Komunikaty PR

NOWA ŚWIĄTECZNA PROPOZYCJA OD MARKI VOBRO

2021-12-17  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Natalia Naworska
Solski Communications Sp. z o.o.

pl. Stanisława Małachowskiego 2
00-066 Warszawa
nnaworska|solskipr.pl| |nnaworska|solskipr.pl
692740668
https://solskipr.pl/

W tym roku firma Vobro wzbogaciła portfolio świątecznych produktów o nową kategorię - Czekoladowe Mikołaje i Renifery, czyli praliny pakowane pojedynczo. To zupełna nowość na polskim rynku. Za projekt w obszarze identyfikacji wizualnej produktów odpowiada agencja SaltPepper Brand Design.

Obecna na rynku od 1986 r. polska firma Vobro do tej pory kojarzyła się głównie z klasycznymi bombonierkami, takimi jak: Frutti di Mare, Delissimo czy Cherry Passion. Firma postanowiła dokonać jakościowej zmiany w asortymencie produktowym i wzmocnić obszary sprzedaży przed świętami Bożego Narodzenia. W zawiązku z tym na sklepowe półki trafiła nowa kategoria produktowa – praliny pakowane pojedynczo.

Czekoladowe Mikołaje i Renifery przeznaczone są do tzw. „sprzedaży luzowej”. Ozdobne zawijki skrywają słodycze w trzech wariantach smakowych: kakaowo-śmietankowym, ananasowo-mlecznym oraz pomarańczowym. Dwa pierwsze warianty wypełnione są mieszanką standardowego i półpłynnego nadzienia. Doznań smakowych w przypadku wszystkich produktów dopełnia słodycz czekoladowej otoczki ze standardowej i białej czekolady, której forma bardzo dokładnie odzwierciedla kształt figurek Mikołaja i Renifera.

–  Święta Bożego Narodzenia to najważniejszy moment dla producentów czekoladowych słodyczy, takich jak nasza firma. Z jednej strony widać w tym okresie wzmożone zainteresowanie konsumentów słodyczami, ale z drugiej jest to kategoria, w której oferta i konkurencja jest ogromna. Dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie zupełnie nowej propozycji produktowej, z którą jak na razie jesteśmy jedyni w Polsce. Format, który proponujemy, ułatwia konsumentowi sięgnięcie po ten produkt z myślą o słodkim upominku na Mikołajki czy uzupełnieniu paczki z choinkowymi prezentami – mówi Tomasz Kuca, dyrektor marketingu Vobro.

Opakowania pralinek zostały zaprojektowane tak, by wyróżniały się na półce dzięki wyrazistemu, świątecznemu designowi. Nad całością projektu ze strony SaltPepper Brand Design czuwał Aleksander Koczy, odpowiedzialny za design management.

 

– Projekt realizowaliśmy z myślą o dwóch ważnych wyzwaniach, które przed nami stały. Po pierwsze, musieliśmy stworzyć design dla zupełnie nowego typu produktów, z którym konsumenci w Polsce nie mieli wcześniej do czynienia. Po drugie, zależało nam, aby, wśród wielu konkurencyjnych produktów o świątecznym charakterze, czekoladki Vobro wyróżniały się atrakcyjnością, były widoczne i przyciągały uwagę – podkreśla Aleksander Koczy.

Przygotowanie opakowań dla nowych produktów marki Vobro to kolejny projekt, który firma zrealizowała z agencją SaltPepper Brand Design, z którą współpracuje już od 4 lat, w tym przy nowej identyfikacji wizualnej marki parasolowej oraz submarek od 2018 roku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Solski Communications Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:00

Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze

Organizacja uroczystości ślubnej to duże przedsięwzięcie, w której główną rolę odgrywa Para Młoda i rodzice. Ten szczególny czas wymaga dokonywania wielu
Zakupy Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
2024-12-20 | 11:00

Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?

Świąteczna gorączka wystartowała na dobre. W polskich domach już słychać kultowe „zostaw, to na święta”, w powietrzu roznosi się zapach choinki, a w sklepach trwa polowanie
Zakupy Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
2024-12-20 | 10:15

Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!

W Lidl Polska od czwartku, 19 grudnia, do niedzieli, 22 grudnia, można znaleźć idealne prezenty last minute! Pyszne słodycze, które świetnie sprawdzą się jako dodatki do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.