Komunikaty PR

Miłość, miłość na Bielanach, czyli walentynki w Galerii Młociny!

2021-02-08  |  13:00
Biuro prasowe

Słynąca z nieszablonowych projektów Galeria Młociny tym razem będzie świętować ze swoimi klientami dzień zakochanych! W tym roku z okazji walentynek na Bielanach nie zabraknie nietuzinkowych atrakcji i niespodzianek. Warszawskie centrum handlowe podzieli się z mieszkańcami stolicy nawet odrobiną… miłości!

Miłośnicy mody, stacjonarnych zakupów i warszawscy trendsetterzy odetchnęli z ulgą! Galeria Młociny ponownie zaprasza na zakupy, a klienci mogą skorzystać z oferty ponad 200 sklepów oraz Strefy Spotkania i Dania, w której wielbiciele kulinariów zakupią na wynos smaki inspirowane kuchnią wielu zakątków globu. Powraca także możliwość zakupów ze stylistą oraz cykl publikacji Stylizacja Tygodnia, w ramach którego Michał Karbowski wybiera najciekawsze stylizacje odwiedzających! Warszawskie centrum handlowe to jednak nie tylko niezwykle szeroki wachlarz modowy i gastronomiczny, lecz także mnóstwo ciekawych projektów skierowanych do mieszkańców stolicy i nie tylko. Tym razem z okazji nadchodzącego dnia zakochanych obiekt podzieli się z klientami… miłością! A przy okazji obdaruje ich upominkami!

#SELFIEPOINT

W dniach od 8 do 20 lutego w Galerii Młociny ustawiony zostanie Selfie Point, czyli miejsce, przy którym zainteresowani będą mogli zrobić sobie darmowe, walentynkowe zdjęcie z bliską osobą. Obecne na miejscu hostessy wręczą także walentynkowe upominki pierwszym śmiałkom, a 10 najoryginalniejszych zdjęć zostanie nagrodzonych sesjami zdjęciowymi w PhotoLife.

#WALENTYNKOWYGARBUS

Ikona motoryzacji, czyli słynny, miętowy garbus wędrujący po okolicach Bielan i Żoliborza, dał się już poznać mieszkańcom stolicy, rozdając przechodniom urocze upominki i ciepłe napoje. Zimowa inicjatywa Galerii Młociny spotkała się z serdecznym odzewem, dlatego też popularnego auta nie zabraknie na drogach również z okazji walentynek! Od 11 do 14 lutego Warszawiacy powinni wypatrywać ikonicznego pojazdu, który będzie się przemieszczał w okolicach Galerii Młociny. Kierowca wraz z animatorami podzieli się z napotkanymi przechodniami czymś wyjątkowym… Będzie to odrobina miłości! A także słodkie czekoladki i upominki. Co więcej, wszyscy ci, którzy przy słynnym garbusie zrobią sobie zdjęcie i opublikują je na swoim profilu na Instagramie z #MłocinyPoruszają, otrzymają również fotografię zrobioną instaxem oraz walentynkowe kartki. Na deser mała niespodzianka. Odwiedzający, którzy zrobią zakupy w dniach od 8 do 14 lutego za minimum 100 zł, będą mogli wymienić swój paragon na voucher do Strefy Spotkania i Dania na kwotę 20 zł!

Na Bielanach atmosfera miłości z pewnością udzieli się nie tylko parom. To wspaniała okazja, by podziękować bliskim za obecność i wsparcie, szczególnie w tak niestabilnych czasach. Celebrujmy z nimi Walentynki i cieszmy się z najprostszych gestów.

Więcej informacji na temat Galerii Młociny, a także pełną listę sklepów znajdziemy na www.galeriamlociny.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.