Modne i słodkie otwarcia w Westfield Mokotów
Otwarcia salonów Pull&Bear oraz Tatuum to wydarzenia, na które z pewnością czekali wszyscy miłośnicy mody – teraz wyjątkowe stylizacje i światowe trendy można odkrywać w sklepach obydwu marek w Westfield Mokotów. A to nie koniec nowych propozycji, jakie czekają na klientów tego popularnego centrum handlowego.
Warszawskie centrum handlowe Westfield Mokotów od wielu lat znane jest ze swojej bogatej oferty. Coś doskonale dopasowanego do swoich potrzeb znajdzie tu zarówno ten, kto na co dzień woli ponadczasową elegancję i stonowane kolory, jak i osoba, która śledzi najnowsze trendy i podąża za nimi.
Wyraź siebie i bądź na czasie
Dla tych, którzy lubią nowoczesny styl, w Westfield Mokotów pojawiła się marka Pull&Bear. Przestronny salon, znajdujący się na pierwszym piętrze centrum handlowego, to innowacyjny i zdigitalizowany koncept, zapewniający wyjątkowe doświadczenie zakupowe. Wnętrze sklepu łączy biel i różne faktury materiałów, z metalowymi wykończeniami i elementami świetlnymi, co doskonale współgra z filozofią marki i proponowanymi klientom stylizacjami. Nowy salon oraz prezentowane w nim kolekcje, odzwierciedlają młodego, swobodnego i dynamicznego ducha Pull&Bear.
Wybierz ponadczasową elegancję
Tatuum to marka, która od ponad 25 lat poprzez swoje kapsułowe kolekcje zachęca klientki do skupienia się na ich potrzebach i do osiągania wielowymiarowej harmonii.
Natura wpisana jest w DNA marki Tatuum i od zawsze ją inspiruje, stąd też pomysł na najnowszą lnianą kapsułę TAKE A BREATH, która jest już dostępna w nowym salonie w Westfield Mokotów. Królują w niej klasyczne kroje i naturalne materiały. Prym wiedzie len, ale znajdziemy tam także modele z wiskozy i bawełny. Kolekcja idealnie pasuje do wystroju nowo otwartego sklepu, który w elementach wykończeniowych wykorzystuje paletę barw ziemi. Dzięki temu doświadczenie zakupowe kojarzy się ze spokojem i przyjemnością.
Na uwagę zasługuje tu też specjalnie zaaranżowana przestrzeń wypoczynkowa, która służy również jako miejsce spotkań i warsztatów organizowanych przez markę. Stonowane kolory, duże rośliny zielone, wygodne fotele i subtelne światło – to wszystko tworzy atmosferę relaksu, w której można bez końca rozmawiać o modzie i trendach.
Słodkie przekąski w przestrzeni Westfield Mokotów
Podczas udanych zakupów każdy może mieć ochotę na coś słodkiego. Westfield Mokotów jest na to przygotowane! Ci, którzy preferują zdrowe przekąski, wykonane z prawdziwych owoców, bez dodatku cukru, barwników i konserwantów, na pewno ucieszą się na wieść o otwarciu punktu Bob Snail. Niezwykle kolorowa przestrzeń sklepu zlokalizowanego na parterze wypełniona jest słodyczami zrobionymi z naturalnych składników, w różnych kształtach i formach, dlatego ciągle można próbować tu czegoś nowego. Żelki, ciastka, pianki, cukierki czy gumy o różnych smakach czekają również w nowym sklepie Candy Cat na parterze centrum handlowego.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Anna Dec: Często zapominamy, że poza ekranami telefonów jest prawdziwe życie i wartościowi ludzie. Bądźmy blisko nich i komunikujmy się najprościej, jak tylko się da
Prezenterka przyznaje, że w naszym społeczeństwie można zauważyć coraz większe bariery komunikacyjne, dlatego stoimy przed niezwykle trudnym wyzwaniem zachowania równowagi między korzystaniem z nowoczesnych mediów a pielęgnowaniem relacji osobistych. Aby jednak zobaczyć drugiego człowieka, czegoś się od niego nauczyć czy zainspirować jego życiem, przede wszystkim trzeba wyjrzeć zza szklanych ekranów swoich telefonów. Anna Dec zauważa też, że w dzisiejszych czasach coraz rzadziej rozmawiamy ze sobą w realnym świecie, a zbyt często poprzez różnego rodzaju komunikatory.
Prawo
70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.
Prawo
Adaptacje poddaszy bez odpowiednich zabezpieczeń to realne zagrożenie pożarowe. Eksperci apelują o lepsze egzekwowanie przepisów

Z danych Państwowej Straży Pożarnej wynika, że w okresie od 1 stycznia do 13 lipca 2025 roku doszło do blisko 77 tys. pożarów. Ponad 17 tys. wybuchło w budynkach mieszkalnych, co jest nieco wyższym wynikiem niż rok temu. Ogień zbyt łatwo rozprzestrzenia się przez nieodpowiednio zabezpieczone kanały wentylacyjne i trasy kablowe. Źródłem problemów są także zaadaptowane poddasza bez zabezpieczeń przeciwpożarowych czy dachy z instalacjami fotowoltaicznymi.