NEONET z tytułem Firma Przyjazna Klientowi
NEONET, jako jedyna sieć elektromarketów w Polsce, została nagrodzona znakiem „Firma Przyjazna Klientowi 2020”, osiągając indeks na poziomie aż 93%. Tytuł FPK został przyznany na podstawie ocen konsumentów korzystających z usług firmy.
Badanie w ramach programu „Firma Przyjazna Klientowi” zostało zrealizowane na próbie 616 osób, które w ostatnich miesiącach zrobiły zakupy w sieci NEONET. Klienci byli pytani m.in. o gotowość do rekomendacji, jakość obsługi, podejście do klientów czy też proces zakupowy. W każdym z tych obszarów firma osiągnęła wynik powyżej 91%, czyli o ponad 20% więcej, niż jest wymagane do uzyskania pozytywnej certyfikacji. Na podstawie wyników badania Kapituła Programu podjęła decyzję o przyznaniu NEONET Godła Firma Przyjazna Klientowi 2020, co oznacza tym samym dołączenie marki do wąskiego grona przedsiębiorstw, które szczególnie dbają o jakość obsługi klientów i dobre relacje na linii pracownik-klient.
- Przyznanie nam tytułu „Firmy Przyjaznej Klientowi 2020” to dla nas ogromne wyróżnienie. Szczególne podziękowania kierujemy do naszych klientów, bo to oni byli w tym badaniu jurorami i docenili naszą pracę oraz profesjonalną obsługę, jaką świadczymy na co dzień. Zdajemy sobie sprawę, że fachowe doradztwo jest ważnym elementem dla konsumentów zainteresowanych kategorią RTV i AGD, dlatego tym bardziej cieszymy się, że znaczna część klientów wymieniła ten aspekt jako kluczowy i ułatwiający realizację planowanego zakupu w naszych sklepach. Oczywiście, nie planujemy spoczywać na laurach i nieustannie dążymy do dalszego podnoszenia poziomu satysfakcji naszych klientów – mówi Tomasz Siedlecki, Członek Zarządu ds. Marketingu i Handlu NEONET.
Przynależność do grona Firm Przyjaznych Klientowi, to nie jedyne wyróżnienie otrzymane w ostatnim czasie przez NEONET. Sklep został także doceniony przez konsumentów robiących zakupy w internecie, dzięki czemu w październiku 2020 roku, serwis Ceneo przyznał firmie Tytuł Zaufany Sklep 2020, który również jest przyznawany na podstawie opinii użytkowników doceniających dobrą obsługę również w zakresie e-commerce.
NEONET to wywodząca się z Wrocławia, jedna z największych w Polsce firm z branży AGD/RTV/IT/GSM. Firma obsługuje klientów przez sieć blisko 300 sklepów stacjonarnych oraz sklepy internetowe www.neonet.pl i www.neo24.pl. Od początku działalności firma współpracuje z największymi producentami sprzętu w Polsce i na świecie.
![Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1229908963,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City
![Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu](/files/_uploaded/glownekonf_368224950,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
![Znamy najnowszy portret klientek Pepco](/files/_uploaded/glownekonf_1470353958,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Znamy najnowszy portret klientek Pepco
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Konsument
![](/files/1922771799/murawski-gniazdownicy-foto-1,w_274,_small.jpg)
Co trzecia osoba w wieku 25–34 lata nadal mieszka z rodzicami. Większość gniazdowników pracuje
1,7 mln, czyli 33 proc., młodych Polaków to tzw. gniazdownicy. – To osoby w wieku od 25 do 34 lat, które nadal mieszkają z rodzicami, nie posiadają własnych dzieci, współmałżonka, nie są również po rozwodzie lub nie są wdowcami – tłumaczy Paweł Murawski, konsultant z Głównego Urzędu Statystycznego. Zjawisko to jest silniejsze wśród mężczyzn i na obszarach mniej zaludnionych. W dużych miastach i aglomeracjach odsetek gniazdowników jest znacznie niższy.
Media
Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi
![](/files/1922771799/el-gendy-wstawanie-foto,w_133,_small.jpg)
Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.
Problemy społeczne
Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków
![](/files/1922771799/zdrowie-ukraincy-foto_1,w_133,r_png,_small.png)
Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.