Komunikaty PR

NEONET z tytułem Firma Przyjazna Klientowi

2021-02-17  |  11:00
Biuro prasowe

NEONET, jako jedyna sieć elektromarketów w Polsce, została nagrodzona znakiem „Firma Przyjazna Klientowi 2020”, osiągając indeks na poziomie aż 93%. Tytuł FPK został przyznany na podstawie ocen konsumentów korzystających z usług firmy.

Badanie w ramach programu „Firma Przyjazna Klientowi” zostało zrealizowane na próbie 616 osób, które w ostatnich miesiącach zrobiły zakupy w sieci NEONET. Klienci byli pytani m.in. o gotowość do rekomendacji, jakość obsługi, podejście do klientów czy też proces zakupowy. W każdym z tych obszarów firma osiągnęła wynik powyżej 91%, czyli o ponad 20% więcej, niż jest wymagane do uzyskania pozytywnej certyfikacji. Na podstawie wyników badania Kapituła Programu podjęła decyzję o przyznaniu NEONET Godła Firma Przyjazna Klientowi 2020, co oznacza tym samym dołączenie marki do wąskiego grona przedsiębiorstw, które szczególnie dbają o jakość obsługi klientów i dobre relacje na linii pracownik-klient.

- Przyznanie nam tytułu „Firmy Przyjaznej Klientowi 2020” to dla nas ogromne wyróżnienie. Szczególne podziękowania kierujemy do naszych klientów, bo to oni byli w tym badaniu jurorami i docenili naszą pracę oraz profesjonalną obsługę, jaką świadczymy na co dzień. Zdajemy sobie sprawę, że fachowe doradztwo jest ważnym elementem dla konsumentów zainteresowanych kategorią RTV i AGD, dlatego tym bardziej cieszymy się, że znaczna część klientów wymieniła ten aspekt jako kluczowy i ułatwiający realizację planowanego zakupu w naszych sklepach. Oczywiście, nie planujemy spoczywać na laurach i nieustannie dążymy do dalszego podnoszenia poziomu satysfakcji naszych klientów – mówi Tomasz Siedlecki, Członek Zarządu ds. Marketingu i Handlu NEONET.

Przynależność do grona Firm Przyjaznych Klientowi, to nie jedyne wyróżnienie otrzymane w ostatnim czasie przez NEONET. Sklep został także doceniony przez konsumentów robiących zakupy w internecie, dzięki czemu w październiku 2020 roku, serwis Ceneo przyznał firmie Tytuł Zaufany Sklep 2020, który również jest przyznawany na podstawie opinii użytkowników doceniających dobrą obsługę również w zakresie e-commerce.

NEONET to wywodząca się z Wrocławia, jedna z największych w Polsce firm z branży AGD/RTV/IT/GSM. Firma obsługuje klientów przez sieć blisko 300 sklepów stacjonarnych oraz sklepy internetowe www.neonet.pl i www.neo24.pl. Od początku działalności firma współpracuje z największymi producentami sprzętu w Polsce i na świecie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki

Prezenterka uczestniczyła w Paris Fashion Week, który dla niej jest nie tylko wydarzeniem modowym, ale i szansą do obserwacji dynamicznych zmian w branży. Malwina Wędzikowska uważa, że kryzys, z jakim boryka się obecnie rynek mody, może skłonić marki do uproszczenia swoich kolekcji oraz wprowadzenia bardziej funkcjonalnych rozwiązań. Odpowiedzią na potrzebę oszczędności oraz zrównoważonego rozwoju w modzie powinna być chociażby możliwość wykorzystania tych samych modeli w propozycjach na różne sezony. Jej zdaniem może się również zmienić kształt tradycyjnych pokazów mody, które wiążą się z dużymi kosztami i spektakularnymi efektami.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Żywienie

Prawidłowe odżywianie ma największy wpływ na zdrowie i długość życia. Niewiele osób stosuje odpowiednią dietę

– Skomponowanie odpowiedniego jadłospisu i kultura jedzenia są obecnie sporym wyzwaniem – uważa prof. dr hab. n. med. Grzegorz Dworacki, ekspert z Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Jego zdaniem zaszkodzić może nam chociażby spożywanie produktów tuż po wyjęciu ich z lodówki. Ekspert medycyny stylu życia zaznacza też, że bardzo ważną rolę w naszym organizmie odgrywają jelita, a żeby właściwie funkcjonowały, powinniśmy włączyć do swojego menu probiotyki oraz prebiotyki.