Nadaj Świętom wyjątkowy smak z produktami marki Deluxe
Przeważającą część Świąt Polacy spędzają przy stole, dlatego nie może na nim zabraknąć różnorodnych przysmaków. 5 grudnia Lidl Polska wprowadza do swojej oferty produkty spożywcze marki Deluxe, charakteryzujące się wysoką jakością, nietuzinkowym smakiem oraz przystępną ceną. Pochodzą zarówno z Polski, jak i odległych zakątków świata. Wybrane produkty będą dostępne tylko do 7 grudnia.
Aby spróbować zagranicznych specjałów, wcale nie trzeba daleko podróżować. Wystarczy odwiedzić najbliższy sklep Lidl Polska, ponieważ już od 5 grudnia w ofercie sieci dostępne będą specjały marki Deluxe, m.in.: nadziewane gnocchi (8,69 zł/ 1 opak.), baklawa (13,99 zł/ 1 opak.), zestaw salami (24,99 zł/ 1 opak.) czy szczególnie egzotyczne kalmary patagońskie (36,99 zł/ 1 opak.) – przysmak pochodzący z Falklandów – o wyrazistym i niepowtarzalnym smaku. W ofercie nie zabraknie również potraw bliższych Polakom, np. pierogów z grzybami leśnymi (6,99 zł/ 1 opak.).
Wytrwane specjały i pyszne desery
Dobra żywność wcale nie musi być droga. Wieprzowe salami z truflą lub grzybami (80 g) kosztuje zaledwie 6,99 zł/ 1 opak., a tortelloni z łososiem (250 g) – 6,99 zł/ 1 opak. Po pożywnym obiedzie przychodzi z kolei czas na deser. Warto wówczas spróbować m.in. czekoladowego tortu Deluxe (24,99 zł/ 1 opak.) lub owoców w czekoladzie z certyfikatem Fairtrade (12,99 zł/ 1 opak.).
Specjały marki Deluxe klienci sklepów Lidl Polska będą mogli kupić już od 5 grudnia br. Wybrane z nich będą dostępne jedynie do 7 grudnia lub do wyczerpania zapasów.

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.