Komunikaty PR

„Nagrody pełne dobrej energii!” – ekoloteria z okazji 11 urodzin Centrum Riviera

2024-10-11  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Riviera w Gdyni obchodzi swoje 11 urodziny i z tej okazji organizuje loterię promocyjną pod hasłem „Nagrody pełne dobrej energii!”. Od 11 do 26 października klienci centrum mogą wygrać karty podarunkowe o wartości 100, 200 lub 500 zł oraz nagrody dnia: elektryczne rowery i hulajnogi. Wartość łącznej puli nagród to aż 100 000 zł.

Od 11 lat Centrum Riviera jest jednym z największych centrów handlowych na Pomorzu. W ramach jubileuszowych obchodów Riviera zachęca swoich klientów do wzięcia udziału w loterii, która potrwa od 11 do 26 października 2024 r. Mogą w niej wziąć udział wszyscy klienci centrum, którzy w dniach trwania loterii zrobią zakupy na kwotę minimum 150 zł.

Zasady uczestnictwa

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy zrobić zakupy w Centrum Riviera za co najmniej 150 zł, przy czym na tę kwotę mogą składać się maksymalnie dwa paragony. W przypadku paragonu z supermarketu Auchan brany pod uwagę jest zakup produktów o maksymalnej wartości 50 zł. W praktyce oznacza to, że aby wziąć udział w zabawie, należy posiadać jeszcze jeden dowód zakupu o wartości co najmniej 100 zł z innego sklepu lub punktu, który bierze udział w loterii.

Następnie paragony należy zarejestrować w punkcie obsługi loterii zlokalizowanym przy fontannie obok kawiarni Costa Coffee (poziom 0) i odebrać kupon loteryjny. Z paragonów będą odliczane produkty, które nie kwalifikują się do loterii, takie jak alkohol czy produkty nikotynowe. Każdego dnia trwania akcji, od 11 do 26 października w godzinach od 12:00 do 20:00, klienci mogą spróbować szczęścia i wylosować atrakcyjne nagrody.

Ekologiczne nagrody dla każdego

Codziennie do wygrania w loterii będą karty podarunkowe o wartości 100, 200 lub 500 zł. Dodatkowo każdego dnia rozlosowana zostanie nagroda dnia: elektryczna hulajnoga lub rower, czyli ekologiczne środki transportu. Łączna pula nagród to ponad 100 000 zł.

W loterii nie biorą udziału paragony ze sklepów i punktów usługowych, takich jak: Centrum Wina, Smoke Shop, Liquider, Evapify, Santander, ING, eSmoking world, Super-Pharm (część apteczna), Lotto, InfoPunkt i kartomat (sprzedaż kart podarunkowych Riviera), Kantor Promes, Energa, Bank Millenium, Citi Handlowy, mBank, Orange, T-Mobile, Play, Plus/Cyfrowy Polsat, Canal+, IQOS.

Regulamin loterii dostępny jest na stoisku promocyjnym, w Biurze Dyrekcji Centrum Riviera oraz na stronie internetowej centrum: https://centrumriviera.pl/.

O Centrum Riviera 

Centrum Riviera w Gdyni to największe centrum handlowo-rozrywkowe na Pomorzu, które już od ponad 10 lat oferuje mieszkańcom miasta i regionu możliwość robienia zakupów i spędzania wolnego czasu. Na powierzchni najmu o wielkości 71 tys. m2 zlokalizowanych jest niemal 250 punktów handlowych i 25 punktów gastronomicznych.  

Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki jak Auchan, Kino Helios, Zdrofit, TK Maxx, Media Markt.  Na terenie obiektu działa również Centrum Obsługi Mieszkańca, placówka Urzędu Miasta Gdynia, w którym każdego dnia sprawy urzędowe załatwia kilkuset mieszkańców.  

Centrum Riviera dysponuje 1 700 własnych miejsc parkingowych.   

Właścicielem Centrum Riviera jest Union Investment Real Estate GmbH z siedzibą w Hamburgu w Niemczech. Od października 2023 roku obiektem zarządza Apsys Polska.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Strasznie smaczna edycja limitowana Monster Munch na Halloween Biuro prasowe
2024-10-10 | 10:00

Strasznie smaczna edycja limitowana Monster Munch na Halloween

Halloween zbliża się wielkimi krokami. To dzień, w którym spędzamy czas z przyjaciółmi oraz rodziną łącząc tradycje związane z duchami, magią i świetną zabawą. W tym
Zakupy Urodzinowe prezenty z okazji 25-lecia CH Borek
2024-10-03 | 01:20

Urodzinowe prezenty z okazji 25-lecia CH Borek

Centrum Handlowe Borek jest już z Wami od ćwierćwiecza! Przez ten długi czas dokładaliśmy wszelkich starań, aby wszyscy – nasi sąsiedzi i przyjaciele, wracali do nas jak
Zakupy Poznaj e-commerce krajów bałtyckich oczami Estończyka
2024-10-01 | 14:00

Poznaj e-commerce krajów bałtyckich oczami Estończyka

  Czy kraje bałtyckie – Litwa, Łotwa i Estonia - to dobry kierunek ekspansji zagranicznej? Sprawdźmy to! Szacuje się, że będą to jedne z najszybciej rozwijających się

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Żywienie

David Gaboriaud: Polscy kucharze uwielbiają kuchnię znad Loary. Francuskimi technikami mocno inspirował się Modest Amaro

Kucharz podkreśla, że polscy szefowie kuchni często inspirują się niezwykle zróżnicowaną kuchnią francuską, czerpią z jej tradycji i bogactwa smaków. Jak zauważa, od wieków nasze kuchnie się łączą, często bazujemy na tych samych produktach, korzystamy z podobnych technik, ale różni nas kultura jedzenia. Restauracji, które serwują wykwintne, typowo francuskie potrawy, jest w Polsce zaledwie kilka, natomiast można dobrze zjeść również w tych lokalach, gdzie oryginalne przepisy nie są wiernie kopiowane, tylko wykorzystane z pomysłem i dostosowane do naszych warunków.

Prawo

Szpitale pracują nad poprawą jakości opieki nad pacjentami. Do wzmocnienia są kwestie bezpieczeństwa i redukcja zdarzeń niepożądanych

Jak wynika z badań satysfakcji pacjentów prowadzonych przez Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia, niemal 90 proc. pacjentów uznałoby szpital, w którym byli leczeni, jako godny polecenia. Wprowadzone rok temu przepisy kładą szczególny nacisk na jakość w ochronie zdrowia i szpitale zaczynają to u siebie wdrażać. – Poprawa jakości i bezpieczeństwo pacjenta są działami standardów akredytacyjnych, które jeszcze wypadają najgorzej. Problemem jest badanie zdarzeń niepożądanych – ocenia Agnieszka Pietraszewska-Macheta, dyrektorka Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia.