Komunikaty PR

Netto zaprasza na wielką wyprzedaż. Wszystkie artykuły przemysłowe tańsze o 30%

2022-07-18  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Adrianna Dekielińska
IdPR Sp. z o.o.

ul. Słowackiego 57
60-521 Poznań
adrianna.dekielinska|idpr.pl| |adrianna.dekielinska|idpr.pl
516033900
idpr.pl

Tylko w dniach 18-20 lipca Netto szykuje prawdziwą gratkę dla wszystkich miłośników polowania na cenowe okazje. W dyskontach sieci, w ciągu trzech dni wyprzedaży, będzie można kupić wszystkie artykuły przemysłowe aż 30% taniej. Promocja obejmie produkty m.in. z takich kategorii jak: narzędzia, tekstylia, artykuły ogrodowe, kuchenne czy dla zwierząt.

Narzędzia dla majsterkowiczów, przybory dla pasjonatów gotowania i domatorów, sprzęt do pielęgnacji ogrodów dla tych, którzy mają swój skrawek zieleni, a także zabawki i akcesoria dla zwierzaków domowych. W wielkiej wyprzedaży Netto każdy znajdzie coś dla siebie i na tym skorzysta. Zwłaszcza, że ceny będą niższe od tych regularnych aż o 30 proc. 

Letnia wyprzedaż artykułów przemysłowych obejmie kilkanaście tysięcy produktów. Będą to rzeczy zarówno z aktualnej oferty, jak i te, z którymi klienci Netto spotkali się już wcześniej. Asortyment będzie się różnił w zależności od sklepu. Akcja potrwa 3 dni, w tym czasie ceny będą niższe aż o 30 proc. – od poniedziałku 18 lipca do środy 20 lipca. – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Netto Polska. – To niezła gratka dla łowców okazji – dodaje.

Rabat będzie naliczany przy kasie. Aby sprawdzić ceny produktów w promocji jeszcze przed udaniem się do kasy, należy skorzystać z czytników cen znajdujących się w sklepach. Akcją objęte są wszystkie sklepy Netto. Ich lista znajduje się na stronie: https://www.netto.pl/znajdz-sklep/

Regulamin wyprzedaży dostępny jest w sklepach Netto oraz na www.netto.pl. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: IdPR Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush Biuro prasowe
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie
Zakupy Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
2024-12-20 | 13:00

Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze

Organizacja uroczystości ślubnej to duże przedsięwzięcie, w której główną rolę odgrywa Para Młoda i rodzice. Ten szczególny czas wymaga dokonywania wielu
Zakupy Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
2024-12-20 | 11:00

Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?

Świąteczna gorączka wystartowała na dobre. W polskich domach już słychać kultowe „zostaw, to na święta”, w powietrzu roznosi się zapach choinki, a w sklepach trwa polowanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Wiktor Dyduła: Znam osoby w branży muzycznej wypalone z powodu nadmiaru pracy. To, co kiedyś sprawiało im przyjemność, teraz jest zawodowym obowiązkiem

Artysta promuje obecnie swój najnowszy singiel zatytułowany „Szybkie tempo” i właśnie z taką prędkością od trzech lat podbija polski rynek muzyczny. Piosenkarz zdaje sobie jednak sprawę z tego, jakie wyzwania narzuca życie w ciągłym biegu, dlatego on sam, mimo że prężnie rozwija swoją karierę i czerpie ogromną radość ze śpiewania, od czasu do czasu zatrzymuje się i patrzy na to, co robi z innej perspektywy, by złapać tak potrzebny dystans. Wiktor Dyduła przyznaje bowiem, że w branży muzycznej nie brakuje osób, które skarżą się na zbyt duże obciążenie psychiczne i wypalenie zawodowe.