Komunikaty PR

Nowa, jesienna oferta butów i odzieży dziecięcej w sklepach Lidl Polska!

2022-10-06  |  07:00

Lepiej zapobiegać niż leczyć - głosi popularna maksyma. Jesienią dzieci często chorują, dlatego warto zapewnić im ciepłe, komfortowe ubrania, a także wodoodporne buty. Już od 6 października będą one dostępne w sklepach Lidl Polska.

Butom marek Lupilu i Pepperts niestraszne są błoto, kałuże i deszcz – nie przemakają, mają wyprofilowaną, antypoślizgową podeszwę, ocieplenie oraz odblaskowe elementy, dzięki którym dziecko jest lepiej widoczne po zmroku. W nowej ofercie Lidl Polska rodzice znajdą m.in. buty Lupilu dla niemowląt (rozmiary 21-23, 39,99  zł/ 1  para[1]) i nieco starszych dzieci, dostępne w 4 wzorach oraz rozmiarach 25-30 (49,90 zł/ 1 para). Od czwartku 6 października do soboty 8  października, w sklepach sieci będą sprzedawane także młodzieżowe buty marki Pepperts w 4 wariantach kolorystycznych (rozmiary 31-37, 54,90 zł/ 1 para).

Kurtki, bluzy i pajacyki

Buty to nie wszystko, by jesienne zabawy na świeżym powietrzu nie zakończyły się przeziębieniem, niezbędna jest także ciepła odzież. W ramach nowej oferty, Lidl Polska wprowadza do sprzedaży m.in. niemowlęce pajacyki, wykonane w  100% z biobawełny (24,99 zł/ 1 szt.), i kurtki zimowe w 4 wzorach (39,99 zł/ 1 szt.[2]). Rodzice nieco starszych dzieci mogą je ubrać w bluzę dresową (26,99 zł/ 1 szt.) i  spodnie dresowe z błyszczącym nadrukiem, uszyte niemal wyłącznie z bawełny (19,99 zł/ 1 szt.). W czwartek 8 października do sklepów Lidl Polska trafią też pikowane kurtki dla dziewcząt w rozmiarach 86-116 i 3 kolorach (49,90 zł/ 1 szt.). Wykonano je z wiatroszczelnego, wyposażonego w odblaskowe elementy materiału, który nie wchłania wody ani zabrudzeń. Do ciepłej, jesiennej odzieży dziecięcej, warto dokupić 5-pak skarpetek z bohaterami ulubionych bajek (5,49 zł/ 1 para). Posiadacze Karty Dużej Rodziny otrzymają rabat 10% na wymienione artykuły. W nowej ofercie Lidl Polska rodzice znajdą buty i ubrania dla każdego dziecka – dla niemowląt, kilkulatków oraz nastolatków.


[1] Podane ceny obowiązują od czwartku 6 października do soboty 8 października do wyczerpania zapasów.

[2] Cena promocyjna, obowiązująca od czwartku 6 października do soboty 8 października.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.