Komunikaty PR

Nowa kampania "Kierunek wiosna" w Wola Parku

2022-04-27  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Angelika Szpręgiel
Havas PR Warsaw

ul. Dziekońskiego 1
00-728 Warszawa
angelika.szpregiel|havas.com| |angelika.szpregiel|havas.com
+48 502 552 334
havaspr.pl

Wiosenne inspiracje dla domu, ogrodu i szafy czekają na klientów odwiedzających Wola Park. Warszawskie miejsce spotkań obiera kierunek ku wiośnie, oferując warsztaty, podarunki, promocje i usługi, by sprawić, by słoneczny czas zagościł w domach każdego z nas. Na kampanię „Kierunek wiosna”, trwającą od 22 kwietnia do 7 maja, złożą się m.in.: warsztaty i zakupy ze stylistką modową, bezpłatny serwis rowerowy, spotkania edukacyjne na temat serwisowania jednośladów, warsztaty ogrodnicze, a także darmowe upominki w postaci wiosennych sadzonek.

 

Kierunek na wiosnę i zrównoważone życie

Wola Park zaprasza wiosnę do naszego życia w swojej najnowszej kampanii „Kierunek wiosna” zaplanowanej dla wszystkich odwiedzających. Dzięki akcji będzie można skierować się ku bardziej zrównoważonemu, ekologicznemu życiu – odświeżyć swoją garderobę, wystrój domu oraz nieemisyjny sposób transportu, jakim jest rower. Jednym z zadań, jakie wyznaczył sobie Wola Park, jest przekonywanie klientów do zrównoważonej i świadomej konsumpcji, w zgodzie ze środowiskiem oraz wyzwaniami, jakie stawia przed nami przyszłość planety. Realizacja wiosennej kampanii jest wyrazem tego ważnego zaangażowania Wola Parku.

 

– Jednym z priorytetów Wola Parku jest promowanie postaw proekologicznych i zdrowego trybu życia, w zgodzie z naturą i wyzwaniami ochrony środowiska. Wyrazem tej postawy był choćby uruchomiony w minionym roku we współpracy z Wolskim Centrum Kultury ekologiczno-edukacyjny projekt Współdzielnik, który zlokalizowany jest w przestrzeni naszego miejsca spotkań. Tę strategię odzwierciedla również nasza kampania „Kierunek wiosna”. Wiosenny czas to doskonały moment, by tchnąć więcej koloru w nasze życie, pamiętając przy tym o planecie. Dziś z naszą kampanią chcemy nadać radosny, wiosenny kierunek ku zmianom na lepsze – dla naszego domu, ogrodu i całego najbliższego otoczenia – mówi Anna Bozhenko, Dyrektorka Centrum Handlowego Wola Park.

 

Darmowe warsztaty, spotkania, upominki

Wiosenna akcja Wola Parku rozpocznie się 22 i 23 kwietnia. W ramach Międzynarodowego Dnia Ziemi odbędą się bezpłatne warsztaty „Jak samodzielnie serwisować rower”, podczas których będzie można dowiedzieć się, jak przygotować swój jednoślad do sezonu rowerowego i jak o niego na co dzień dbać. Będzie można także bezkosztowo skorzystać z serwisu rowerowego.

 

W sobotę 23 kwietnia Wola Park zaprasza rodziców wraz ze swoimi pociechami na warsztaty tworzenia autorskich ogrodów w słoiku, na których prowadząca –  florystka Maria Półtorak – udzieli również porad na temat pielęgnacji roślin. Innym ogrodniczym warsztatem będą „Wiosenne inspiracje ogrodnicze i kule nasienne” przeznaczone dla całych rodzin. Dzieci i dorośli będą mogli poznać, jak robić nasienne bomby, czyli kule z ziemi, gliny i nasion. Można je rozrzucić na trawnikach czy nieużytkach, by z czasem zakwitły tam kwiaty, zasilając lokalny ekosystem. Będzie to również okazja do zasięgnięcia rady o tym, jakie rośliny zasadzić w kwietniu, by ozdobiły nasze balkony, okna czy ogrody.

 

Kierunek na wiosenno-letnią, zrównoważoną modę

W ramach kampanii Wola Park zaplanował również na 4 i 5 maja możliwość zakupów ze stylistką modową. Podczas półtoragodzinnego spotkania modowa ekspertka pomoże w nabyciu odpowiednich ubrań, dobierając stylizacje odpowiednie dla sylwetki i dopasowane do najnowszych trendów. Poradom modowym będą towarzyszyć także warsztaty „Szafa w porządku” z architektką porządku Agą Witkowską. Ekspertka jest jedną z pierwszych osób w Polsce zawodowo zajmująca się declutteringiem i profesjonalną organizacją przestrzeni. Przedstawi ona proces tworzenia porządku w szafie, pokaże, jak składać ubrania na półki i do szuflad, a także poradzi, jakie systemy do przechowywania sprawdzają się najlepiej.

 

30 kwietnia (o godz. 12:00, 14:00 i 16:00) odbędą się kolejne warsztaty, czyli „Must have kobiecej szafy na wiosnę” ze stylistką Martą Waluk. Podczas warsztatu uczestniczki poznają sposoby na łatwe uzupełnienie szafy na wiosnę i lato zgodnie z aktualnymi trendami. Dodatkowo nauczą się podstawowych zasada komponowania garderoby kapsułowej oraz łączeni trendów i kolorów w szafie. Wola Park przygotował również specjalne zielone upominki, aby obudzić wiosnę w każdym domu. Za każde wydane w Wola Parku 150 zł od 19 do 30 kwietnia (lub do wyczerpania zapasów) odwiedzający będą mogli odebrać wiosenną sadzonkę.

 

Wszelkie informacje o zapisach, dokładnych godzinach i lokalizacjach danych atrakcji można znaleźć na stronie: https://www.wolapark.pl/pl-pl/kierunek-wiosna.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Havas PR Warsaw
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych Biuro prasowe
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz

Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.