Komunikaty PR

Największy w Polsce salon Marc O’Polo Scandinavian Studio w Westfield Mokotów

2023-08-23  |  11:20
Biuro prasowe

Westfield Mokotów znane jest ze swojej wyjątkowej oferty skierowanej do tych, którzy szukają modowych podpowiedzi w najlepszym wydaniu m.in. od marek premium. Jedna z nich, ceniona w całej Europie skandynawska Marc O’Polo otworzyła tu niedawno swój flagowy, największy w Polsce salon w koncepcie Scandinavian Studio.

Westfield Mokotów to jedno z najsilniej związanych z modą centrów handlowych w Polsce, wybierane często przez marki fashion & beauty na miejsce swoich flagowych salonów lub debiutu rynkowego. Właśnie tu niedawno swój największy i najnowocześniejszy w Polsce salon otworzyła m.in. ZARA. Teraz miłośnicy mody i ponadczasowego stylu mogą cieszyć się z otwarcia największego w Polsce salonu marki Marc O’Polo w koncepcie Scandinavian Studio. Komfortowa przestrzeń, zaprojektowana z dbałaością o potrzeby współczesnego klienta sklepów stacjonarnych niewątpliwie jeszcze bardziej zachęca do korzystania z propozycji marki.

Nowy salon w Westfield Mokotów powstał z zamiany dwóch oddzielnych sklepów marki funkcjonujących do tej pory. W powstałym koncepcie Scandinavian Studio, na ponad 280 m2, znaleźć można cenione przez klientów propozycje codziennych stylizacji dla kobiet i mężczyzn, a także wyrazisty styl street wear linii Marc O’Polo Denim.

Salon w ówczesnej Galerii Mokotów był pierwszym brandowym salonem, jaki Marc O’Polo otworzyło w Polsce. Firma ani przez chwilę nie miała wątpliwości, że ta lokalizacja to strzał w dziesiątkę. Mieliśmy tu jednak wyłącznie kolekcję damską. – opowiada Helena Burdon, Store Manager Marc O’Polo  – W 2018 roku naszą ofertę rozszerzyliśmy o jedyny w całym dziale International męski salon Marc O´Polo. Ku zaskoczeniu, ale i oczywiście zadowoleniu firmy, mokotowskie Marc O´Polo Men wspięło się na wyżyny, o których nikomu w centrali się nie śniło. To tylko utwierdziło wszystkich w przekonaniu, że Westfield Mokotów to idealne miejsce dla Marc O´Polo.

Dlatego nikt nie miał wątpliwości, że to właśnie w Westfield Mokotów powinno powstać największe w Polsce Scandinavian Studio z kolekcjami „Casual” dla kobiet i mężczyzn a także linią „Marc O´Polo Denim”. To naprawdę wyjątkowe miejsce na mapie Warszawy, do którego wszystkich serdecznie zapraszam! – dodaje Helena Burdon.

Firma Marc O'Polo została założona w Sztokholmie w 1967 roku z zamiłowania do naturalnych materiałów i wysokiego zapotrzebowania na jakość i trwałość. Ta idea nadal inspiruje markę, która kładzie silny nacisk na zrównoważony rozwój. Oprócz odzieży, asortyment obejmuje teraz także akcesoria, buty, bieliznę, stroje kąpielowe, okulary, perfumy, kolekcję dla dzieci oraz wysokiej jakości artykuły gospodarstwa domowego. Marc O’Polo również często współpracuje z międzynarodowymi markami lifestylowymi, czego owocem są kolekcje kapsułowe, oddające ducha czasów w autentyczny i innowacyjny sposób.

Nowy, największy w Polsce salon Marco Polo w koncepcie Scandinavian Studio znaleźć można na pierwszym piętrze centrum handlowego Westfield Mokotów w strefie The Designer Gallery.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Anna Dec: Często zapominamy, że poza ekranami telefonów jest prawdziwe życie i wartościowi ludzie. Bądźmy blisko nich i komunikujmy się najprościej, jak tylko się da

Prezenterka przyznaje, że w naszym społeczeństwie można zauważyć coraz większe bariery komunikacyjne, dlatego stoimy przed niezwykle trudnym wyzwaniem zachowania równowagi między korzystaniem z nowoczesnych mediów a pielęgnowaniem relacji osobistych. Aby jednak zobaczyć drugiego człowieka, czegoś się od niego nauczyć czy zainspirować jego życiem, przede wszystkim trzeba wyjrzeć zza szklanych ekranów swoich telefonów. Anna Dec zauważa też, że w dzisiejszych czasach coraz rzadziej rozmawiamy ze sobą w realnym świecie, a zbyt często poprzez różnego rodzaju komunikatory.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Prawo

Adaptacje poddaszy bez odpowiednich zabezpieczeń to realne zagrożenie pożarowe. Eksperci apelują o lepsze egzekwowanie przepisów

Z danych Państwowej Straży Pożarnej wynika, że w okresie od 1 stycznia do 13 lipca 2025 roku doszło do blisko 77 tys. pożarów. Ponad 17 tys. wybuchło w budynkach mieszkalnych, co jest nieco wyższym wynikiem niż rok temu. Ogień zbyt łatwo rozprzestrzenia się przez nieodpowiednio zabezpieczone kanały wentylacyjne i trasy kablowe. Źródłem problemów są także zaadaptowane poddasza bez zabezpieczeń przeciwpożarowych czy dachy z instalacjami fotowoltaicznymi.