Komunikaty PR

MISS TI 蒂小姐 od Quebonafide na stacjach Shell

2022-02-15  |  11:00

Shell nawiązał współpracę z marką MISS TI 蒂小姐, producentem Matcha Latte oraz Milk Tea. Produkty mają prosty i krótki skład, są tworzone w Korei Południowej, a butelki w 100 proc. pochodzą z recyklingu. Współtwórcą marki jest Quebonafide, raper, który włączył się w promocje MISS TI 蒂小姐 na Shell. MISS TI 蒂小姐 jest dostępna na ponad 330 stacjach Shell. Są to obecnie jedyne stacje paliw w Polsce, gdzie klienci mogą nabyć ten produkt.

Do oferty większości stacji Shell w Polsce zostały wprowadzone dwa napoje herbaciane produkowane pod marką MISS TI 蒂小姐: wegańska Matcha Latte z mlekiem migdałowym i Milk Tea z mlekiem UHT 12 proc. Są one dostępne w półlitrowych, plastikowych butelkach, które w całości pochodzą z recyklingu. Matcha Latte i Milk Tea nie zawierają konserwantów i barwników. W promocje tej marki na stacjach Shell włączył się Quebonafide, który jest współtwórcą MISS TI 蒂小姐.

Obserwujemy trendy rynkowe i chcemy jak najlepiej dopasowywać naszą ofertę do zmieniających się potrzeb naszych klientów, a także zachęcać ich do odkrywania nowych smaków. Ważne jest dla nas także udostępnianie w naszej ofercie nowości i produktów unikatowych. Dzięki nawiązaniu współpracy z marką MISS TI 蒂小姐 chcemy dotrzeć do nowych grup klientów. Zafascynowani kuchnią azjatycką z pewnością docenią nowe produkty – mówi Anna Borowska, Partner Biznesu Kategorii Sklepowych, Shell Polska.

Napoje herbaciane MISS TI 蒂小姐 na wybranych stacjach będą także dostępne w zestawie z wegekanapką. Zestaw jest promowany hasłem „Wyjątkowa para, dla której warto się zatrzymać.” Jest to nawiązanie do hasła konceptu kawiarniano-gastronomiczne Shell Café, który został wprowadzony w 2021 roku. Jego wyróżniki to kawa premium, obsługa baristyczna i przytulne kawiarniane wnętrza.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.