Niezwykłe doznania zapachowe podczas prania? Poczuj odrobinę luksusu z Silan
Miękkie i pachnące pranie to gwarancja komfortu i zadowolenia domowników. Aby nadać tkaninom długotrwałego zapachu i miękkości, należy wybrać skuteczne i sprawdzone płyny do płukania. Produkty marki Silan z serii Supreme zmiękczają ubrania oraz inne tekstylia, a dodatkowo przyspieszają ich suszenie. Teraz do portfolio linii Silan Supreme dołączył nowy zapach – Pleasure, który zapewni ubraniom świeżość oraz piękną, elegancką woń na długi czas. Co więcej, wszystkie płyny do płukania Silan Supreme, są obecnie dostępne w nowej odsłonie z elegancką szatą graficzną oraz nową formułą zapachową. Kupując produkty Silan na Allegro, można otrzymać niedostępną w regularnej sprzedaży pachnącą książkę „Połączone” Magdaleny Witkiewicz.
Marka Silan posiada szeroką gamę płynów do płukania tkanin – linie Sensitive, Classic, Aromatherapy czy Fresh Control sprostają oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów. Na rynku dostępna jest również wegańska linia Naturals, której formuła została w 99% oparta na składnikach pochodzenia naturalnego – bazą do produkcji skutecznego składnika zmiękczającego są nasiona rzepaku. Produkty z linii Silan Supreme dodadzą zaś ubraniom francuskiego blichtru i szyku.
Trwałe zapachy, które pokochasz
Linia Supreme wyróżnia się przede wszystkim unikatowymi zapachami, które zostały zainspirowane francuskimi perfumami i skomponowane przez francuskich twórców perfum – dodają świeżo wypranym ubraniom szlachetnego i kuszącego zapachu. W serii Supreme dostępne są cztery warianty: Romance, który urzeka owocowym zapachem oraz aromatem kremowej róży, Elegance, zachwycający kompozycją soczystych nut pomarańczy, Glamour, który zawiera wyrafinowaną i oryginalną bazę kwiatowo-drzewiastą oraz nowy zapach Pleasure, stanowiący świeże połączenie gruszki i jaśminu z olejkami.
Formuła każdego płynu została wzbogacona o technologię podwójnych kapsułek dla długotrwałego zapachu i miękkości tkanin. Kremowa receptura z wygładzającymi cząsteczkami chroni włókna i sprawia, że są bardziej elastyczne. Dzięki temu prasowanie tkanin staje się znacznie łatwiejsze. Warto zaznaczyć, że eleganckie, dostosowane do kształtu dłoni butelki Silan Supreme, pochodzą w 100% z plastiku z recyklingu.
„Połączone” – pachnące opowiadania we francuskim stylu
Marka Silan zaprosiła do współpracy bestsellerową pisarkę Magdalenę Witkiewicz, która stworzyła zbiór opowiadań „Połączone”, w których zapach i niebieska wstążka – jednoznacznie kojarzące się z marką Silan – odgrywają istotną rolę. – Myślę, że jest tam dużo zapachu – czasem wprost, a czasem wręcz przeciwnie. Zapach Paryża, zapach miłości, zapach namiętności – gram zapachem, to jest celowy zabieg – mówi autorka, jednocześnie podkreślając, że opowiadania bardzo podobają się zarówno jej, jak i czytelniczkom – mogłyby znaleźć się w każdym innym zbiorze.
Wydany w pachnącej okładce zbiór „Połączone” stanowią cztery opowieści: „Oddychając miłością”, „Ta noc pachnie tobą”, „Ubrana tylko w twój zapach” oraz „Rozwiąż mnie jak zagadkę”, których akcja toczy się w Paryżu. W każdej z nich, tak jak na opakowaniu Silana, pojawia się niebieska wstążka, która odgrywa rolę w życiu bohaterów. – Paryż wydaje się być czymś romantycznym, ekskluzywnym. I z tym właśnie Silan Supreme ma się kojarzyć - z takim paryskim szykiem. A wspomniana niebieska wstążka jest bardzo ważna dla bohaterów. Zawsze ma duże znaczenie – mówi Witkiewicz.
Książka „Połączone” Magdaleny Witkiewicz nie jest dostępna w regularnej sprzedaży. Można dostać ją gratis przy zakupie produktu Silan na Allegro. – Każda inicjatywa, która wspiera czytelnictwo, jest dla mnie bardzo ważna. Akcję Silan można na pewno do takich inicjatyw zaliczyć. Lubię nowe wyzwania, a czegoś takiego jeszcze nie było – dodaje Magdalena Witkiewicz.
Więcej informacji o marce Silan można znaleźć na www.silan.pl.
Silan Supreme, cena: ok. 14 zł/1,2l

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.