„Nagrody pełne dobrej energii!” – ekoloteria z okazji 11 urodzin Centrum Riviera
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
Centrum Handlowo-Rozrywkowe Riviera w Gdyni obchodzi swoje 11 urodziny i z tej okazji organizuje loterię promocyjną pod hasłem „Nagrody pełne dobrej energii!”. Od 11 do 26 października klienci centrum mogą wygrać karty podarunkowe o wartości 100, 200 lub 500 zł oraz nagrody dnia: elektryczne rowery i hulajnogi. Wartość łącznej puli nagród to aż 100 000 zł.
Od 11 lat Centrum Riviera jest jednym z największych centrów handlowych na Pomorzu. W ramach jubileuszowych obchodów Riviera zachęca swoich klientów do wzięcia udziału w loterii, która potrwa od 11 do 26 października 2024 r. Mogą w niej wziąć udział wszyscy klienci centrum, którzy w dniach trwania loterii zrobią zakupy na kwotę minimum 150 zł.
Zasady uczestnictwa
Aby wziąć udział w loterii, wystarczy zrobić zakupy w Centrum Riviera za co najmniej 150 zł, przy czym na tę kwotę mogą składać się maksymalnie dwa paragony. W przypadku paragonu z supermarketu Auchan brany pod uwagę jest zakup produktów o maksymalnej wartości 50 zł. W praktyce oznacza to, że aby wziąć udział w zabawie, należy posiadać jeszcze jeden dowód zakupu o wartości co najmniej 100 zł z innego sklepu lub punktu, który bierze udział w loterii.
Następnie paragony należy zarejestrować w punkcie obsługi loterii zlokalizowanym przy fontannie obok kawiarni Costa Coffee (poziom 0) i odebrać kupon loteryjny. Z paragonów będą odliczane produkty, które nie kwalifikują się do loterii, takie jak alkohol czy produkty nikotynowe. Każdego dnia trwania akcji, od 11 do 26 października w godzinach od 12:00 do 20:00, klienci mogą spróbować szczęścia i wylosować atrakcyjne nagrody.
Ekologiczne nagrody dla każdego
Codziennie do wygrania w loterii będą karty podarunkowe o wartości 100, 200 lub 500 zł. Dodatkowo każdego dnia rozlosowana zostanie nagroda dnia: elektryczna hulajnoga lub rower, czyli ekologiczne środki transportu. Łączna pula nagród to ponad 100 000 zł.
W loterii nie biorą udziału paragony ze sklepów i punktów usługowych, takich jak: Centrum Wina, Smoke Shop, Liquider, Evapify, Santander, ING, eSmoking world, Super-Pharm (część apteczna), Lotto, InfoPunkt i kartomat (sprzedaż kart podarunkowych Riviera), Kantor Promes, Energa, Bank Millenium, Citi Handlowy, mBank, Orange, T-Mobile, Play, Plus/Cyfrowy Polsat, Canal+, IQOS.
Regulamin loterii dostępny jest na stoisku promocyjnym, w Biurze Dyrekcji Centrum Riviera oraz na stronie internetowej centrum: https://centrumriviera.pl/.
O Centrum Riviera
Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.
Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt. Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.
Centrum Riviera dysponuje 1 700 własnych miejsc parkingowych.
Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.