od eleganckich stylizacji dla wymagających, po szeroką ofertę odzieży casual. To dla nas tak samo ważna grupa klientów jak kobiety, oczekująca spersonalizowanej oferty i wygodnych zakupów, dlatego z  przyjemnością witamy na pokładzie nowego najemcę, firmę LEGER– mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.

 

LEGER Franco Feruzzi to polska marka działająca w branży mody męskiej od początku lat 90-tych. Wieloletnie doświadczenie i znajomość branży tekstylnej sprawia, że oferta firmy jest ciągle aktualna i na czasie. W salonach pod szyldem marki LEGER mężczyźni znajdą ubranie na każdy dzień i każdą okazję.

 

Więcej informacji na stronie: www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu www.facebook.com/AtriumKasztanowa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.