Napisz, co czujesz. Katowicka wyświetli to na swojej fasadzie

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
W stolicy województwa śląskiego najbliższy weekend upłynie pod znakiem walentynkowych niespodzianek od Galerii Katowickiej. Od 12 do 14 lutego, w ramach akcji „Walentynki pełne miłości”, na fasadzie obiektu wyświetlane będą jedyne w swoim rodzaju wiadomości od internautów. Nadchodzący czas dodatkowo umili podcast znanych youtuberek, Karoliny Sobańskiej i Justyny Świetlickiej, utrzymany w duchu self-love. Nagranie zainauguruje działalność Katowickiej w serwisie Spotify.
Wyznanie dla drugiej połówki, budujący apel do świata, serdeczna wiadomość dla przyjaciół, sąsiadów czy siebie samego - już niebawem, za sprawą akcji „Walentynki pełne miłości”, wszystko to wybrzmi jeszcze mocniej niż dotychczas.
Katowicka zachęca mieszkańców miasta do dzielenia się prostymi i czułymi gestami na co dzień. Wszyscy, którzy chcą sprawić niebanalną niespodziankę bliskim, mogą zamieszczać indywidualne pozdrowienia pod dedykowanym postem na fanpage’u obiektu do wtorku, 9 lutego. Spośród nadesłanych treści najbardziej kreatywne będzie można zobaczyć w walentynkowy weekend, w godz. 6:00-22:00, na nośnikach LED w 6 różnych punktach miasta oraz na fasadzie Galerii, w godz. 16:00-24:00. Post oraz regulamin znajdują się pod adresem: http://bityl.pl/bXhWW.
- Mimo panującej pandemii wciąż pozostajemy blisko mieszkańców Katowic. Tym razem, wykorzystując doskonałą lokalizację naszego obiektu, postanowiliśmy dać im niecodzienną możliwość dotarcia z pełnym ciepła przekazem do swoich najbliższych. Mamy nadzieję, że dzięki naszej inicjatywie uda się wprowadzić magiczną atmosferę w całym mieście – mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej.
To jednak nie wszystko! Katowicka w swoim najnowszym projekcie zwraca też uwagę na fundamentalną rolę samoakceptacji. Pomagają jej w tym ekspertki od idei self-love – blogerka, Karolina Sobańska i autorka książki „Dieta to nie wszystko”, Justyna Świetlicka. Już niebawem internetowe twórczynie, w specjalnym podcaście, podzielą się wiedzą na temat dbania o siebie oraz budowania poczucia własnej wartości. Nagranie będzie dostępne na kanałach Galerii w serwisach YouTube oraz Spotify.

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.