NOWA ODSŁONA SERWISU SZOPI.PL – JEGO WYGLĄDU I FUNKCJONALNOŚCI
Milena Świątkowska
LB Relations
Ul. Gen. Józefa Zajączka, 11
01-510 Warszawa
milena.swiatkowska|lbrelations.pl| |milena.swiatkowska|lbrelations.pl
720 898 013
lbrelations.pl/
Zmieniony serwis Szopi.pl to przede wszystkim ułatwienia w dokonywaniu zakupów za pomocą tej platformy, godzinne okna dostawy i nowe aplikacje IOS i Android.
- Nowe aplikacje mobilne oraz bardziej przejrzysty wygląd serwisu
- Więcej funkcji przydatnych dla użytkowników Szopi.pl
- Promocja – darmowa dostawa i 20zł dla rejestrujących się po raz pierwszy
Zmiany w serwisie Szopi.pl polegają przede wszystkim na usprawnieniu w zamawianiu produktów. Możliwe jest to obecnie za pomocą strony www oraz aplikacji mobilnych w systemach iOS i Android. Zamówienie, złożone zarówno przez aplikację mobilną, jak i stronę www może być edytowane do ostatniej chwili. Użytkownicy mogą również precyzyjnie wybrać termin dostawy wskazując odpowiadające im, godzinne okno. Aby uzyskać dostęp do wszystkich nowych funkcji, należy zaktualizować dostęp do konta poprzez ponowną rejestrację.
To, co nie ulega zmianie, to poziom świadczonej usługi. Tak jak wcześniej, użytkownicy mogą zrobić zakupy za pomocą strony lub aplikacji, wybierając sklep, a później – produkty znajdujące się na jego półkach. Doświadczony szoper kompletuje osobiście koszyk, mając możliwość kontaktu w przypadku braku konkretnego artykułu. Zamówienie trafia do odbiorcy w określonym przedziale czasowym. Co ważne – produkty mogą zostać dostarczone w ciągu 2 godzin od złożenia zamówienia.
Jesienią ubiegłego roku udziały w Szopi.pl zostały przejęte przez włoską spółkę Supermercato24, która świadczy usługi oparte o ten sam model biznesowy – zakupów w pobliskich sklepach i realizowanych przez szoperów. Zakup polskiej platformy Szopi.pl jest związane ze strategią wzrostu firmy na kolejnych rynkach europejskich. Założone w 2016 roku Szopi.pl działa w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu. Zajmuje się dostarczaniem produktów z największych polskich supermarketów i dyskontów, takich jak: Carrefour, Auchan, Biedronka czy Lidl. Szopi obsłużyło już ponad 100 000 zamówień. Firma planuje rozpoczęcie świadczenia usług w innych polskich miastach oraz rozszerzenie sklepów partnerskich.
„Cieszę się, że oddajemy naszym klientom nowy serwis, funkcjonalności i aplikacje.. Miło mi poinformować, że dla osób, które zaktualizują dostęp do serwisu Szopi.pl przygotowaliśmy kod WITAJCIE01 skutkujący jednorazową darmową dostawą zakupów oraz rabatem w wysokości 15% i 20 zł. Kod jest ważny do 29 lutego z zamówieniami powyżej 80 zł” – Anna Podkowińska, dyrektor zarządzający Supermercato24 w Polsce.
Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.