Największy w Polsce salon Marc O’Polo Scandinavian Studio w Westfield Mokotów
Westfield Mokotów znane jest ze swojej wyjątkowej oferty skierowanej do tych, którzy szukają modowych podpowiedzi w najlepszym wydaniu m.in. od marek premium. Jedna z nich, ceniona w całej Europie skandynawska Marc O’Polo otworzyła tu niedawno swój flagowy, największy w Polsce salon w koncepcie Scandinavian Studio.
Westfield Mokotów to jedno z najsilniej związanych z modą centrów handlowych w Polsce, wybierane często przez marki fashion & beauty na miejsce swoich flagowych salonów lub debiutu rynkowego. Właśnie tu niedawno swój największy i najnowocześniejszy w Polsce salon otworzyła m.in. ZARA. Teraz miłośnicy mody i ponadczasowego stylu mogą cieszyć się z otwarcia największego w Polsce salonu marki Marc O’Polo w koncepcie Scandinavian Studio. Komfortowa przestrzeń, zaprojektowana z dbałaością o potrzeby współczesnego klienta sklepów stacjonarnych niewątpliwie jeszcze bardziej zachęca do korzystania z propozycji marki.
Nowy salon w Westfield Mokotów powstał z zamiany dwóch oddzielnych sklepów marki funkcjonujących do tej pory. W powstałym koncepcie Scandinavian Studio, na ponad 280 m2, znaleźć można cenione przez klientów propozycje codziennych stylizacji dla kobiet i mężczyzn, a także wyrazisty styl street wear linii Marc O’Polo Denim.
Salon w ówczesnej Galerii Mokotów był pierwszym brandowym salonem, jaki Marc O’Polo otworzyło w Polsce. Firma ani przez chwilę nie miała wątpliwości, że ta lokalizacja to strzał w dziesiątkę. Mieliśmy tu jednak wyłącznie kolekcję damską. – opowiada Helena Burdon, Store Manager Marc O’Polo – W 2018 roku naszą ofertę rozszerzyliśmy o jedyny w całym dziale International męski salon Marc O´Polo. Ku zaskoczeniu, ale i oczywiście zadowoleniu firmy, mokotowskie Marc O´Polo Men wspięło się na wyżyny, o których nikomu w centrali się nie śniło. To tylko utwierdziło wszystkich w przekonaniu, że Westfield Mokotów to idealne miejsce dla Marc O´Polo.
Dlatego nikt nie miał wątpliwości, że to właśnie w Westfield Mokotów powinno powstać największe w Polsce Scandinavian Studio z kolekcjami „Casual” dla kobiet i mężczyzn a także linią „Marc O´Polo Denim”. To naprawdę wyjątkowe miejsce na mapie Warszawy, do którego wszystkich serdecznie zapraszam! – dodaje Helena Burdon.
Firma Marc O'Polo została założona w Sztokholmie w 1967 roku z zamiłowania do naturalnych materiałów i wysokiego zapotrzebowania na jakość i trwałość. Ta idea nadal inspiruje markę, która kładzie silny nacisk na zrównoważony rozwój. Oprócz odzieży, asortyment obejmuje teraz także akcesoria, buty, bieliznę, stroje kąpielowe, okulary, perfumy, kolekcję dla dzieci oraz wysokiej jakości artykuły gospodarstwa domowego. Marc O’Polo również często współpracuje z międzynarodowymi markami lifestylowymi, czego owocem są kolekcje kapsułowe, oddające ducha czasów w autentyczny i innowacyjny sposób.
Nowy, największy w Polsce salon Marco Polo w koncepcie Scandinavian Studio znaleźć można na pierwszym piętrze centrum handlowego Westfield Mokotów w strefie The Designer Gallery.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Żywienie

Sylwia Bomba: Stosuję zasadę żywieniową 80/20. Raz w tygodniu jem z córką kebaba i organizm wybacza mi to
Influencerka przekonuje, że są takie momenty czy okoliczności, kiedy w swoim jadłospisie pozwala sobie na więcej. Jej zdaniem każdy powinien robić sobie taki „oszukany dzień” i spełniać wtedy swoje zachcianki żywieniowe. Oczywiście nie po to, żeby się najeść do syta, ale zaspokoić apetyt chociażby na coś słodkiego. Sylwia Bomba przyznaje, że do jej dietetycznych grzeszków należą: kebab, popcorn i cola.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Gwiazdy
Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.