Komunikaty PR

Nowa kolekcja marki Pako Lorente okiem Zuzanny Krajewskiej!

2021-08-12  |  13:00
Biuro prasowe

Nowa kolekcja marki Pako Lorente okiem Zuzanny Krajewskiej. Efekty niezwykłej współpracy już niebawem! 

 

Zuza Krajewska, czyli światowej sławy fotografka pracująca z największymi markami i czasopismami na świecie, zachwyca intrygującymi kadrami w sesji zdjęciowej nowej kolekcji Pako Lorente. Efekty wyjątkowej współpracy, a także nowe, odświeżone oblicze polskiego brandu podziwiać będziemy mogli już niebawem! Premiera kolekcji odbędzie się 20 sierpnia.

 

Marka Pako Lorente będąca nowoczesną interpretacją klasycznego, męskiego stylu połączonego ze współczesnym spojrzeniem na modę, od wielu lat z sukcesem pomaga zbudować mężczyznom ich niepowtarzalny styl. Projektanci niezmiennie pozostają wierni filozofii brandu, łącząc niebanalne fasony z najwyższą jakością tkanin, a firma powiększyła ofertę o nowe linie, wychodząc tym samym naprzeciw różnorodnym oczekiwaniom klientów. Obecnie Pako Lorente pracuje nad odświeżeniem designu i rebrandingiem, czego efekty podziwiać będziemy mogli podczas premiery najnowszej, jesienno-zimowej kolekcji. Wybrani modele stanęli przed obiektywem niezwykle utalentowanej, światowej sławy fotografki Zuzy Krajewskiej, która słynie z nietuzinkowych kadrów przełamujących barierę między fotografią komercyjną a artystyczną. Absolwentka gdańskiej Akademii Sztuk Pięknych współpracuje z największymi markami na świecie, a jej fotografie są regularnie publikowane w najważniejszych tytułach modowych. Tym bardziej intrygujące jest spojrzenie artystki na ubrania rodzimej marki.

– Tym razem pragniemy zaprezentować nieco inną odsłonę marki, ukazując nasze ubrania w kadrach wspaniałej artystki. Zuza Krajewska w niezwykły sposób połączyła swój nieszablonowy, artystyczny sznyt z fotografią komercyjną, prezentując naszą najnowszą kolekcję w charakterystyczny, wyrazisty sposób, który z pewnością zwróci uwagę miłośników mody. Jesteśmy dumni i ogromnie podekscytowani współpracą z jedną z najbardziej utalentowanych fotografek w kraju, a najbliższe miesiące będą dla nas i naszych klientów pełne zmian oraz zaskoczeń!  – mówi Natalia Eljaszuk, Head of Visual Communication marki Pako Lorente.

Pako Lorente to dziś nie tylko garnitury, marynarki oraz eleganckie płaszcze, lecz rozbudowana oferta na każdą okazję – od tych oficjalnych po zupełnie niezobowiązujące. Formalny wygląd podczas ślubu, funkcjonalne zestawy odzieży na cyfrowe spotkania, a może wydarzenia biznesowe? Codzienna odzież we współczesnym wydaniu od Pako Lorente zwróci uwagę nawet najbardziej wymagających trendsetterów. Linie Casual Club oraz Modern Fashion Staples nadające marce świeżego, nowoczesnego charakteru, a także kolekcja regularna prezentują odmienne style, tym samym odpowiadając na różnorodne potrzeby współczesnych mężczyzn.

– Marka Pako Lorente od lat pozostaje wierna klasycznym, męskim wyborom, nadając im nowoczesnego charakteru i współczesnego podejścia. Dokładnie taka jest nasza kolekcja regularna. Linie Casual Club oraz Modern Fashion Staples to z kolei odpowiedź na zmieniające się trendy, styl życia, a także potrzeby miłośników mody miejskiej. Jedno jednak łączy nasze wszystkie propozycje – niezmiennie przykładamy najwyższą wagę do jakości tkanin. Rozwijamy się, śledzimy trendy i poszerzamy ofertę, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wszystkich tych, którzy nie boją się eksperymentować! To między innymi dla nich dedykujemy najnowszą kolekcję – z jednej strony pełną zaskoczeń, z drugiej dopasowaną do potrzeb współczesnych mężczyzn – dodaje Izabela Czarzasta, Product Manager Pako Lorente.

Premiera najnowszej kolekcji zaplanowana jest na drugą połowę sierpnia. Wtedy też zobaczymy nowe, odświeżone oblicze polskiej marki odzieżowej, a Zuzanna Krajewska zaprezentuje światu swoją wizję fotografii artystycznej połączonej ze współczesną fotografią modową.

Więcej informacji na temat marki Pako Lorente znajdziemy na stronie ww.pakolorente.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.