Komunikaty PR

Nagroda dla każdego! Loteria „Zakręć smakiem z VEGETA” wystartowała

2024-10-14  |  01:00
Biuro prasowe

Marka VEGETA przygotowała wyjątkową propozycję dla wszystkich konsumentów. Od 14 października możliwy jest udział w loterii, w której każdy wygrywa! Wystarczy kupić dowolny produkt marki VEGETA, PODRAVKA lub WARZYWKO i zakręcić loteryjnym kołem na www.loteriavegeta.plSprawdź poniżej, jak wziąć udział w loterii i jakie nagrody czekają na uczestników.

Loteria „Zakręć smakiem z VEGETA” to wyjątkowa akcja skierowana do miłośników kulinarnych eksperymentów i smakoszy, którzy z pasją odkrywają nowe możliwości w kuchni. Zasady są proste! Wystarczy zakupić wybrany produkt marki VEGETA, PODRAVKA lub WARZYWKO, zarejestrować dowód zakupu na stronie www.loteriavegeta.pla następnie... zakręcić smakiem! To wirtualne koło loterii, które wskaże wygraną. Każde zgłoszenie gwarantuje otrzymanie jednego z czterech e-booków VEGETA, stworzonych przez Łukasza Theusa – szefa kuchni, którego menu zostało wyróżnione w przewodniku Michelin. Dodatkowo można wygrać bony o wartości 1000 zł do sklepu DUKA. Na koniec każdego miesiąca (listopad, grudzień, styczeń, luty) wszystkie zgłoszenia wezmą również udział w losowaniu nagrody głównej – vouchera o wartości 10 000 zł na wakacje z biurem podróży ITAKA. 

To doskonała okazja, by odkryć bogate portfolio VEGETA i PODRAVKA. Różnorodność oferty sprawia, że każdy znajdzie produkt idealnie podkreślający smak przygotowywanego dania, a przy okazji otrzyma atrakcyjne nagrody. Loteria trwa od 14 października 2024 r. do 28 lutego 2025 r. Więcej szczegółów oraz regulamin loterii są dostępne na stronie www.loteriavegeta.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.