Modne i słodkie otwarcia w Westfield Mokotów
Otwarcia salonów Pull&Bear oraz Tatuum to wydarzenia, na które z pewnością czekali wszyscy miłośnicy mody – teraz wyjątkowe stylizacje i światowe trendy można odkrywać w sklepach obydwu marek w Westfield Mokotów. A to nie koniec nowych propozycji, jakie czekają na klientów tego popularnego centrum handlowego.
Warszawskie centrum handlowe Westfield Mokotów od wielu lat znane jest ze swojej bogatej oferty. Coś doskonale dopasowanego do swoich potrzeb znajdzie tu zarówno ten, kto na co dzień woli ponadczasową elegancję i stonowane kolory, jak i osoba, która śledzi najnowsze trendy i podąża za nimi.
Wyraź siebie i bądź na czasie
Dla tych, którzy lubią nowoczesny styl, w Westfield Mokotów pojawiła się marka Pull&Bear. Przestronny salon, znajdujący się na pierwszym piętrze centrum handlowego, to innowacyjny i zdigitalizowany koncept, zapewniający wyjątkowe doświadczenie zakupowe. Wnętrze sklepu łączy biel i różne faktury materiałów, z metalowymi wykończeniami i elementami świetlnymi, co doskonale współgra z filozofią marki i proponowanymi klientom stylizacjami. Nowy salon oraz prezentowane w nim kolekcje, odzwierciedlają młodego, swobodnego i dynamicznego ducha Pull&Bear.
Wybierz ponadczasową elegancję
Tatuum to marka, która od ponad 25 lat poprzez swoje kapsułowe kolekcje zachęca klientki do skupienia się na ich potrzebach i do osiągania wielowymiarowej harmonii.
Natura wpisana jest w DNA marki Tatuum i od zawsze ją inspiruje, stąd też pomysł na najnowszą lnianą kapsułę TAKE A BREATH, która jest już dostępna w nowym salonie w Westfield Mokotów. Królują w niej klasyczne kroje i naturalne materiały. Prym wiedzie len, ale znajdziemy tam także modele z wiskozy i bawełny. Kolekcja idealnie pasuje do wystroju nowo otwartego sklepu, który w elementach wykończeniowych wykorzystuje paletę barw ziemi. Dzięki temu doświadczenie zakupowe kojarzy się ze spokojem i przyjemnością.
Na uwagę zasługuje tu też specjalnie zaaranżowana przestrzeń wypoczynkowa, która służy również jako miejsce spotkań i warsztatów organizowanych przez markę. Stonowane kolory, duże rośliny zielone, wygodne fotele i subtelne światło – to wszystko tworzy atmosferę relaksu, w której można bez końca rozmawiać o modzie i trendach.
Słodkie przekąski w przestrzeni Westfield Mokotów
Podczas udanych zakupów każdy może mieć ochotę na coś słodkiego. Westfield Mokotów jest na to przygotowane! Ci, którzy preferują zdrowe przekąski, wykonane z prawdziwych owoców, bez dodatku cukru, barwników i konserwantów, na pewno ucieszą się na wieść o otwarciu punktu Bob Snail. Niezwykle kolorowa przestrzeń sklepu zlokalizowanego na parterze wypełniona jest słodyczami zrobionymi z naturalnych składników, w różnych kształtach i formach, dlatego ciągle można próbować tu czegoś nowego. Żelki, ciastka, pianki, cukierki czy gumy o różnych smakach czekają również w nowym sklepie Candy Cat na parterze centrum handlowego.
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne
Była modelka przekonuje, że czas spędzony wspólnie z dziećmi przy książce na pewno zaprocentuje w przyszłości. Ważne jest nie tylko czytanie maluchom, ale także zachęcanie ich do tego, by w kolejnych latach nie smartfon czy tablet, ale książka była ich najlepszym przyjacielem. W obliczu rozwoju nowoczesnych technologii Karolina Malinowska dostrzega ich potencjał w promowaniu czytelnictwa. Umożliwiają one na przykład tworzenie spersonalizowanych publikacji skrojonych na miarę naszych potrzeb.
Problemy społeczne
Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia
Celem pracodawców stają się samodzielne, zmotywowane, wydajne i kreatywne zespoły. W przeciwieństwie do tradycyjnych te samozarządzające się teamy pracują autonomicznie bez ciągłej kontroli, a każdy pracownik jest właścicielem swoich celów, zadań i obowiązków, aby osiągnąć wyniki. – W organizacjach, które wprowadzają koncepcje samoorganizujących się zespołów, niewątpliwie możemy mówić o zwiększeniu zaangażowania – ocenia Tina Sobocińska, doradczyni strategiczna HR i założycielka HR4future.
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.