Komunikaty PR

Niezwykłe doznania zapachowe podczas prania? Poczuj odrobinę luksusu z Silan

2021-08-13  |  14:03
Biuro prasowe
Do pobrania IP_SILAN ( 0.86 MB )

Miękkie i pachnące pranie to gwarancja komfortu i zadowolenia domowników. Aby nadać tkaninom  długotrwałego zapachu i miękkości, należy wybrać skuteczne i sprawdzone płyny do płukania. Produkty marki Silan z serii Supreme zmiękczają ubrania oraz inne tekstylia, a dodatkowo przyspieszają ich suszenie. Teraz do portfolio linii Silan Supreme dołączył nowy zapach – Pleasure, który zapewni ubraniom świeżość oraz piękną, elegancką woń na długi czas. Co więcej, wszystkie płyny do płukania Silan Supreme, są obecnie dostępne w nowej odsłonie z elegancką szatą graficzną oraz nową formułą zapachową. Kupując produkty Silan na Allegro, można otrzymać niedostępną w regularnej sprzedaży pachnącą książkę „Połączone” Magdaleny Witkiewicz.

Marka Silan posiada szeroką gamę płynów do płukania tkanin – linie Sensitive, Classic, Aromatherapy czy Fresh Control sprostają oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów. Na rynku dostępna jest również wegańska linia Naturals, której formuła została w 99% oparta na składnikach pochodzenia naturalnego – bazą do produkcji skutecznego składnika zmiękczającego są nasiona rzepaku. Produkty z linii Silan Supreme dodadzą zaś ubraniom francuskiego blichtru i szyku.

Trwałe zapachy, które pokochasz

Linia Supreme wyróżnia się przede wszystkim unikatowymi zapachami, które zostały zainspirowane francuskimi perfumami i skomponowane przez francuskich twórców perfum – dodają świeżo wypranym ubraniom szlachetnego i kuszącego zapachu. W serii Supreme dostępne są cztery warianty: Romance, który urzeka owocowym zapachem oraz aromatem kremowej róży, Elegance, zachwycający kompozycją soczystych nut pomarańczy, Glamour, który zawiera wyrafinowaną i oryginalną bazę kwiatowo-drzewiastą oraz nowy zapach Pleasure, stanowiący świeże połączenie gruszki i jaśminu z olejkami.

Formuła każdego płynu została wzbogacona o technologię podwójnych kapsułek dla długotrwałego zapachu i miękkości tkanin. Kremowa receptura z wygładzającymi cząsteczkami chroni włókna i sprawia, że są bardziej elastyczne. Dzięki temu prasowanie tkanin staje się znacznie łatwiejsze. Warto zaznaczyć, że eleganckie, dostosowane do kształtu dłoni butelki Silan Supreme, pochodzą w 100% z plastiku z recyklingu.

„Połączone” – pachnące opowiadania we francuskim stylu

Marka Silan zaprosiła do współpracy bestsellerową pisarkę Magdalenę Witkiewicz, która stworzyła zbiór opowiadań „Połączone”, w których zapach i niebieska wstążka – jednoznacznie kojarzące się z marką Silan – odgrywają istotną rolę. – Myślę, że jest tam dużo zapachu – czasem wprost, a czasem wręcz przeciwnie. Zapach Paryża, zapach miłości, zapach namiętności – gram zapachem, to jest celowy zabieg – mówi autorka, jednocześnie podkreślając, że opowiadania bardzo podobają się zarówno jej, jak i czytelniczkom – mogłyby znaleźć się w każdym innym zbiorze.

Wydany w pachnącej okładce zbiór „Połączone” stanowią cztery opowieści: „Oddychając miłością”, „Ta noc pachnie tobą”, „Ubrana tylko w twój zapach” oraz „Rozwiąż mnie jak zagadkę”, których akcja toczy się w Paryżu. W każdej z nich, tak jak na opakowaniu Silana, pojawia się niebieska wstążka, która odgrywa rolę w życiu bohaterów. – Paryż wydaje się być czymś romantycznym, ekskluzywnym. I z tym właśnie Silan Supreme ma się kojarzyć - z takim paryskim szykiem. A wspomniana niebieska wstążka jest bardzo ważna dla bohaterów. Zawsze ma duże znaczenie – mówi Witkiewicz.

Książka „Połączone” Magdaleny Witkiewicz nie jest dostępna w regularnej sprzedaży. Można dostać ją gratis przy zakupie produktu Silan na Allegro. – Każda inicjatywa, która wspiera czytelnictwo, jest dla mnie bardzo ważna. Akcję Silan można na pewno do takich inicjatyw zaliczyć. Lubię nowe wyzwania, a czegoś takiego jeszcze nie było – dodaje Magdalena Witkiewicz.  

Więcej informacji o marce Silan można znaleźć na www.silan.pl.

Silan Supreme, cena: ok. 14 zł/1,2l

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.