Komunikaty PR

Netto zaprasza na wielką wyprzedaż. Wszystkie artykuły przemysłowe tańsze o 30%

2022-07-18  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Adrianna Dekielińska
IdPR Sp. z o.o.

ul. Słowackiego 57
60-521 Poznań
adrianna.dekielinska|idpr.pl| |adrianna.dekielinska|idpr.pl
516033900
idpr.pl

Tylko w dniach 18-20 lipca Netto szykuje prawdziwą gratkę dla wszystkich miłośników polowania na cenowe okazje. W dyskontach sieci, w ciągu trzech dni wyprzedaży, będzie można kupić wszystkie artykuły przemysłowe aż 30% taniej. Promocja obejmie produkty m.in. z takich kategorii jak: narzędzia, tekstylia, artykuły ogrodowe, kuchenne czy dla zwierząt.

Narzędzia dla majsterkowiczów, przybory dla pasjonatów gotowania i domatorów, sprzęt do pielęgnacji ogrodów dla tych, którzy mają swój skrawek zieleni, a także zabawki i akcesoria dla zwierzaków domowych. W wielkiej wyprzedaży Netto każdy znajdzie coś dla siebie i na tym skorzysta. Zwłaszcza, że ceny będą niższe od tych regularnych aż o 30 proc. 

Letnia wyprzedaż artykułów przemysłowych obejmie kilkanaście tysięcy produktów. Będą to rzeczy zarówno z aktualnej oferty, jak i te, z którymi klienci Netto spotkali się już wcześniej. Asortyment będzie się różnił w zależności od sklepu. Akcja potrwa 3 dni, w tym czasie ceny będą niższe aż o 30 proc. – od poniedziałku 18 lipca do środy 20 lipca. – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Netto Polska. – To niezła gratka dla łowców okazji – dodaje.

Rabat będzie naliczany przy kasie. Aby sprawdzić ceny produktów w promocji jeszcze przed udaniem się do kasy, należy skorzystać z czytników cen znajdujących się w sklepach. Akcją objęte są wszystkie sklepy Netto. Ich lista znajduje się na stronie: https://www.netto.pl/znajdz-sklep/

Regulamin wyprzedaży dostępny jest w sklepach Netto oraz na www.netto.pl. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: IdPR Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.