Nachosy bekonowe w ofercie Fanex

Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Fanex – lider w produkcji sosów dla branży HoReCa, poszerza swoją ofertę spożywczych dodatków gastronomicznych Tres Amigos. Do grona przekąsek polskiej marki, dołączyły właśnie kukurydziane Nachos Bacon. Jest to już czwarty oferowany smak popularnych snacków z tortilli. Produkt jest już dostępny w sprzedaży hurtowej dla gastronomii oraz w sklepie internetowym.
Nowe nachosy od Fanex to chrupiąca przekąska o smaku bekonu przygotowana na bazie mąki kukurydzianej z dodatkiem kminku, czosnku i chilli, który uzupełniona jest o aromat dymu wędzarniczego. Taka kompozycja składników, czyni produkt bardzo wyrazistym i smacznym. Produkt skierowany jest do szeroko rozumianej gastronomii i całego rynku HoReCa. Jednocześnie, dostępny jest już dla klientów detalicznych – w internetowym sklepie Fanex.
Bekonowy, to już czwarty z kolei smak kukurydzianych przekąsek Tres Amigos od Fanex. W sprzedaży są już dostępne klasyczne nachosy solone, a także serowe oraz chilli. Nachosy wraz guacamole, salsą pomidorową lub z gotowymi sosami Fanex, świetnie sprawdzą się np. jako proste czekadełko w lokalu gastronomicznym. Będą także zaskakującym i nadającym nowej tekstury dodatkiem do dań street foodowych. Produkt może mieć wiele ciekawych zastosowań w profesjonalnej, jak i domowej kuchni.
- Nowe nachosy o smaku bekonu z pewnością szybko znajdą swoich kulinarnych zwolenników, zwłaszcza że smak i aromat boczku towarzyszy nam zarówno w naszej rodzimej tradycji, jak i nowoczesnej streetfood’owej kuchni – mówi Łukasz Lisowski, Ekspert ds. Gastronomii w firmie Fanex. - Nachosy coraz częściej znajdują zastosowanie w tzw. ulicznej kuchni – podane klasycznie z gęstym dipem, zapieczone z ciągnącym serem, czy też z mięsnym sosem pachnącym aromatycznymi przyprawami. Niejednokrotne dostrzec można je również jako dodatek do burgera, czy też innych kanapek zamiast tradycyjnych frytek. Drobno pokruszone posłużą również jako aromatyczna panierka, np. do niewielkich kawałków kurczaka – tak przygotowane nuggetsy, czy fingersy z pewnością wyróżnią się swoją oryginalnością – dodaje.
***
Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.
Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.
W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.