Komunikaty PR

Napisz, co czujesz. Katowicka wyświetli to na swojej fasadzie

2021-01-09  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

W stolicy województwa śląskiego najbliższy weekend upłynie pod znakiem walentynkowych niespodzianek od Galerii Katowickiej. Od 12 do 14 lutego, w ramach akcji „Walentynki pełne miłości”, na fasadzie obiektu wyświetlane będą jedyne w swoim rodzaju wiadomości od internautów. Nadchodzący czas dodatkowo umili podcast znanych youtuberek, Karoliny Sobańskiej i Justyny Świetlickiej, utrzymany w duchu self-love. Nagranie zainauguruje działalność Katowickiej w serwisie Spotify.

Wyznanie dla drugiej połówki, budujący apel do świata, serdeczna wiadomość dla przyjaciół, sąsiadów czy siebie samego - już niebawem, za sprawą akcji „Walentynki pełne miłości”, wszystko to wybrzmi jeszcze mocniej niż dotychczas.

Katowicka zachęca mieszkańców miasta do dzielenia się prostymi i czułymi gestami na co dzień. Wszyscy, którzy chcą sprawić niebanalną niespodziankę bliskim, mogą zamieszczać indywidualne pozdrowienia pod dedykowanym postem na fanpage’u obiektu do wtorku, 9 lutego. Spośród nadesłanych treści najbardziej kreatywne będzie można zobaczyć w walentynkowy weekend, w godz. 6:00-22:00, na nośnikach LED w 6 różnych punktach miasta oraz na fasadzie Galerii, w godz. 16:00-24:00. Post oraz regulamin znajdują się pod adresem:  http://bityl.pl/bXhWW.

- Mimo panującej pandemii wciąż pozostajemy blisko mieszkańców Katowic. Tym razem, wykorzystując doskonałą lokalizację naszego obiektu, postanowiliśmy dać im niecodzienną możliwość dotarcia z pełnym ciepła przekazem do swoich najbliższych. Mamy nadzieję, że dzięki naszej inicjatywie uda się wprowadzić magiczną atmosferę w całym mieście – mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej.

To jednak nie wszystko! Katowicka w swoim najnowszym projekcie zwraca też uwagę na fundamentalną rolę samoakceptacji. Pomagają jej w tym ekspertki od idei self-love – blogerka, Karolina Sobańska i autorka książki „Dieta to nie wszystko”, Justyna Świetlicka. Już niebawem internetowe twórczynie, w specjalnym podcaście, podzielą się wiedzą na temat dbania o siebie oraz budowania poczucia własnej wartości. Nagranie będzie dostępne na kanałach Galerii w serwisach YouTube oraz Spotify.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki

Prezenterka uczestniczyła w Paris Fashion Week, który dla niej jest nie tylko wydarzeniem modowym, ale i szansą do obserwacji dynamicznych zmian w branży. Malwina Wędzikowska uważa, że kryzys, z jakim boryka się obecnie rynek mody, może skłonić marki do uproszczenia swoich kolekcji oraz wprowadzenia bardziej funkcjonalnych rozwiązań. Odpowiedzią na potrzebę oszczędności oraz zrównoważonego rozwoju w modzie powinna być chociażby możliwość wykorzystania tych samych modeli w propozycjach na różne sezony. Jej zdaniem może się również zmienić kształt tradycyjnych pokazów mody, które wiążą się z dużymi kosztami i spektakularnymi efektami.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Żywienie

Prawidłowe odżywianie ma największy wpływ na zdrowie i długość życia. Niewiele osób stosuje odpowiednią dietę

– Skomponowanie odpowiedniego jadłospisu i kultura jedzenia są obecnie sporym wyzwaniem – uważa prof. dr hab. n. med. Grzegorz Dworacki, ekspert z Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Jego zdaniem zaszkodzić może nam chociażby spożywanie produktów tuż po wyjęciu ich z lodówki. Ekspert medycyny stylu życia zaznacza też, że bardzo ważną rolę w naszym organizmie odgrywają jelita, a żeby właściwie funkcjonowały, powinniśmy włączyć do swojego menu probiotyki oraz prebiotyki.