Modne i słodkie otwarcia w Westfield Mokotów
Otwarcia salonów Pull&Bear oraz Tatuum to wydarzenia, na które z pewnością czekali wszyscy miłośnicy mody – teraz wyjątkowe stylizacje i światowe trendy można odkrywać w sklepach obydwu marek w Westfield Mokotów. A to nie koniec nowych propozycji, jakie czekają na klientów tego popularnego centrum handlowego.
Warszawskie centrum handlowe Westfield Mokotów od wielu lat znane jest ze swojej bogatej oferty. Coś doskonale dopasowanego do swoich potrzeb znajdzie tu zarówno ten, kto na co dzień woli ponadczasową elegancję i stonowane kolory, jak i osoba, która śledzi najnowsze trendy i podąża za nimi.
Wyraź siebie i bądź na czasie
Dla tych, którzy lubią nowoczesny styl, w Westfield Mokotów pojawiła się marka Pull&Bear. Przestronny salon, znajdujący się na pierwszym piętrze centrum handlowego, to innowacyjny i zdigitalizowany koncept, zapewniający wyjątkowe doświadczenie zakupowe. Wnętrze sklepu łączy biel i różne faktury materiałów, z metalowymi wykończeniami i elementami świetlnymi, co doskonale współgra z filozofią marki i proponowanymi klientom stylizacjami. Nowy salon oraz prezentowane w nim kolekcje, odzwierciedlają młodego, swobodnego i dynamicznego ducha Pull&Bear.
Wybierz ponadczasową elegancję
Tatuum to marka, która od ponad 25 lat poprzez swoje kapsułowe kolekcje zachęca klientki do skupienia się na ich potrzebach i do osiągania wielowymiarowej harmonii.
Natura wpisana jest w DNA marki Tatuum i od zawsze ją inspiruje, stąd też pomysł na najnowszą lnianą kapsułę TAKE A BREATH, która jest już dostępna w nowym salonie w Westfield Mokotów. Królują w niej klasyczne kroje i naturalne materiały. Prym wiedzie len, ale znajdziemy tam także modele z wiskozy i bawełny. Kolekcja idealnie pasuje do wystroju nowo otwartego sklepu, który w elementach wykończeniowych wykorzystuje paletę barw ziemi. Dzięki temu doświadczenie zakupowe kojarzy się ze spokojem i przyjemnością.
Na uwagę zasługuje tu też specjalnie zaaranżowana przestrzeń wypoczynkowa, która służy również jako miejsce spotkań i warsztatów organizowanych przez markę. Stonowane kolory, duże rośliny zielone, wygodne fotele i subtelne światło – to wszystko tworzy atmosferę relaksu, w której można bez końca rozmawiać o modzie i trendach.
Słodkie przekąski w przestrzeni Westfield Mokotów
Podczas udanych zakupów każdy może mieć ochotę na coś słodkiego. Westfield Mokotów jest na to przygotowane! Ci, którzy preferują zdrowe przekąski, wykonane z prawdziwych owoców, bez dodatku cukru, barwników i konserwantów, na pewno ucieszą się na wieść o otwarciu punktu Bob Snail. Niezwykle kolorowa przestrzeń sklepu zlokalizowanego na parterze wypełniona jest słodyczami zrobionymi z naturalnych składników, w różnych kształtach i formach, dlatego ciągle można próbować tu czegoś nowego. Żelki, ciastka, pianki, cukierki czy gumy o różnych smakach czekają również w nowym sklepie Candy Cat na parterze centrum handlowego.

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.