Komunikaty PR

Netto zaprasza na wielką wyprzedaż. Wszystkie artykuły przemysłowe tańsze o 30%

2022-07-18  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt

Adrianna Dekielińska
IdPR Sp. z o.o.

ul. Słowackiego 57
60-521 Poznań
adrianna.dekielinska|idpr.pl| |adrianna.dekielinska|idpr.pl
516033900
idpr.pl

Tylko w dniach 18-20 lipca Netto szykuje prawdziwą gratkę dla wszystkich miłośników polowania na cenowe okazje. W dyskontach sieci, w ciągu trzech dni wyprzedaży, będzie można kupić wszystkie artykuły przemysłowe aż 30% taniej. Promocja obejmie produkty m.in. z takich kategorii jak: narzędzia, tekstylia, artykuły ogrodowe, kuchenne czy dla zwierząt.

Narzędzia dla majsterkowiczów, przybory dla pasjonatów gotowania i domatorów, sprzęt do pielęgnacji ogrodów dla tych, którzy mają swój skrawek zieleni, a także zabawki i akcesoria dla zwierzaków domowych. W wielkiej wyprzedaży Netto każdy znajdzie coś dla siebie i na tym skorzysta. Zwłaszcza, że ceny będą niższe od tych regularnych aż o 30 proc. 

Letnia wyprzedaż artykułów przemysłowych obejmie kilkanaście tysięcy produktów. Będą to rzeczy zarówno z aktualnej oferty, jak i te, z którymi klienci Netto spotkali się już wcześniej. Asortyment będzie się różnił w zależności od sklepu. Akcja potrwa 3 dni, w tym czasie ceny będą niższe aż o 30 proc. – od poniedziałku 18 lipca do środy 20 lipca. – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Netto Polska. – To niezła gratka dla łowców okazji – dodaje.

Rabat będzie naliczany przy kasie. Aby sprawdzić ceny produktów w promocji jeszcze przed udaniem się do kasy, należy skorzystać z czytników cen znajdujących się w sklepach. Akcją objęte są wszystkie sklepy Netto. Ich lista znajduje się na stronie: https://www.netto.pl/znajdz-sklep/

Regulamin wyprzedaży dostępny jest w sklepach Netto oraz na www.netto.pl. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: IdPR Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.