Komunikaty PR

Mikołajkowa promocja w CH Osowa – do rozdania bony na świąteczne prezenty

2020-12-01  |  10:20
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.

Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl

W dniach od 1 do 6 grudnia CH Osowa przygotowało specjalną mikołajkową promocję. Do
rozdania są setki wyjątkowych bonów na prezenty. Wystarczy zrobić zakupy w wybranych
sklepach centrum i okazać ważny paragon.


CH Osowa, z okazji zbliżających się świąt, przygotowało specjalną ofertę dla swoich klientów, już teraz
zachęcając ich do świątecznych przygotowań. Aby otrzymać bon o wartości 30 zł, wystarczy przedstawić
maksymalnie dwa paragony z tego samego dnia na łączną kwotę min. 200 zł za zakupy w CH Osowa w
godzinach 12-20:00. Należy pamiętać, że promocją nie jest objęty sklep Auchan.


Początek grudnia to idealny czas na prezentowe zakupy, dlatego wychodząc naprzeciw klientom, w tym
trudnym dla wszystkich czasie, centrum oferuje bony zakupowe, które wesprą klientów w przygotowaniach
do świąt.


Promocja trwa sześć dni, od 1 do 6 grudnia, łącznie z niedawno ogłoszoną niedzielą handlową, która
przypada właśnie w najbliższy weekend. Kupujący mogą wybierać spośród szerokiej gamy otwartych
sklepów na terenie centrum, gdzie można skorzystać z wielu promocji i sprawić wyjątkowy prezent dla
siebie lub bliskiej osoby.


W promocji ,,Mikołajki z premią” biorą udział sklepy odzieżowe, obuwnicze oraz z biżuterią i akcesoriami
wyposażenia wnętrz. Pełna lista znajduje się na bonie.


W trosce o zdrowie i komfort wszystkich osób przebywających w centrum dyrekcja oraz personel centrum
prosi o noszenie maseczek i przestrzeganie obowiązujących zasad higieny i bezpieczeństwa, a także
ograniczeń co do liczby klientów przebywających na terenie danego sklepu – wszystkie te informacje oraz
płyny dezynfekujące znajdziecie na terenie całego CH Osowa, a obsługa systematycznie dba o utrzymanie
czystości w całym obiekcie.


Szczegóły promocji dostępne są na stronie www.chosowa.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon Sp. z.o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy
Zakupy 15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
2024-10-24 | 16:05

15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce

Już od 15 lat Salon Pierre Cardin w Galerii Sfera przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej dostarcza swoim klientom eleganckie, wyrafinowane stylizacje. Teraz nadszedł czas, by świętować ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.