Nowa kolekcja marki Pako Lorente okiem Zuzanny Krajewskiej!
Nowa kolekcja marki Pako Lorente okiem Zuzanny Krajewskiej. Efekty niezwykłej współpracy już niebawem!
Zuza Krajewska, czyli światowej sławy fotografka pracująca z największymi markami i czasopismami na świecie, zachwyca intrygującymi kadrami w sesji zdjęciowej nowej kolekcji Pako Lorente. Efekty wyjątkowej współpracy, a także nowe, odświeżone oblicze polskiego brandu podziwiać będziemy mogli już niebawem! Premiera kolekcji odbędzie się 20 sierpnia.
Marka Pako Lorente będąca nowoczesną interpretacją klasycznego, męskiego stylu połączonego ze współczesnym spojrzeniem na modę, od wielu lat z sukcesem pomaga zbudować mężczyznom ich niepowtarzalny styl. Projektanci niezmiennie pozostają wierni filozofii brandu, łącząc niebanalne fasony z najwyższą jakością tkanin, a firma powiększyła ofertę o nowe linie, wychodząc tym samym naprzeciw różnorodnym oczekiwaniom klientów. Obecnie Pako Lorente pracuje nad odświeżeniem designu i rebrandingiem, czego efekty podziwiać będziemy mogli podczas premiery najnowszej, jesienno-zimowej kolekcji. Wybrani modele stanęli przed obiektywem niezwykle utalentowanej, światowej sławy fotografki Zuzy Krajewskiej, która słynie z nietuzinkowych kadrów przełamujących barierę między fotografią komercyjną a artystyczną. Absolwentka gdańskiej Akademii Sztuk Pięknych współpracuje z największymi markami na świecie, a jej fotografie są regularnie publikowane w najważniejszych tytułach modowych. Tym bardziej intrygujące jest spojrzenie artystki na ubrania rodzimej marki.
– Tym razem pragniemy zaprezentować nieco inną odsłonę marki, ukazując nasze ubrania w kadrach wspaniałej artystki. Zuza Krajewska w niezwykły sposób połączyła swój nieszablonowy, artystyczny sznyt z fotografią komercyjną, prezentując naszą najnowszą kolekcję w charakterystyczny, wyrazisty sposób, który z pewnością zwróci uwagę miłośników mody. Jesteśmy dumni i ogromnie podekscytowani współpracą z jedną z najbardziej utalentowanych fotografek w kraju, a najbliższe miesiące będą dla nas i naszych klientów pełne zmian oraz zaskoczeń! – mówi Natalia Eljaszuk, Head of Visual Communication marki Pako Lorente.
Pako Lorente to dziś nie tylko garnitury, marynarki oraz eleganckie płaszcze, lecz rozbudowana oferta na każdą okazję – od tych oficjalnych po zupełnie niezobowiązujące. Formalny wygląd podczas ślubu, funkcjonalne zestawy odzieży na cyfrowe spotkania, a może wydarzenia biznesowe? Codzienna odzież we współczesnym wydaniu od Pako Lorente zwróci uwagę nawet najbardziej wymagających trendsetterów. Linie Casual Club oraz Modern Fashion Staples nadające marce świeżego, nowoczesnego charakteru, a także kolekcja regularna prezentują odmienne style, tym samym odpowiadając na różnorodne potrzeby współczesnych mężczyzn.
– Marka Pako Lorente od lat pozostaje wierna klasycznym, męskim wyborom, nadając im nowoczesnego charakteru i współczesnego podejścia. Dokładnie taka jest nasza kolekcja regularna. Linie Casual Club oraz Modern Fashion Staples to z kolei odpowiedź na zmieniające się trendy, styl życia, a także potrzeby miłośników mody miejskiej. Jedno jednak łączy nasze wszystkie propozycje – niezmiennie przykładamy najwyższą wagę do jakości tkanin. Rozwijamy się, śledzimy trendy i poszerzamy ofertę, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom wszystkich tych, którzy nie boją się eksperymentować! To między innymi dla nich dedykujemy najnowszą kolekcję – z jednej strony pełną zaskoczeń, z drugiej dopasowaną do potrzeb współczesnych mężczyzn – dodaje Izabela Czarzasta, Product Manager Pako Lorente.
Premiera najnowszej kolekcji zaplanowana jest na drugą połowę sierpnia. Wtedy też zobaczymy nowe, odświeżone oblicze polskiej marki odzieżowej, a Zuzanna Krajewska zaprezentuje światu swoją wizję fotografii artystycznej połączonej ze współczesną fotografią modową.
Więcej informacji na temat marki Pako Lorente znajdziemy na stronie ww.pakolorente.com.
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Jakub Rzeźniczak: Jestem dumny z tego, jaki teraz jestem. Mam przy boku osobę, która ma na mnie bardzo dobry wpływ
Były piłkarz przyznaje, że po narodzinach córki Antosi w jego życiu dużo się zmieniło. Wszystko, co teraz robi, jest bowiem podporządkowane potrzebom i rozwojowi córeczki. Kilka miesięcy temu Jakub Rzeźniczak i jego żona Paulina podjęli decyzję o przeprowadzce z Kołobrzegu do Warszawy. Teraz natomiast planują imprezę urodzinową dziewczynki. Sportowiec podkreśla, że rodzina jest jego azylem. Przeszłość oddziela grubą kreską i zrobi wszystko, by nie popełnić już tych samych błędów.
Transport
Rekordowy wzrost sprzedaży samochodów Mercedes-Benz. Rośnie zainteresowanie przede wszystkim autami niskoemisyjnymi
Pod względem liczby rejestracji nowych aut osobowych 2024 rok był drugim najlepszym wynikiem w historii. To był sprzedażowo dobry rok także dla koncernu Mercedes-Benz. Na polskim rynku sprzedaż wyniosła 26,3 tys. samochodów osobowych, co oznacza 38-proc. wzrost w ciągu roku. Mercedes jest też wśród liderów dostaw aut elektrycznych. Ze względu na rosnącą popularność tego segmentu producent w tym roku wprowadzi na rynek nowość – w pełni elektryczny model CLA.
Edukacja
Lekarze będą lepiej przygotowani do pracy w obliczu działań militarnych. Powstał nowy model kształcenia lekarzy cywilnych i wojskowych
Większa interoperacyjność między medycyną cywilną i medycyną pola walki oraz kształtowanie gotowości do podejmowania szybkich decyzji w kryzysowych sytuacjach to jedne z fundamentów nowego modelu kształcenia lekarzy cywilnych i wojskowych. Ministerstwo Obrony Narodowej patronuje projektowi, w ramach którego model ten będzie wdrażany we współpracy między wojskiem, środowiskiem medycznym i uczelniami. Potrzeba zmian w tym zakresie jest dyktowana dynamiczną sytuacją geopolityczną.