Komunikaty PR

Niezwykłe doznania zapachowe podczas prania? Poczuj odrobinę luksusu z Silan

2021-08-13  |  14:03
Biuro prasowe
Do pobrania IP_SILAN ( 0.86 MB )

Miękkie i pachnące pranie to gwarancja komfortu i zadowolenia domowników. Aby nadać tkaninom  długotrwałego zapachu i miękkości, należy wybrać skuteczne i sprawdzone płyny do płukania. Produkty marki Silan z serii Supreme zmiękczają ubrania oraz inne tekstylia, a dodatkowo przyspieszają ich suszenie. Teraz do portfolio linii Silan Supreme dołączył nowy zapach – Pleasure, który zapewni ubraniom świeżość oraz piękną, elegancką woń na długi czas. Co więcej, wszystkie płyny do płukania Silan Supreme, są obecnie dostępne w nowej odsłonie z elegancką szatą graficzną oraz nową formułą zapachową. Kupując produkty Silan na Allegro, można otrzymać niedostępną w regularnej sprzedaży pachnącą książkę „Połączone” Magdaleny Witkiewicz.

Marka Silan posiada szeroką gamę płynów do płukania tkanin – linie Sensitive, Classic, Aromatherapy czy Fresh Control sprostają oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów. Na rynku dostępna jest również wegańska linia Naturals, której formuła została w 99% oparta na składnikach pochodzenia naturalnego – bazą do produkcji skutecznego składnika zmiękczającego są nasiona rzepaku. Produkty z linii Silan Supreme dodadzą zaś ubraniom francuskiego blichtru i szyku.

Trwałe zapachy, które pokochasz

Linia Supreme wyróżnia się przede wszystkim unikatowymi zapachami, które zostały zainspirowane francuskimi perfumami i skomponowane przez francuskich twórców perfum – dodają świeżo wypranym ubraniom szlachetnego i kuszącego zapachu. W serii Supreme dostępne są cztery warianty: Romance, który urzeka owocowym zapachem oraz aromatem kremowej róży, Elegance, zachwycający kompozycją soczystych nut pomarańczy, Glamour, który zawiera wyrafinowaną i oryginalną bazę kwiatowo-drzewiastą oraz nowy zapach Pleasure, stanowiący świeże połączenie gruszki i jaśminu z olejkami.

Formuła każdego płynu została wzbogacona o technologię podwójnych kapsułek dla długotrwałego zapachu i miękkości tkanin. Kremowa receptura z wygładzającymi cząsteczkami chroni włókna i sprawia, że są bardziej elastyczne. Dzięki temu prasowanie tkanin staje się znacznie łatwiejsze. Warto zaznaczyć, że eleganckie, dostosowane do kształtu dłoni butelki Silan Supreme, pochodzą w 100% z plastiku z recyklingu.

„Połączone” – pachnące opowiadania we francuskim stylu

Marka Silan zaprosiła do współpracy bestsellerową pisarkę Magdalenę Witkiewicz, która stworzyła zbiór opowiadań „Połączone”, w których zapach i niebieska wstążka – jednoznacznie kojarzące się z marką Silan – odgrywają istotną rolę. – Myślę, że jest tam dużo zapachu – czasem wprost, a czasem wręcz przeciwnie. Zapach Paryża, zapach miłości, zapach namiętności – gram zapachem, to jest celowy zabieg – mówi autorka, jednocześnie podkreślając, że opowiadania bardzo podobają się zarówno jej, jak i czytelniczkom – mogłyby znaleźć się w każdym innym zbiorze.

Wydany w pachnącej okładce zbiór „Połączone” stanowią cztery opowieści: „Oddychając miłością”, „Ta noc pachnie tobą”, „Ubrana tylko w twój zapach” oraz „Rozwiąż mnie jak zagadkę”, których akcja toczy się w Paryżu. W każdej z nich, tak jak na opakowaniu Silana, pojawia się niebieska wstążka, która odgrywa rolę w życiu bohaterów. – Paryż wydaje się być czymś romantycznym, ekskluzywnym. I z tym właśnie Silan Supreme ma się kojarzyć - z takim paryskim szykiem. A wspomniana niebieska wstążka jest bardzo ważna dla bohaterów. Zawsze ma duże znaczenie – mówi Witkiewicz.

Książka „Połączone” Magdaleny Witkiewicz nie jest dostępna w regularnej sprzedaży. Można dostać ją gratis przy zakupie produktu Silan na Allegro. – Każda inicjatywa, która wspiera czytelnictwo, jest dla mnie bardzo ważna. Akcję Silan można na pewno do takich inicjatyw zaliczyć. Lubię nowe wyzwania, a czegoś takiego jeszcze nie było – dodaje Magdalena Witkiewicz.  

Więcej informacji o marce Silan można znaleźć na www.silan.pl.

Silan Supreme, cena: ok. 14 zł/1,2l

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.