NOWA ODSŁONA SERWISU SZOPI.PL – JEGO WYGLĄDU I FUNKCJONALNOŚCI

Milena Świątkowska
LB Relations
Ul. Gen. Józefa Zajączka, 11
01-510 Warszawa
milena.swiatkowska|lbrelations.pl| |milena.swiatkowska|lbrelations.pl
720 898 013
lbrelations.pl/
Zmieniony serwis Szopi.pl to przede wszystkim ułatwienia w dokonywaniu zakupów za pomocą tej platformy, godzinne okna dostawy i nowe aplikacje IOS i Android.
- Nowe aplikacje mobilne oraz bardziej przejrzysty wygląd serwisu
- Więcej funkcji przydatnych dla użytkowników Szopi.pl
- Promocja – darmowa dostawa i 20zł dla rejestrujących się po raz pierwszy
Zmiany w serwisie Szopi.pl polegają przede wszystkim na usprawnieniu w zamawianiu produktów. Możliwe jest to obecnie za pomocą strony www oraz aplikacji mobilnych w systemach iOS i Android. Zamówienie, złożone zarówno przez aplikację mobilną, jak i stronę www może być edytowane do ostatniej chwili. Użytkownicy mogą również precyzyjnie wybrać termin dostawy wskazując odpowiadające im, godzinne okno. Aby uzyskać dostęp do wszystkich nowych funkcji, należy zaktualizować dostęp do konta poprzez ponowną rejestrację.
To, co nie ulega zmianie, to poziom świadczonej usługi. Tak jak wcześniej, użytkownicy mogą zrobić zakupy za pomocą strony lub aplikacji, wybierając sklep, a później – produkty znajdujące się na jego półkach. Doświadczony szoper kompletuje osobiście koszyk, mając możliwość kontaktu w przypadku braku konkretnego artykułu. Zamówienie trafia do odbiorcy w określonym przedziale czasowym. Co ważne – produkty mogą zostać dostarczone w ciągu 2 godzin od złożenia zamówienia.
Jesienią ubiegłego roku udziały w Szopi.pl zostały przejęte przez włoską spółkę Supermercato24, która świadczy usługi oparte o ten sam model biznesowy – zakupów w pobliskich sklepach i realizowanych przez szoperów. Zakup polskiej platformy Szopi.pl jest związane ze strategią wzrostu firmy na kolejnych rynkach europejskich. Założone w 2016 roku Szopi.pl działa w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu. Zajmuje się dostarczaniem produktów z największych polskich supermarketów i dyskontów, takich jak: Carrefour, Auchan, Biedronka czy Lidl. Szopi obsłużyło już ponad 100 000 zamówień. Firma planuje rozpoczęcie świadczenia usług w innych polskich miastach oraz rozszerzenie sklepów partnerskich.
„Cieszę się, że oddajemy naszym klientom nowy serwis, funkcjonalności i aplikacje.. Miło mi poinformować, że dla osób, które zaktualizują dostęp do serwisu Szopi.pl przygotowaliśmy kod WITAJCIE01 skutkujący jednorazową darmową dostawą zakupów oraz rabatem w wysokości 15% i 20 zł. Kod jest ważny do 29 lutego z zamówieniami powyżej 80 zł” – Anna Podkowińska, dyrektor zarządzający Supermercato24 w Polsce.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Czartoryska-Niemczycka: Mój tata czytał mi książki. Teraz nagrania z jego głosem są najpiękniejszą pamiątką po nim
Wspólne czytanie wzmacnia więzi rodzinne, rozwija u dzieci wyobraźnię, poszerza zasób słownictwa, kształtuje gust literacki i zachęca do kreatywnego spędzania czasu wolnego – uważa Anna Czartoryska-Niemczycka. Aktorka czerpie z tradycji, którą w jej domu rodzinnym szczególnie pielęgnował jej tata. Teraz ona również promuje czytelnictwo i zachęca do tego, by sięganie po lektury stało się codziennym rytuałem.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Muzyka
Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.