Nadaj Świętom wyjątkowy smak z produktami marki Deluxe
Przeważającą część Świąt Polacy spędzają przy stole, dlatego nie może na nim zabraknąć różnorodnych przysmaków. 5 grudnia Lidl Polska wprowadza do swojej oferty produkty spożywcze marki Deluxe, charakteryzujące się wysoką jakością, nietuzinkowym smakiem oraz przystępną ceną. Pochodzą zarówno z Polski, jak i odległych zakątków świata. Wybrane produkty będą dostępne tylko do 7 grudnia.
Aby spróbować zagranicznych specjałów, wcale nie trzeba daleko podróżować. Wystarczy odwiedzić najbliższy sklep Lidl Polska, ponieważ już od 5 grudnia w ofercie sieci dostępne będą specjały marki Deluxe, m.in.: nadziewane gnocchi (8,69 zł/ 1 opak.), baklawa (13,99 zł/ 1 opak.), zestaw salami (24,99 zł/ 1 opak.) czy szczególnie egzotyczne kalmary patagońskie (36,99 zł/ 1 opak.) – przysmak pochodzący z Falklandów – o wyrazistym i niepowtarzalnym smaku. W ofercie nie zabraknie również potraw bliższych Polakom, np. pierogów z grzybami leśnymi (6,99 zł/ 1 opak.).
Wytrwane specjały i pyszne desery
Dobra żywność wcale nie musi być droga. Wieprzowe salami z truflą lub grzybami (80 g) kosztuje zaledwie 6,99 zł/ 1 opak., a tortelloni z łososiem (250 g) – 6,99 zł/ 1 opak. Po pożywnym obiedzie przychodzi z kolei czas na deser. Warto wówczas spróbować m.in. czekoladowego tortu Deluxe (24,99 zł/ 1 opak.) lub owoców w czekoladzie z certyfikatem Fairtrade (12,99 zł/ 1 opak.).
Specjały marki Deluxe klienci sklepów Lidl Polska będą mogli kupić już od 5 grudnia br. Wybrane z nich będą dostępne jedynie do 7 grudnia lub do wyczerpania zapasów.
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.