Komunikaty PR

Nowa Górna namawia do zdrowego powrotu do szkoły

2024-08-28  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Bezpłatne porady i konsultacje z higienistką stomatologiczną, zbiórka wyprawek na rzecz potrzebujących dzieci oraz zabawy i animacje dla najmłodszych – w Nowej Górnej szykują się na nowy rok szkolny! 

Przygotowując się do roku szkolnego, warto zadbać o zdrowie jamy ustnej dziecka. Ból zęba w czasie lekcji może utrudnić mu naukę, a także być przyczyną dodatkowego stresu. Dlatego już 30 sierpnia w centrum handlowym Nowa Górna w Łodzi będzie można skorzystać z bezpłatnych porad ekspertki. 

Od godz. 10:00 do 18:00 dyżurować będzie tam higienistka stomatologiczna z centrum Medicover Stomatologia Pomorska w Łodzi. Wszystko to w ramach akcji „Zdrowy powrót do szkoły”. Odwiedzając ich stoisko, każdy będzie mógł wziąć udział m.in. w bezpłatnych warsztatach z prawidłowego szczotkowania zębów. 

Dzięki tej nietypowej lekcji dzieci oraz ich opiekunowie nauczą się poprawnie posługiwać szczoteczką do zębów, nitką czy irygatorem, poznają techniki mycia zębów, a także dowiedzą się więcej o czyszczeniu języka, różnych rodzajach szczoteczek i past oraz o tym, jak często i jak długo należy myć zęby. 

Co więcej, najmłodsi będą mogli wziąć udział w grze edukacyjnej na temat zdrowia jamy ustnej. Warto skorzystać z porad, zwłaszcza, że jak podaje Ministerstwo Zdrowia aż 99% młodych Polaków ma próchnicę! 

– W ramach akcji, poprzez zabawę oraz spotkanie z higienistką, chcemy pokazać dzieciom i rodzicom, jak dbać o zdrowie jamy ustnej na co dzień, także w szkole. To cenna lekcja, z której będzie można od zawodowców dowiedzieć się o zasadach higieny, diecie, ale także o przykrych konsekwencjach zaniedbywania mycia zębów – mówi Anna Brzozowska, marketing manager z CH Nowa Górna – Rodzice również będą mogli zasięgnąć informacji, np. na temat regularnych przeglądów stomatologicznych, leczenia zębów u dziecka, w tym leczenia ortodontycznego i leczenia próchnicy, a także diagnostyki. To wiedza, w którą warto się wyposażyć, niezależnie od wieku dziecka – dodaje. 

Zbiórka z Fundacją Happy Kids 

A skoro mowa o wyposażeniu, to 30 i 31 sierpnia w Nowej Górnej odbędzie się zbiórka przedmiotów, które zasilą wyprawki podopiecznych Fundacji Pomocy Dzieciom Happy Kids z Łodzi, prowadzącej rodzinne domy dziecka. W trakcie akcji każdy będzie mógł podarować najmłodszym m.in. plecaki, piórniki, kredki, farby, flamastry, papier ksero, bloki rysunkowe i techniczne oraz artykuły plastyczne. 

– Dzięki tej zbiórce chcemy wesprzeć dzieci z naszego regionu, które są w potrzebie. Zebrane dary trafią wprost do podopiecznych Fundacji „Happy Kids” znajdujących się w rodzinnych domach dziecka, jak również do dzieci niepełnosprawnych oraz z terenów wiejskich – mówi Anna Brzozowska. 

Dwudniowemu wydarzeniu towarzyszyć będą również inne atrakcje, w tym animacje prowadzone przez „Happy Kids”, takie jak m.in. zaplatanie warkoczyków, budowanie z klocków czy malowanie twarzy. Dodatkowo prowadzona będzie kwesta. 

Na tym jednak nie koniec – 30 i 31 sierpnia, robiąc zakupy w Nowej Górnej, będzie można zgarnąć plecaki, szklane butelki na napoje oraz termosy. 

 

 

 

 

<div class="box" box-text="" page-description"="" style="margin-top: 45px; color: rgb(8, 18, 41); font-family: Poppins, sans-serif; font-size: 14px; background-color: rgb(255, 255, 255);">

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy
Zakupy 15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
2024-10-24 | 16:05

15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce

Już od 15 lat Salon Pierre Cardin w Galerii Sfera przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej dostarcza swoim klientom eleganckie, wyrafinowane stylizacje. Teraz nadszedł czas, by świętować ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.