Nowa kolekcja Charytatywnych Misiów Pepco już w sklepach
Są pluszowe i niezwykle przyjazne, a przede wszystkim dzielą się dobrem. Charytatywne Misie goszczą w sklepach Pepco od 2019 roku i są dostępne przez cały rok w różnych odsłonach. 100 proc. zysku z ich sprzedaży przeznaczane jest na realizację projektów społecznych na rzecz dzieci. Na półki sklepów Pepco trafiła właśnie nowa kolekcja tych sympatycznych pluszaków, inspirowana pomysłami pracowników firmy.
Misie w nowych ubrankach będą dostępne w sklepach co najmniej przez najbliższe 10 miesięcy i polecają się na różne okazje. Jedną z nich może być zbliżający się Międzynarodowy Dzień Pluszowego Misia, który przypada 25 listopada. Cały zysk ze sprzedaży Charytatywnych Misiów w Polsce firma Pepco przekaże Fundacji Świętego Mikołaja, która przeznaczy go na sfinansowanie projektu „Przystanie Świętego Mikołaja”, skierowanego do dzieci z Ukrainy.
– Z Pepco współpracujemy nieprzerwanie od 2020 roku. Wspólnie pomogliśmy już setkom dzieci, 236 zdolnych uczniów z niezamożnych rodzin otrzymało stypendia na rozwój swoich talentów, w czasie pandemii kupiliśmy 110 laptopów do nauki zdalnej dzieciom w najtrudniejszej sytuacji. Pepco wspiera także młodzież z małych miejscowości, która prowadzi swoje autorskie projekty lokalne w ramach Akademii Liderów. Razem pomogliśmy także
7 tysiącom dzieci z Ukrainy. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że w tym roku, dzięki Charytatywnym Misiom, będziemy mogli pozyskać dodatkowe środki na działania Przystani Świętego Mikołaja. Są to świetlice działające w całej Polsce, w których odbywają się lekcje języka polskiego, spotkania z psychologami oraz zajęcia integracyjne dla ukraińskich dzieci, które musiały opuścić swój kraj z powodu wojny – mówi Joanna Paciorek, dyrektor Fundacji Świętego Mikołaja.
– Każdy z nas był dzieckiem i na pewno wie, jak wspaniałym przyjacielem jest pluszowy miś. To stały towarzysz zabaw i pocieszyciel w smutku. Ta myśl przyświecała nam, kiedy pracowaliśmy nad projektem Charytatywnych Misiów. Chcieliśmy, aby nasze pluszaki dawały radość nie tylko dzieciom, które na co dzień się nimi bawią, ale także wspierały te, które znalazły się w trudnej sytuacji życiowej. Cieszymy się, że klienci pokochali nasze Charytatywne Misie, a cała akcja rozszerza się na kolejne rynki. W ten sposób wspólnie niesiemy pomoc potrzebującym – mówi Katarzyna Wilczewska, manager ds. komunikacji korporacyjnej Pepco.
Na początku Charytatywne Misie były dostępne tylko w Polsce, a obecnie są w sprzedaży także w Rumunii, Bułgarii, Czechach, Serbii, Chorwacji, we Włoszech oraz na Litwie, Słowacji i Węgrzech. Na każdym rynku pomagają innej organizacji społecznej, ale wszystkie łączy jeden cel – wsparcie rozwoju i edukacji dzieci znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej.

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz
Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.