Napisz, co czujesz. Katowicka wyświetli to na swojej fasadzie

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
W stolicy województwa śląskiego najbliższy weekend upłynie pod znakiem walentynkowych niespodzianek od Galerii Katowickiej. Od 12 do 14 lutego, w ramach akcji „Walentynki pełne miłości”, na fasadzie obiektu wyświetlane będą jedyne w swoim rodzaju wiadomości od internautów. Nadchodzący czas dodatkowo umili podcast znanych youtuberek, Karoliny Sobańskiej i Justyny Świetlickiej, utrzymany w duchu self-love. Nagranie zainauguruje działalność Katowickiej w serwisie Spotify.
Wyznanie dla drugiej połówki, budujący apel do świata, serdeczna wiadomość dla przyjaciół, sąsiadów czy siebie samego - już niebawem, za sprawą akcji „Walentynki pełne miłości”, wszystko to wybrzmi jeszcze mocniej niż dotychczas.
Katowicka zachęca mieszkańców miasta do dzielenia się prostymi i czułymi gestami na co dzień. Wszyscy, którzy chcą sprawić niebanalną niespodziankę bliskim, mogą zamieszczać indywidualne pozdrowienia pod dedykowanym postem na fanpage’u obiektu do wtorku, 9 lutego. Spośród nadesłanych treści najbardziej kreatywne będzie można zobaczyć w walentynkowy weekend, w godz. 6:00-22:00, na nośnikach LED w 6 różnych punktach miasta oraz na fasadzie Galerii, w godz. 16:00-24:00. Post oraz regulamin znajdują się pod adresem: http://bityl.pl/bXhWW.
- Mimo panującej pandemii wciąż pozostajemy blisko mieszkańców Katowic. Tym razem, wykorzystując doskonałą lokalizację naszego obiektu, postanowiliśmy dać im niecodzienną możliwość dotarcia z pełnym ciepła przekazem do swoich najbliższych. Mamy nadzieję, że dzięki naszej inicjatywie uda się wprowadzić magiczną atmosferę w całym mieście – mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej.
To jednak nie wszystko! Katowicka w swoim najnowszym projekcie zwraca też uwagę na fundamentalną rolę samoakceptacji. Pomagają jej w tym ekspertki od idei self-love – blogerka, Karolina Sobańska i autorka książki „Dieta to nie wszystko”, Justyna Świetlicka. Już niebawem internetowe twórczynie, w specjalnym podcaście, podzielą się wiedzą na temat dbania o siebie oraz budowania poczucia własnej wartości. Nagranie będzie dostępne na kanałach Galerii w serwisach YouTube oraz Spotify.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.