Komunikaty PR

Napisz, co czujesz. Katowicka wyświetli to na swojej fasadzie

2021-01-09  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

W stolicy województwa śląskiego najbliższy weekend upłynie pod znakiem walentynkowych niespodzianek od Galerii Katowickiej. Od 12 do 14 lutego, w ramach akcji „Walentynki pełne miłości”, na fasadzie obiektu wyświetlane będą jedyne w swoim rodzaju wiadomości od internautów. Nadchodzący czas dodatkowo umili podcast znanych youtuberek, Karoliny Sobańskiej i Justyny Świetlickiej, utrzymany w duchu self-love. Nagranie zainauguruje działalność Katowickiej w serwisie Spotify.

Wyznanie dla drugiej połówki, budujący apel do świata, serdeczna wiadomość dla przyjaciół, sąsiadów czy siebie samego - już niebawem, za sprawą akcji „Walentynki pełne miłości”, wszystko to wybrzmi jeszcze mocniej niż dotychczas.

Katowicka zachęca mieszkańców miasta do dzielenia się prostymi i czułymi gestami na co dzień. Wszyscy, którzy chcą sprawić niebanalną niespodziankę bliskim, mogą zamieszczać indywidualne pozdrowienia pod dedykowanym postem na fanpage’u obiektu do wtorku, 9 lutego. Spośród nadesłanych treści najbardziej kreatywne będzie można zobaczyć w walentynkowy weekend, w godz. 6:00-22:00, na nośnikach LED w 6 różnych punktach miasta oraz na fasadzie Galerii, w godz. 16:00-24:00. Post oraz regulamin znajdują się pod adresem:  http://bityl.pl/bXhWW.

- Mimo panującej pandemii wciąż pozostajemy blisko mieszkańców Katowic. Tym razem, wykorzystując doskonałą lokalizację naszego obiektu, postanowiliśmy dać im niecodzienną możliwość dotarcia z pełnym ciepła przekazem do swoich najbliższych. Mamy nadzieję, że dzięki naszej inicjatywie uda się wprowadzić magiczną atmosferę w całym mieście – mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej.

To jednak nie wszystko! Katowicka w swoim najnowszym projekcie zwraca też uwagę na fundamentalną rolę samoakceptacji. Pomagają jej w tym ekspertki od idei self-love – blogerka, Karolina Sobańska i autorka książki „Dieta to nie wszystko”, Justyna Świetlicka. Już niebawem internetowe twórczynie, w specjalnym podcaście, podzielą się wiedzą na temat dbania o siebie oraz budowania poczucia własnej wartości. Nagranie będzie dostępne na kanałach Galerii w serwisach YouTube oraz Spotify.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.