Komunikaty PR

NOWA ŚWIĄTECZNA PROPOZYCJA OD MARKI VOBRO

2021-12-17  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Natalia Naworska
Solski Communications Sp. z o.o.

pl. Stanisława Małachowskiego 2
00-066 Warszawa
nnaworska|solskipr.pl| |nnaworska|solskipr.pl
692740668
https://solskipr.pl/

W tym roku firma Vobro wzbogaciła portfolio świątecznych produktów o nową kategorię - Czekoladowe Mikołaje i Renifery, czyli praliny pakowane pojedynczo. To zupełna nowość na polskim rynku. Za projekt w obszarze identyfikacji wizualnej produktów odpowiada agencja SaltPepper Brand Design.

Obecna na rynku od 1986 r. polska firma Vobro do tej pory kojarzyła się głównie z klasycznymi bombonierkami, takimi jak: Frutti di Mare, Delissimo czy Cherry Passion. Firma postanowiła dokonać jakościowej zmiany w asortymencie produktowym i wzmocnić obszary sprzedaży przed świętami Bożego Narodzenia. W zawiązku z tym na sklepowe półki trafiła nowa kategoria produktowa – praliny pakowane pojedynczo.

Czekoladowe Mikołaje i Renifery przeznaczone są do tzw. „sprzedaży luzowej”. Ozdobne zawijki skrywają słodycze w trzech wariantach smakowych: kakaowo-śmietankowym, ananasowo-mlecznym oraz pomarańczowym. Dwa pierwsze warianty wypełnione są mieszanką standardowego i półpłynnego nadzienia. Doznań smakowych w przypadku wszystkich produktów dopełnia słodycz czekoladowej otoczki ze standardowej i białej czekolady, której forma bardzo dokładnie odzwierciedla kształt figurek Mikołaja i Renifera.

–  Święta Bożego Narodzenia to najważniejszy moment dla producentów czekoladowych słodyczy, takich jak nasza firma. Z jednej strony widać w tym okresie wzmożone zainteresowanie konsumentów słodyczami, ale z drugiej jest to kategoria, w której oferta i konkurencja jest ogromna. Dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie zupełnie nowej propozycji produktowej, z którą jak na razie jesteśmy jedyni w Polsce. Format, który proponujemy, ułatwia konsumentowi sięgnięcie po ten produkt z myślą o słodkim upominku na Mikołajki czy uzupełnieniu paczki z choinkowymi prezentami – mówi Tomasz Kuca, dyrektor marketingu Vobro.

Opakowania pralinek zostały zaprojektowane tak, by wyróżniały się na półce dzięki wyrazistemu, świątecznemu designowi. Nad całością projektu ze strony SaltPepper Brand Design czuwał Aleksander Koczy, odpowiedzialny za design management.

 

– Projekt realizowaliśmy z myślą o dwóch ważnych wyzwaniach, które przed nami stały. Po pierwsze, musieliśmy stworzyć design dla zupełnie nowego typu produktów, z którym konsumenci w Polsce nie mieli wcześniej do czynienia. Po drugie, zależało nam, aby, wśród wielu konkurencyjnych produktów o świątecznym charakterze, czekoladki Vobro wyróżniały się atrakcyjnością, były widoczne i przyciągały uwagę – podkreśla Aleksander Koczy.

Przygotowanie opakowań dla nowych produktów marki Vobro to kolejny projekt, który firma zrealizowała z agencją SaltPepper Brand Design, z którą współpracuje już od 4 lat, w tym przy nowej identyfikacji wizualnej marki parasolowej oraz submarek od 2018 roku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Solski Communications Sp. z o.o.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Transport

Wypadki pod wpływem alkoholu częściej powodują młodzi kierowcy. Sytuację poprawiają kontrole prędkości oraz stanu trzeźwości kierujących

Najczęściej do picia i wsiadania za kierownicę przyznają się osoby, które nie ukończyły jeszcze 20. roku życia – informuje Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, opierając się na dostępnych statystykach i badaniach opinii społecznej. Między innymi z tego powodu ważna jest prewencja oraz systematyczne kontrole stanu trzeźwości kierowców. W ub.r. w Polsce doszło do 1201 wypadków drogowych, których sprawcami były osoby pod wpływem alkoholu. Zginęły w nich 154 osoby.