Komunikaty PR

Nowa odsłona Ketchupu VII Premium Fanex – ten sam smak, więcej naturalnych skład

2021-08-16  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Biuro Prasowe
Fanex

Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl

Fanex – lider w produkcji sosów dla branży HoReCa, wprowadza na rynek ulepszoną recepturę Ketchupu VII Premium w szklanej butelce. Nowa odsłona tego kultowego sosu bez konserwantów, charakteryzuje się usunięciem gumy guar oraz ksantanowej ze składu produktu oraz zastosowaniem jeszcze większej ilości starannie selekcjonowanych naturalnych składników. Dzięki dojrzałym i naturalnie słodkim pomidorom, nowa receptura zachowała ten sam, niepowtarzalny smak klasycznego ketchupu Fanex. Na odświeżonej etykiecie produktu, pojawił się także autograf autorki słynnej receptury.

Nowa, ulepszona odsłona Ketchupu VII Premium w szklanym opakowaniu, jest odpowiedzią polskiego producenta na globalną przemianę rynku spożywczego, który zmierza w kierunku wytwarzania coraz bardziej naturalnych wyrobów.

Do produkcji 100g ketchupu, Fanex od lat używa aż 200g pomidorów, które charakteryzują się naturalnie słodkim smakiem oraz aromatem. W nowej odsłonie „Siódemki” zrezygnowano z gumy guar oraz gumy ksantanowej. Ponadto w recepturze znajdziemy kukurydzianą skrobię natywną, koncentrat cytryny oraz naturalny aromat. Główną zaletą użycia tych składników jest ich pozytywny wpływ na smak i teksturę produktu. Dzięki temu Ketchup VII Premium uzyskał lepszą i zarazem lżejszą konsystencję.

Rebrandingu doczekała się także sama butelka w której oferowany jest sos. Na odświeżonej etykiecie produktu pojawił się również autograf autorki słynnej receptury sosu – Barbary Kubiczek, która przez ponad 25 lat kierowała działem produkcji w Fanex. Ketchupy VII Premium produkowany jest nieprzerwanie od 1992 r. i cieszy się wielką popularnością zarówno wśród klientów gastronomicznych jak i detalicznych.

- Nasza  autorska "Siódemka" ma rzeszę wiernych klientów od ponad 25 lat, a popularność naszego ketchupu systematycznie rośnie. Jestem bardzo dumna z wieloletniej pracy nad tą recepturą, gdyż stała się ona wręcz filarem oferty Fanex. Podpisuję się również pod jego nową, odświeżoną odsłoną, która dzięki zastosowaniu naturalnych składników oraz najwyższej jakości pomidorów, moim zdaniem smakuje jeszcze lepiej. Jestem przekonana, że produkt spotka się z dużym uznaniem zarówno w oczach klientów rynku HoReCa, jak i wśród domowych smakoszy – mówi Barbara Kubiczek, Doradca Zarządu ds. Produkcji w Fanex.

Składniki najwyższej jakości oraz aromatyczne przyprawy sprawiają, że każda potrawa z jego dodatkiem, nabierze indywidualnego charakteru. Ketchup VII Premium marki Fanex będzie idealnym dopełnieniem smaku nie tylko przekąsek, zapiekanek, burgerów, hot-dogów, czy kanapek, ale sprawdzi się również doskonale jak smaczny dodatek do bardziej złożonych sosów i potraw typu paprykarz czy leczo oraz oczywiście jako nieodłączny atrybut grillowania.

Ulepszony produkt sprzedawany jest w szklanych butelkach 580 g. Klienci gastronomiczni mogą dokonać jego zakupy u przedstawicieli handlowych, a także za pomocą platformy B2B Fanex. Z kolei dla Klientów detalicznych, produkt będzie niebawem dostępny w sieciach handlowych oraz w firmowym sklepie online Fanex, a także na firmowym profilu producenta na platformie Allegro.  

- Od momentu powstania naszej firmy smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Dlatego podczas tworzenia nowej receptury „Siódemki”, chcieliśmy stworzyć ketchup, który z jednej strony będzie wpisywał się w najnowsze trendy żywieniowe, ale przy zachowaniu tego samego, uwielbianego przez wielu Klientów klasycznego smaku. Coraz więcej spływających recenzji od naszych Partnerów utwierdza nas w przekonaniu, że znakomicie nam się to udało – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy firmy Fanex.

 

***

Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.

Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.

W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fanex
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Media

Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi

Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.

Problemy społeczne

Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków

Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.