Komunikaty PR

Mniej zobowiązująco i nieformalnie...

2021-10-28  |  17:00
Biuro prasowe

Marka Pako Lorente niewątpliwie zaskoczyła branżę modową, zupełnie zmieniając swoje oblicze i otwierając się na mniej zobowiązujące i nieformalne zestawienia. Po premierze unikatowej kolekcji na sezon jesień-zima 21/22, a następnie wyjątkowej współpracy z mistrzem UFC Janem Błachowiczem firma odsłania kolejne karty, prezentując zaprojektowane nowości. Jak się okazuje, trendsetterzy mogą odetchnąć z ulgą – polski brand posiada jeszcze kilka asów w rękawie! 

 

Wydarzenia ostatnich miesięcy niewątpliwie redefiniowały współczesne spojrzenie na modę, czyniąc je mniej formalnym i swobodnym. Nie umknęło to uwadze marki Pako Lorente, która sukcesywnie zmieniła swoje oblicze, tworząc zupełnie nową, unikatową estetykę. Jej świetnym przykładem okazała się współpraca z Janem Błachowiczem – mistrzem UFC w wadze półciężkiej, w ramach której w mistrzowskim stylu zaprezentowano kolekcję dla wymagających, współczesnych mężczyzn, którzy nie boją się stawiać na swoim – w życiu i w modzie. Tym razem firma przedstawiła kolejne nowości w ramach linii tradycyjnej oraz Casual Club. Jest nieszablonowo, niezobowiązująco i po prostu inaczej. Jedno pozostaje pewne – Pako Lorente wie, jak obserwować trendy, by być w centrum zainteresowania. Kolejny zresztą raz.

– Postanowiliśmy, że w tym roku będziemy pokazywać odmienione oblicze marki Pako Lorente etapami. Po niewątpliwym sukcesie kolekcji regularnej, w ramach której m.in. zaprezentowaliśmy efekty współpracy z Janem Błachowiczem, odsłaniamy kolejne karty. Uważnie śledzimy trendy, by zaskakiwać swoich odbiorców. Z dumą mogę stwierdzić, że nieustannie zmieniamy się właśnie dla nich – komentuje Natalia Eljaszuk, Head of Visual Communication marki Pako Lorente. 

Wśród zaprezentowanych przez markę pozycji możemy odnaleźć m.in. bluzy, golfy oraz proste i uniwersalne t-shirty, które świetnie sprawdzą się do marynarki lub po prostu codziennej kurtki. Skoro o nich mowa – w asortymencie nie zabraknie również niezwykle popularnych w tym sezonie puchówek. Jako alternatywę dla mężczyzn ceniących elegancję marka prezentuje bawełniane płaszcze w kilku wariantach kolorystycznych. Casual Club to z kolei opowieść o modzie nieformalnej. Wśród propozycji znajdziemy sety dresowe w kolorach beżu, granatu i zieleni, która wciąż króluje na wybiegach. 

– Propozycje od Casual Club, czyli najmniej formalnej linii Pako Lorente to przede wszystkim luźne zestawienia – bluzy oraz spodnie dresowe w najchętniej wybieranych przez klientów kolorach. Bawimy się modą! Miksujemy elegancję, która dawno już stała się z naszym znakiem rozpoznawczym z niezobowiązującymi propozycjami. Mamy bowiem na uwadze zmianę trendów konsumenckich. Łączymy wygodę i styl w spójną całość, tworząc zupełnie nową estetykę pozornie niewspółgrających produktów. Tylko pozornie… – mówi Izabela Czarzasta, Product Manager Pako Lorente.

Pako Lorente to dziś nie tylko garnitury, marynarki oraz eleganckie płaszcze w ramach kolekcji regularnej, lecz rozbudowana oferta na każdą okazję – od tych oficjalnych po codzienne. Linie Casual Club oraz Modern Fashion Staples nadają marce świeżego, nowoczesnego charakteru. Firma dba o to, by w ramach trzech linii każdy mężczyzna odnalazł stylizację, w której poczuje się pewnie i komfortowo. To tu elegancki, niewymuszony styl spotyka się z tym casualowym – idealnym na codzienne stylizacje.

Najnowsza kolekcja na sezon jesień-zima 21/22 dostępna jest na stronie www.pakolorente.com oraz w salonach stacjonarnych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Handel

E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć