Nowa kolekcja Kazar x Kasia
Kolekcja kazar x kasia to efekt współpracy marki Kazar i wyjątkowej Kasi Sokołowskiej – reżyserki pokazów mody i niezwykle charyzmatycznej osobowości telewizyjnej. Po sukcesie ostatniej kolekcji, którą pokochali klienci, gwiazdy oraz influencerzy powstała kolejna z serii. Z całą pewnością zachwyci ona jakością i estetyką nawet najbardziej wymagające kobiety.
Kapsuła kazar x kasia na sezon wiosna - lato 2021 to wyraz tęsknoty za przygodami, podróżami, wolnością i nowymi doświadczeniami. Nawiązuje do podróży, nie tylko w kontekście wielkich wypraw, ale również do odkrywania bliskiej okolicy czy miejskich przestrzeni, często nieznanych.
Kolekcja KASIA TRAVEL powstała z tęsknoty za podróżami – tymi lokalnymi i tymi dalekimi. Podróżami, które dają wolność, inspirują, motywują. Nasze życie jest wielowymiarowe, również w pandemii. Dzisiaj celebrujemy nawet krótkie wypady za miasto czy spotkania w bliskim gronie, doceniamy naturę. Zaczęliśmy inaczej patrzeć na świat – mówi Kasia Sokołowska.
Efektem wielomiesięcznej pracy koncepcyjnej nad kolejną premierą kapsuły jest unikatowa, rzemieślnicza, dopracowana z dbałością o każdy detal – kolekcja butów, torebek i akcesoriów wykonana z najwyższej jakości materiałów. Szlachetne skóry licowe, canvas i zamsz są niezwykle miękkie, delikatne w dotyku, ale cechuje je duża wytrzymałość oraz wiele walorów użytkowych. Buty idealnie dopasowują się do kształtu stopy i mają dużą przepuszczalność powietrza, natomiast torebki uzyskują niepowtarzalny kształt oraz wygląd. Nowa kapsuła kazar x kasia to linia produktów o minimalistycznym designie, które dzięki miękkim materiałom dopasowują się do ciała. Zapewnia to komfort i swobodę poruszania się. Kolekcja ma casualowy i subtelnie elegancki charakter w połączeniu z niebanalnym wzornictwem. Ta niezwykle kreatywna kapsuła jest stworzona z myślą o tych, którzy stawiają na wygodę i cenią sobie wysublimowany, nieprzeciętny styl.
W kolekcji nie mogło zabraknąć białych, funkcjonalnych sneakersów. To kultowe, miejskie buty będące najlepszym dopełnieniem każdej wiosenno-letniej stylizacji. Niewątpliwym hitem tego sezonu będą trzewiki z wysoką cholewką, na mocnej podeszwie z traperem, inspirowane kaloszami. Na ciepłe dni kazar x kasia proponuje wygodne klapki – idealne na co dzień, typu flatform oraz delikatne, kobiece mule na niskim obcasie, których wyściółkę zdobi motyw graficzny pudelka
– ukochanego pupila Kasi Sokołowskiej. Wielozadaniowe torby możemy nosić osobno lub dowolnie łączyć ze sobą. W kolekcji znajdziemy małe torebki typu worek, w poręcznych rozmiarach, wiązane na ramieniu torby crossbody na szerokich paskach, a także przydatne akcesoria na telefon i słuchawki. W najnowszej kapsule pojawiają się zupełnie nowe kategorie produktów – peleryny przeciwdeszczowe, skórzane opaski do włosów typu puffy, kuferki na kosmetyki oraz torby podróżne idealne na weekendowe wyjazdy.
Kasia i zespół Kazar postawili na paletę naturalnych i wysublimowanych barw, nawiązującą do kolorów ziemi – charakteryzującą wszystkie kapsułowe kolekcje kazar x kasia. Tym razem odcienie bieli, piaskowe beże, dymne szarości i głębokie brązy zostały wzbogacone o szlachetny, zgaszony błękit.
Kapsuła kazar x kasia jest już dostępna na kazar.com.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.