Milka rusza z wyjątkową loterią „Wygrywaj i pomagaj z Milką”
Warszawa, wrzesień 2020 r. – Właśnie wystartowała nowa kampania marki Milka pod hasłem „Czas delikatności”, w ramach której ruszyła wyjątkowa loteria promocyjna „Wygrywaj i pomagaj z Milką”. Tym razem, kupując produkty Milka, konsumenci będą mieli okazję nie tylko do zdobycia atrakcyjnych nagród pieniężnych, ale także wsparcia organizacji charytatywnych.
„Ostatnie miesiące były dla wszystkich wielkim wyzwaniem. Udowodniły nam jednak, że potrafimy się jednoczyć i wspierać – będąc w zamknięciu czy izolacji, jednocześnie bardziej otworzyliśmy się na pomaganie innym. Milka, która od lat słynie z inspirowania Polaków do delikatnych gestów, postanowiła to wykorzystać i po raz kolejny zaplanowała działania wpisujące się w jej podstawowe wartości. Aby ułatwić konsumentom niesienie pomocy w prosty i skuteczny sposób, marka wystartowała właśnie z loterią z elementami akcji charytatywnej” – mówi Krzysztof Dłużniewski, Brand Manager Tablets w Mondelēz International.
Loteria, która ruszyła w ramach kampanii „Czas delikatności” daje szansę na zdobycie codziennie 5 000 zł lub nagrody głównej w wysokości 100 000 zł dla siebie, a także – co naważniejsze – umożliwia wsparcie potrzebujących. Biorący w niej udział konsumenci, mogą pomóc organizacjom charytatywnym wybranym spośród trzech działających na rzecz osób starszych (Stowarzyszenie mali bracia Ubogich przyjaciele osób starszych), dzieci (Fundacja CZERWONE NOSKI Klaun w szpitalu) i zwierząt (Fundacja Zwierzęca Polana). Milka przekaże organizacjom 400 000 zł, proporcjonalnie do liczby oddanych głosów. W ten sposób marka chce zwrócić uwagę Polaków na potrzebę dzielenia się, a także zachęcić do gestów serdeczności i pomocy innym.
Aby wziąć udział w akcji, wystarczy kupić produkt marki Milka[1] i w terminie od 1 września do 31 października zarejestrować paragon lub fakturę imienną na stronie www.pomagajzmilka.pl, gdzie dostępny jest regulamin loterii. Kolejnym krokiem jest dobrowolne wskazanie celu charytatywnego. W loterii można wziąć udział wielokrotnie, za każdym razem wybierając inny podmiot.
Za strategię komunikacji odpowiada agencja Ogilvy, za obsługę loterii IQ Marketing. Strategią oraz zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.
[1] Za wyjątkiem wybranych produktów marki Milka, takich jak: lody, serki, jogurty oraz Mleczna Kanapka.

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.