Komunikaty PR

„Nagrody pełne dobrej energii!” – ekoloteria z okazji 11 urodzin Centrum Riviera

2024-10-11  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Riviera w Gdyni obchodzi swoje 11 urodziny i z tej okazji organizuje loterię promocyjną pod hasłem „Nagrody pełne dobrej energii!”. Od 11 do 26 października klienci centrum mogą wygrać karty podarunkowe o wartości 100, 200 lub 500 zł oraz nagrody dnia: elektryczne rowery i hulajnogi. Wartość łącznej puli nagród to aż 100 000 zł.

Od 11 lat Centrum Riviera jest jednym z największych centrów handlowych na Pomorzu. W ramach jubileuszowych obchodów Riviera zachęca swoich klientów do wzięcia udziału w loterii, która potrwa od 11 do 26 października 2024 r. Mogą w niej wziąć udział wszyscy klienci centrum, którzy w dniach trwania loterii zrobią zakupy na kwotę minimum 150 zł.

Zasady uczestnictwa

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy zrobić zakupy w Centrum Riviera za co najmniej 150 zł, przy czym na tę kwotę mogą składać się maksymalnie dwa paragony. W przypadku paragonu z supermarketu Auchan brany pod uwagę jest zakup produktów o maksymalnej wartości 50 zł. W praktyce oznacza to, że aby wziąć udział w zabawie, należy posiadać jeszcze jeden dowód zakupu o wartości co najmniej 100 zł z innego sklepu lub punktu, który bierze udział w loterii.

Następnie paragony należy zarejestrować w punkcie obsługi loterii zlokalizowanym przy fontannie obok kawiarni Costa Coffee (poziom 0) i odebrać kupon loteryjny. Z paragonów będą odliczane produkty, które nie kwalifikują się do loterii, takie jak alkohol czy produkty nikotynowe. Każdego dnia trwania akcji, od 11 do 26 października w godzinach od 12:00 do 20:00, klienci mogą spróbować szczęścia i wylosować atrakcyjne nagrody.

Ekologiczne nagrody dla każdego

Codziennie do wygrania w loterii będą karty podarunkowe o wartości 100, 200 lub 500 zł. Dodatkowo każdego dnia rozlosowana zostanie nagroda dnia: elektryczna hulajnoga lub rower, czyli ekologiczne środki transportu. Łączna pula nagród to ponad 100 000 zł.

W loterii nie biorą udziału paragony ze sklepów i punktów usługowych, takich jak: Centrum Wina, Smoke Shop, Liquider, Evapify, Santander, ING, eSmoking world, Super-Pharm (część apteczna), Lotto, InfoPunkt i kartomat (sprzedaż kart podarunkowych Riviera), Kantor Promes, Energa, Bank Millenium, Citi Handlowy, mBank, Orange, T-Mobile, Play, Plus/Cyfrowy Polsat, Canal+, IQOS.

Regulamin loterii dostępny jest na stoisku promocyjnym, w Biurze Dyrekcji Centrum Riviera oraz na stronie internetowej centrum: https://centrumriviera.pl/.

O Centrum Riviera 

Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.  

Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt.  Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.  

Centrum Riviera dysponuje 1 700 własnych miejsc parkingowych.   

Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.