Nowa, jesienna oferta butów i odzieży dziecięcej w sklepach Lidl Polska!
Lepiej zapobiegać niż leczyć - głosi popularna maksyma. Jesienią dzieci często chorują, dlatego warto zapewnić im ciepłe, komfortowe ubrania, a także wodoodporne buty. Już od 6 października będą one dostępne w sklepach Lidl Polska.
Butom marek Lupilu i Pepperts niestraszne są błoto, kałuże i deszcz – nie przemakają, mają wyprofilowaną, antypoślizgową podeszwę, ocieplenie oraz odblaskowe elementy, dzięki którym dziecko jest lepiej widoczne po zmroku. W nowej ofercie Lidl Polska rodzice znajdą m.in. buty Lupilu dla niemowląt (rozmiary 21-23, 39,99 zł/ 1 para[1]) i nieco starszych dzieci, dostępne w 4 wzorach oraz rozmiarach 25-30 (49,90 zł/ 1 para). Od czwartku 6 października do soboty 8 października, w sklepach sieci będą sprzedawane także młodzieżowe buty marki Pepperts w 4 wariantach kolorystycznych (rozmiary 31-37, 54,90 zł/ 1 para).
Kurtki, bluzy i pajacyki
Buty to nie wszystko, by jesienne zabawy na świeżym powietrzu nie zakończyły się przeziębieniem, niezbędna jest także ciepła odzież. W ramach nowej oferty, Lidl Polska wprowadza do sprzedaży m.in. niemowlęce pajacyki, wykonane w 100% z biobawełny (24,99 zł/ 1 szt.), i kurtki zimowe w 4 wzorach (39,99 zł/ 1 szt.[2]). Rodzice nieco starszych dzieci mogą je ubrać w bluzę dresową (26,99 zł/ 1 szt.) i spodnie dresowe z błyszczącym nadrukiem, uszyte niemal wyłącznie z bawełny (19,99 zł/ 1 szt.). W czwartek 8 października do sklepów Lidl Polska trafią też pikowane kurtki dla dziewcząt w rozmiarach 86-116 i 3 kolorach (49,90 zł/ 1 szt.). Wykonano je z wiatroszczelnego, wyposażonego w odblaskowe elementy materiału, który nie wchłania wody ani zabrudzeń. Do ciepłej, jesiennej odzieży dziecięcej, warto dokupić 5-pak skarpetek z bohaterami ulubionych bajek (5,49 zł/ 1 para). Posiadacze Karty Dużej Rodziny otrzymają rabat 10% na wymienione artykuły. W nowej ofercie Lidl Polska rodzice znajdą buty i ubrania dla każdego dziecka – dla niemowląt, kilkulatków oraz nastolatków.
[1] Podane ceny obowiązują od czwartku 6 października do soboty 8 października do wyczerpania zapasów.
[2] Cena promocyjna, obowiązująca od czwartku 6 października do soboty 8 października.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.