Netto zaprasza na wielką wyprzedaż. Wszystkie artykuły przemysłowe tańsze o 30%

Adrianna Dekielińska
IdPR Sp. z o.o.
ul. Słowackiego 57
60-521 Poznań
adrianna.dekielinska|idpr.pl| |adrianna.dekielinska|idpr.pl
516033900
idpr.pl
Tylko w dniach 18-20 lipca Netto szykuje prawdziwą gratkę dla wszystkich miłośników polowania na cenowe okazje. W dyskontach sieci, w ciągu trzech dni wyprzedaży, będzie można kupić wszystkie artykuły przemysłowe aż 30% taniej. Promocja obejmie produkty m.in. z takich kategorii jak: narzędzia, tekstylia, artykuły ogrodowe, kuchenne czy dla zwierząt.
Narzędzia dla majsterkowiczów, przybory dla pasjonatów gotowania i domatorów, sprzęt do pielęgnacji ogrodów dla tych, którzy mają swój skrawek zieleni, a także zabawki i akcesoria dla zwierzaków domowych. W wielkiej wyprzedaży Netto każdy znajdzie coś dla siebie i na tym skorzysta. Zwłaszcza, że ceny będą niższe od tych regularnych aż o 30 proc.
- Letnia wyprzedaż artykułów przemysłowych obejmie kilkanaście tysięcy produktów. Będą to rzeczy zarówno z aktualnej oferty, jak i te, z którymi klienci Netto spotkali się już wcześniej. Asortyment będzie się różnił w zależności od sklepu. Akcja potrwa 3 dni, w tym czasie ceny będą niższe aż o 30 proc. – od poniedziałku 18 lipca do środy 20 lipca. – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Netto Polska. – To niezła gratka dla łowców okazji – dodaje.
Rabat będzie naliczany przy kasie. Aby sprawdzić ceny produktów w promocji jeszcze przed udaniem się do kasy, należy skorzystać z czytników cen znajdujących się w sklepach. Akcją objęte są wszystkie sklepy Netto. Ich lista znajduje się na stronie: https://www.netto.pl/znajdz-sklep/
Regulamin wyprzedaży dostępny jest w sklepach Netto oraz na www.netto.pl.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.