Nagrody za milion w loterii centrów handlowych Atrium
W loterii mogą wziąć udział osoby pełnoletnie, które od 14 września do 30 listopada br. zrobią zakupy w jednym z 7 centrów handlowych Atrium (Atrium Biała, Atrium Copernicus, Atrium Promenada, Atrium Reduta, Atrium Targówek, Focus Bydgoszcz oraz Galeria Dominikańska) za minimum 50 zł, zachowają paragon oraz dokonają prawidłowej rejestracji zgłoszenia na dedykowanej każdemu centrum stronie internetowej lub w kiosku loteryjnym znajdującym się na terenie galerii. W zależności od wydanej kwoty przyznawane są losy, które uprawniają do udziału w dwóch losowaniach – pensji rocznej oraz nagród natychmiastowych. Każde z centrów przygotowało dla swoich klientów różne upominki, które losowane są natychmiast po prawidłowym zgłoszeniu udziału w loterii.
Losowanie nagród głównych odbywa się w trzech terminach:
- I etap (zgłoszenia od 14 września do 30 września 2020 r.) – 9 października 2020 r.
- II etap (zgłoszenia od 1 października do 31 października 2020 r .) – 6 listopada 2020 r.
- III etap (zgłoszenia od 1 listopada do 30 listopada 2020 r.) – 4 grudnia 2020 r.
- Ten rok jest rokiem pełnym wyzwań zarówno dla branży handlowej, jak i dla konsumentów, dlatego postanowiliśmy, aby jesienią dać odwiedzającym nas klientom okazję do spontanicznej zabawy oraz możliwość zdobycia bardzo atrakcyjnych nagród. Koncepcja nagród natychmiastowych od razu daje radość z wygranej, a długi czas akcji pozwala na zwielokrotnienie szans na zdobycie 60 tysięcy złotych. Liczymy, że zaproponowana zabawa uprzyjemni czas spędzony w naszych centrach – mówi Joanna Pintal, Head of Marketing, Atrium Poland Real Estate Management sp. z o.o.
Loterii „Wyczaruj roczną pensję” towarzyszy intensywna kampania reklamowa obejmująca online, nośniki outdoorowe, reklamę radiową, prasową, PR i działania lokalne.
Regulamin loterii jest dostępny na stronach internetowych centrów: https://atrium-biala.pl/loteria/, https://atrium-copernicus.pl/loteria/, https://warszawa.promenada.com/loteria/, https://atrium-reduta.pl/loteria/, https://atrium-targowek.pl/loteria/, https://focusbydgoszcz.pl/loteria/, https://galeria-dominikanska.pl/loteria/.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz
Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.