Nadaj Świętom wyjątkowy smak z produktami marki Deluxe
Przeważającą część Świąt Polacy spędzają przy stole, dlatego nie może na nim zabraknąć różnorodnych przysmaków. 5 grudnia Lidl Polska wprowadza do swojej oferty produkty spożywcze marki Deluxe, charakteryzujące się wysoką jakością, nietuzinkowym smakiem oraz przystępną ceną. Pochodzą zarówno z Polski, jak i odległych zakątków świata. Wybrane produkty będą dostępne tylko do 7 grudnia.
Aby spróbować zagranicznych specjałów, wcale nie trzeba daleko podróżować. Wystarczy odwiedzić najbliższy sklep Lidl Polska, ponieważ już od 5 grudnia w ofercie sieci dostępne będą specjały marki Deluxe, m.in.: nadziewane gnocchi (8,69 zł/ 1 opak.), baklawa (13,99 zł/ 1 opak.), zestaw salami (24,99 zł/ 1 opak.) czy szczególnie egzotyczne kalmary patagońskie (36,99 zł/ 1 opak.) – przysmak pochodzący z Falklandów – o wyrazistym i niepowtarzalnym smaku. W ofercie nie zabraknie również potraw bliższych Polakom, np. pierogów z grzybami leśnymi (6,99 zł/ 1 opak.).
Wytrwane specjały i pyszne desery
Dobra żywność wcale nie musi być droga. Wieprzowe salami z truflą lub grzybami (80 g) kosztuje zaledwie 6,99 zł/ 1 opak., a tortelloni z łososiem (250 g) – 6,99 zł/ 1 opak. Po pożywnym obiedzie przychodzi z kolei czas na deser. Warto wówczas spróbować m.in. czekoladowego tortu Deluxe (24,99 zł/ 1 opak.) lub owoców w czekoladzie z certyfikatem Fairtrade (12,99 zł/ 1 opak.).
Specjały marki Deluxe klienci sklepów Lidl Polska będą mogli kupić już od 5 grudnia br. Wybrane z nich będą dostępne jedynie do 7 grudnia lub do wyczerpania zapasów.

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz
Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.