Męska marka LEGER w Atrium Kasztanowa
Dzisiaj w Atrium Kasztanowa otworzył się salon z odzieżą męską należącą do polskiej marki LEGER. To dobra wiadomość dla mężczyzn przywiązujących uwagę do jakości i wygody noszonych ubrań. W nowocześnie urządzonym lokalu na powierzchni 70,3 mkw. klienci znajdą szeroki wybór modnej odzieży i wyjątkowych dodatków.
LEGER (Franco Feruzzi Leger) to marka dedykowana mężczyznom ceniącym sobie jakość, dobry styl i wygodę. Firma proponuje zarówno odzież casual, utrzymaną w stylu miejskim: spodnie, bluzy, swetry, t-shirty, jak i stroje eleganckie – koszule, krawaty, marynarki oraz garnitury. Kolekcje marki powstają z wysokogatunkowych tkanin i dzianin, a uzupełniają je eleganckie akcesoria oraz obuwie męskie. Poza bogatą ofertą, w nowo otwartym salonie klienci mogą liczyć na profesjonalną pomoc sprzedawców w wyborze odpowiedniej stylizacji.
– Marka LEGER idealnie dopełnia naszą dotychczasową ofertę modową dla mężczyzn. Panowie, odwiedzając nas z coraz większą przyjemnością zaglądają do sklepów z modą męską, w których mogą znaleźć, to wszystko, co ich interesuje, począwszy od eleganckich stylizacji dla wymagających, po szeroką ofertę odzieży casual. To dla nas tak samo ważna grupa klientów jak kobiety, oczekująca spersonalizowanej oferty i wygodnych zakupów, dlatego z przyjemnością witamy na pokładzie nowego najemcę, firmę LEGER– mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.
LEGER Franco Feruzzi to polska marka działająca w branży mody męskiej od początku lat 90-tych. Wieloletnie doświadczenie i znajomość branży tekstylnej sprawia, że oferta firmy jest ciągle aktualna i na czasie. W salonach pod szyldem marki LEGER mężczyźni znajdą ubranie na każdy dzień i każdą okazję.
Więcej informacji na stronie: www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu www.facebook.com/AtriumKasztanowa.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych
Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Dom i ogród
Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.