NOWA ŚWIĄTECZNA PROPOZYCJA OD MARKI VOBRO
Solski Communications Sp. z o.o.
pl. Stanisława Małachowskiego 2
00-066 Warszawa
nnaworska|solskipr.pl| |nnaworska|solskipr.pl
692740668
https://solskipr.pl/
W tym roku firma Vobro wzbogaciła portfolio świątecznych produktów o nową kategorię - Czekoladowe Mikołaje i Renifery, czyli praliny pakowane pojedynczo. To zupełna nowość na polskim rynku. Za projekt w obszarze identyfikacji wizualnej produktów odpowiada agencja SaltPepper Brand Design.
Obecna na rynku od 1986 r. polska firma Vobro do tej pory kojarzyła się głównie z klasycznymi bombonierkami, takimi jak: Frutti di Mare, Delissimo czy Cherry Passion. Firma postanowiła dokonać jakościowej zmiany w asortymencie produktowym i wzmocnić obszary sprzedaży przed świętami Bożego Narodzenia. W zawiązku z tym na sklepowe półki trafiła nowa kategoria produktowa – praliny pakowane pojedynczo.
Czekoladowe Mikołaje i Renifery przeznaczone są do tzw. „sprzedaży luzowej”. Ozdobne zawijki skrywają słodycze w trzech wariantach smakowych: kakaowo-śmietankowym, ananasowo-mlecznym oraz pomarańczowym. Dwa pierwsze warianty wypełnione są mieszanką standardowego i półpłynnego nadzienia. Doznań smakowych w przypadku wszystkich produktów dopełnia słodycz czekoladowej otoczki ze standardowej i białej czekolady, której forma bardzo dokładnie odzwierciedla kształt figurek Mikołaja i Renifera.
– Święta Bożego Narodzenia to najważniejszy moment dla producentów czekoladowych słodyczy, takich jak nasza firma. Z jednej strony widać w tym okresie wzmożone zainteresowanie konsumentów słodyczami, ale z drugiej jest to kategoria, w której oferta i konkurencja jest ogromna. Dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie zupełnie nowej propozycji produktowej, z którą jak na razie jesteśmy jedyni w Polsce. Format, który proponujemy, ułatwia konsumentowi sięgnięcie po ten produkt z myślą o słodkim upominku na Mikołajki czy uzupełnieniu paczki z choinkowymi prezentami – mówi Tomasz Kuca, dyrektor marketingu Vobro.
Opakowania pralinek zostały zaprojektowane tak, by wyróżniały się na półce dzięki wyrazistemu, świątecznemu designowi. Nad całością projektu ze strony SaltPepper Brand Design czuwał Aleksander Koczy, odpowiedzialny za design management.
– Projekt realizowaliśmy z myślą o dwóch ważnych wyzwaniach, które przed nami stały. Po pierwsze, musieliśmy stworzyć design dla zupełnie nowego typu produktów, z którym konsumenci w Polsce nie mieli wcześniej do czynienia. Po drugie, zależało nam, aby, wśród wielu konkurencyjnych produktów o świątecznym charakterze, czekoladki Vobro wyróżniały się atrakcyjnością, były widoczne i przyciągały uwagę – podkreśla Aleksander Koczy.
Przygotowanie opakowań dla nowych produktów marki Vobro to kolejny projekt, który firma zrealizowała z agencją SaltPepper Brand Design, z którą współpracuje już od 4 lat, w tym przy nowej identyfikacji wizualnej marki parasolowej oraz submarek od 2018 roku.
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Jakub Rzeźniczak: Jestem dumny z tego, jaki teraz jestem. Mam przy boku osobę, która ma na mnie bardzo dobry wpływ
Były piłkarz przyznaje, że po narodzinach córki Antosi w jego życiu dużo się zmieniło. Wszystko, co teraz robi, jest bowiem podporządkowane potrzebom i rozwojowi córeczki. Kilka miesięcy temu Jakub Rzeźniczak i jego żona Paulina podjęli decyzję o przeprowadzce z Kołobrzegu do Warszawy. Teraz natomiast planują imprezę urodzinową dziewczynki. Sportowiec podkreśla, że rodzina jest jego azylem. Przeszłość oddziela grubą kreską i zrobi wszystko, by nie popełnić już tych samych błędów.
Transport
Rekordowy wzrost sprzedaży samochodów Mercedes-Benz. Rośnie zainteresowanie przede wszystkim autami niskoemisyjnymi
Pod względem liczby rejestracji nowych aut osobowych 2024 rok był drugim najlepszym wynikiem w historii. To był sprzedażowo dobry rok także dla koncernu Mercedes-Benz. Na polskim rynku sprzedaż wyniosła 26,3 tys. samochodów osobowych, co oznacza 38-proc. wzrost w ciągu roku. Mercedes jest też wśród liderów dostaw aut elektrycznych. Ze względu na rosnącą popularność tego segmentu producent w tym roku wprowadzi na rynek nowość – w pełni elektryczny model CLA.
Edukacja
Lekarze będą lepiej przygotowani do pracy w obliczu działań militarnych. Powstał nowy model kształcenia lekarzy cywilnych i wojskowych
Większa interoperacyjność między medycyną cywilną i medycyną pola walki oraz kształtowanie gotowości do podejmowania szybkich decyzji w kryzysowych sytuacjach to jedne z fundamentów nowego modelu kształcenia lekarzy cywilnych i wojskowych. Ministerstwo Obrony Narodowej patronuje projektowi, w ramach którego model ten będzie wdrażany we współpracy między wojskiem, środowiskiem medycznym i uczelniami. Potrzeba zmian w tym zakresie jest dyktowana dynamiczną sytuacją geopolityczną.