Mikołajkowa promocja w CH Osowa – do rozdania bony na świąteczne prezenty

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.
Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl
W dniach od 1 do 6 grudnia CH Osowa przygotowało specjalną mikołajkową promocję. Do
rozdania są setki wyjątkowych bonów na prezenty. Wystarczy zrobić zakupy w wybranych
sklepach centrum i okazać ważny paragon.
CH Osowa, z okazji zbliżających się świąt, przygotowało specjalną ofertę dla swoich klientów, już teraz
zachęcając ich do świątecznych przygotowań. Aby otrzymać bon o wartości 30 zł, wystarczy przedstawić
maksymalnie dwa paragony z tego samego dnia na łączną kwotę min. 200 zł za zakupy w CH Osowa w
godzinach 12-20:00. Należy pamiętać, że promocją nie jest objęty sklep Auchan.
Początek grudnia to idealny czas na prezentowe zakupy, dlatego wychodząc naprzeciw klientom, w tym
trudnym dla wszystkich czasie, centrum oferuje bony zakupowe, które wesprą klientów w przygotowaniach
do świąt.
Promocja trwa sześć dni, od 1 do 6 grudnia, łącznie z niedawno ogłoszoną niedzielą handlową, która
przypada właśnie w najbliższy weekend. Kupujący mogą wybierać spośród szerokiej gamy otwartych
sklepów na terenie centrum, gdzie można skorzystać z wielu promocji i sprawić wyjątkowy prezent dla
siebie lub bliskiej osoby.
W promocji ,,Mikołajki z premią” biorą udział sklepy odzieżowe, obuwnicze oraz z biżuterią i akcesoriami
wyposażenia wnętrz. Pełna lista znajduje się na bonie.
W trosce o zdrowie i komfort wszystkich osób przebywających w centrum dyrekcja oraz personel centrum
prosi o noszenie maseczek i przestrzeganie obowiązujących zasad higieny i bezpieczeństwa, a także
ograniczeń co do liczby klientów przebywających na terenie danego sklepu – wszystkie te informacje oraz
płyny dezynfekujące znajdziecie na terenie całego CH Osowa, a obsługa systematycznie dba o utrzymanie
czystości w całym obiekcie.
Szczegóły promocji dostępne są na stronie www.chosowa.pl

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.