Komunikaty PR

Nagrody za milion w loterii centrów handlowych Atrium

2020-09-14  |  14:00
Biuro prasowe

W loterii mogą wziąć udział osoby pełnoletnie, które od 14 września do 30 listopada br. zrobią zakupy w jednym z 7 centrów handlowych Atrium (Atrium Biała, Atrium Copernicus, Atrium Promenada, Atrium Reduta, Atrium Targówek, Focus Bydgoszcz oraz Galeria Dominikańska) za minimum 50 zł, zachowają paragon oraz dokonają prawidłowej rejestracji zgłoszenia na dedykowanej każdemu centrum stronie internetowej lub w kiosku loteryjnym znajdującym się na terenie galerii. W zależności od wydanej kwoty przyznawane są losy, które uprawniają do udziału w dwóch losowaniach – pensji rocznej oraz nagród natychmiastowych. Każde z centrów przygotowało dla swoich klientów różne upominki, które losowane są natychmiast po prawidłowym zgłoszeniu udziału w loterii.

Losowanie nagród głównych odbywa się w trzech terminach:

  • I etap (zgłoszenia od 14 września do 30 września 2020 r.) – 9 października 2020 r.
  • II etap (zgłoszenia od 1 października do 31 października 2020 r .) – 6 listopada 2020 r.
  • III etap (zgłoszenia od 1 listopada do 30 listopada 2020 r.) –  4 grudnia 2020 r.

- Ten rok jest rokiem pełnym wyzwań zarówno dla branży handlowej, jak i dla konsumentów, dlatego postanowiliśmy, aby jesienią dać odwiedzającym nas klientom okazję do spontanicznej zabawy oraz możliwość zdobycia bardzo atrakcyjnych nagród. Koncepcja nagród natychmiastowych od razu daje radość z wygranej, a  długi czas akcji pozwala na zwielokrotnienie szans na zdobycie 60 tysięcy złotych. Liczymy, że zaproponowana zabawa uprzyjemni czas spędzony w naszych centrach mówi Joanna Pintal, Head of Marketing, Atrium Poland Real Estate Management sp. z o.o.

Loterii „Wyczaruj roczną pensję” towarzyszy intensywna kampania reklamowa obejmująca online, nośniki outdoorowe, reklamę radiową, prasową, PR i działania lokalne.

Regulamin loterii jest dostępny na stronach internetowych centrów: https://atrium-biala.pl/loteria/, https://atrium-copernicus.pl/loteria/, https://warszawa.promenada.com/loteria/, https://atrium-reduta.pl/loteria/, https://atrium-targowek.pl/loteria/, https://focusbydgoszcz.pl/loteria/, https://galeria-dominikanska.pl/loteria/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.