Komunikaty PR

Na co zwracać uwagę wybierając produkty do higieny jamy ustnej przyjazne środowi

2023-04-17  |  11:45
Biuro prasowe
Kontakt
Kamila Cichocka
SIMEDIA

Czapli 57
02-703 Warszawa
k.cichocka|simedia.pl| |k.cichocka|simedia.pl
664049000
simedia.pl

Kupowanie artykułów wyprodukowanych w sposób przyjazny dla środowiska, to wyzwanie, które podejmuje coraz więcej osób. Świadomość dotycząca dbałości o nasze otoczenie stopniowo się zwiększa. Jeśli chcemy prowadzić życie zgodne z zasadami eco-friendly, powinniśmy wybierać produkty przyjazne środowisku. Istnieją pewne kwestie, na które warto zwrócić uwagę w procesie zakupowym. Przedstawiamy kilka z nich:

1.Opakowania

Wybieraj produkty dostępne w ekologicznych opakowaniach, nadających się do łatwej utylizacji lub odzyskania. Przykładem mogą być nowe pasty do zębów z linii ELGYDIUM BIO od Pierre Fabre. Zapakowano je w innowacyjne, ekologicznie zaprojektowane opakowania typu doypack. To wygodne woreczki, z których łatwo wycisnąć pastę i wykorzystać ją aż do końca. Zawierają one o 48% mniej plastiku niż standardowa tuba pasty do zębów. Oznacza to szacunkową oszczędność 52 ton dwutlenku węgla rocznie. 

2. Skład

Staraj się wybierać produkty zawierające naturalne składniki, w szczególności składniki organiczne oraz roślinne. Unikaj produktów z dodatkami sztucznymi i substancjami chemicznymi. W przypadku past do zębów warto wybierać takie, w których większość składników jest pochodzenia naturalnego. Oznaczenie na paście COSMOS ORGANIC gwarantuje, że co najmniej 95% składników to substancje organiczne. Takie kryterium spełniają pasty ELGYDIUM BIO oraz inne pasty marki Elgydium.

3. Recykling

Wybieraj produkty, które nadają się do recyklingu, a ich produkcja generuje jak najmniej odpadów. Przykłady? Topłyny do płukania jamy ustnej Eludril czy szczoteczka ELGYDIUM Style. Wyprodukowano ją z surowców z recyklingu oraz nadających się do ponownego przetworzenia w procesie odzyskania i ponownego wykorzystania odpadów. Co więcej, jej włosie wykonano z włókien w 100% pochodzenia roślinnego na bazie oleju rycynowego.

4.Certyfikaty

Sprawdzaj certyfikaty ekologiczne, takie jak eko-label, potwierdzające, że produkt jest przyjazny dla środowiska. W przypadku grupy marek z rodziny Pierre Fabre, takich jak Elgydium, czy Eludril, mamy pewność, że uprawy ekologiczne Pierre Fabre są zarządzane przez gospodarstwo z certyfikacją High Environmental Value. Uprawy o powierzchni ponad 180 hektarów gruntów należące do spółki zależnej Pierre Fabre na Madagaskarze, a także Ranopiso Arboretum, mają certyfikację Ecocert – „uprawy ekologiczne”. Także wspomniana wcześniej norma COSMOS ORGANIC świadczy o naturalnym składzie produktu.

Pamiętaj, że zwracanie uwagi na pochodzenie produktów, sposób ich wytwarzania oraz wybieranie tych przyjaznych środowisku, to krok w dobrym kierunku. Dzięki temu przyczyniamy się do ochrony naszej planety i poprawy jakości życia dla przyszłych pokoleń.

Produkty Pierre Fabre Oral Care marki Elgydium i Eludril dostępne są w aptekach i wybranych gabinetach stomatologicznych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: SIMEDIA
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych Biuro prasowe
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.