Komunikaty PR

Niezwykłe metamorfozy „adopciaków” w Galerii Młociny!

2021-08-03  |  15:00
Biuro prasowe

Galeria Młociny ponownie wspiera podopiecznych podwarszawskich schronisk, zachęcając do przemyślanej adopcji zwierząt. Tym razem odwiedzający mają okazję, by obejrzeć zdjęcia przedstawiające metamorfozy „adopciaków” ze Schroniska na Paluchu. Centrum handlowe kontynuuje również zbiórkę podarunków dla potrzebujących czworonogów. Specjalny pojemnik ustawiono przy wejściu głównym do obiektu.

W ubiegłym miesiącu w ramach współpracy Galerii Młociny z Fundacją Viva odwiedzający mogli podziwiać wystawę niezwykłych fotografii czworonogów przebywających w Schronisku dla Zwierząt w Korabiewicach autorstwa Doroty Majcher. Tym razem tuż przy wejściu głównym do obiektu znajdziemy poruszające zdjęcia przedstawiające metamorfozy „adopciaków” z Palucha, czyli psów, które zyskały szansę na otoczony miłością, nowy dom i zostały adoptowane.

– Jako właścicielka adopciaka z Palucha jestem ogromnie wzruszona, widząc przedstawione na wystawie metamorfozy, ponieważ z własnego doświadczenia wiem, ile czasu i trudu zajmuje przeprowadzenie takiej „przemiany”. Decydując się na adopcję, musimy mieć świadomość, że zmiana wyglądu zewnętrznego zwierzaka to jedna z łatwiejszych rzeczy, z którymi przyjdzie nam się zmierzyć. O wiele trudniej jest przeprowadzić metamorfozę wewnętrzną, by nasz nowy przyjaciel ponownie otworzył się na miłość i obdarzył nas bezgranicznym zaufaniem. Skłamałabym mówiąc, że codzienność z adopciakiem to tylko dobre chwile. Proszę mi jednak wierzyć, że wystarczy trochę czasu, cierpliwości oraz miłości, by zyskać przyjaciela na całe życie. Cieszę się, że mogłam swoje prywatne doświadczenia wykorzystać w słusznej sprawie i razem z innymi właścicielami adopciaków stworzyć niesamowitą wystawę, która – mam nadzieję – przekona każdego, że miłości nie można kupić, ale można ją uratować! – mówi Katarzyna Łobejko, Office Manager Galerii Młociny.

Inicjatywie towarzyszy również zbiórka, w ramach której klienci mogą przekazywać do specjalnego pojemnika podarunki dla podopiecznych podwarszawskich schronisk. Czworonogi z pewnością ucieszą się z karmy dobrej jakości dostępnej w sklepach zoologicznych, zabawek, koców oraz preparatów przeciw kleszczom. Przypominamy, że odpowiednie karmy dla szczeniaków oraz psów dorosłych nie posiadają wysokiej zawartości zbóż lub są ich całkowicie pozbawione.

– Gdy po raz pierwszy zobaczyłam w schronisku tego wspaniałego kundelka, od razu wiedziałam, że stanie się częścią naszego życia! Nie da się jednak ukryć, że adopcja była i wciąż jest dla nas dużym wyzwaniem, a problemy behawioralne Pimpona nieco utrudniały nam codzienne funkcjonowanie. Systematyczna praca, wytrwałość i cierpliwość sprawiły, że finalnie większość problemów odeszła w niepamięć! Oczywiście uważam, że podjęliśmy jedną z najlepszych decyzji i ogromnie się cieszę, że nasz nowy przyjaciel z Palucha jest częścią naszego życia. Okazujemy mu mnóstwo ciepła, miłości i opieki, a nawet najmniejsze postępy wywołują u nas ogromną radość. Z całego serca zachęcam do przemyślanej i odpowiedzialnej adopcji! Choć bywa ciężko, ta bezgraniczna miłość wynagradza wszystko! – mówi Paulina Kander, właścicielka Pimpona, czyli adopciaka z Palucha, którego metamorfozę możemy obejrzeć w Galerii Młociny.

 Więcej informacji o inicjatywach realizowanych przez Galerię Młociny znajdziemy na stronie www.galeriamlociny.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.