Mikołajkowa promocja w CH Osowa – do rozdania bony na świąteczne prezenty
Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.
Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl
W dniach od 1 do 6 grudnia CH Osowa przygotowało specjalną mikołajkową promocję. Do
rozdania są setki wyjątkowych bonów na prezenty. Wystarczy zrobić zakupy w wybranych
sklepach centrum i okazać ważny paragon.
CH Osowa, z okazji zbliżających się świąt, przygotowało specjalną ofertę dla swoich klientów, już teraz
zachęcając ich do świątecznych przygotowań. Aby otrzymać bon o wartości 30 zł, wystarczy przedstawić
maksymalnie dwa paragony z tego samego dnia na łączną kwotę min. 200 zł za zakupy w CH Osowa w
godzinach 12-20:00. Należy pamiętać, że promocją nie jest objęty sklep Auchan.
Początek grudnia to idealny czas na prezentowe zakupy, dlatego wychodząc naprzeciw klientom, w tym
trudnym dla wszystkich czasie, centrum oferuje bony zakupowe, które wesprą klientów w przygotowaniach
do świąt.
Promocja trwa sześć dni, od 1 do 6 grudnia, łącznie z niedawno ogłoszoną niedzielą handlową, która
przypada właśnie w najbliższy weekend. Kupujący mogą wybierać spośród szerokiej gamy otwartych
sklepów na terenie centrum, gdzie można skorzystać z wielu promocji i sprawić wyjątkowy prezent dla
siebie lub bliskiej osoby.
W promocji ,,Mikołajki z premią” biorą udział sklepy odzieżowe, obuwnicze oraz z biżuterią i akcesoriami
wyposażenia wnętrz. Pełna lista znajduje się na bonie.
W trosce o zdrowie i komfort wszystkich osób przebywających w centrum dyrekcja oraz personel centrum
prosi o noszenie maseczek i przestrzeganie obowiązujących zasad higieny i bezpieczeństwa, a także
ograniczeń co do liczby klientów przebywających na terenie danego sklepu – wszystkie te informacje oraz
płyny dezynfekujące znajdziecie na terenie całego CH Osowa, a obsługa systematycznie dba o utrzymanie
czystości w całym obiekcie.
Szczegóły promocji dostępne są na stronie www.chosowa.pl
Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.