Komunikaty PR

Nowe marki premium w Westfield Arkadia

2023-09-07  |  12:20
Biuro prasowe

Westfield Arkadia poszerza swoją ofertę o kolejne marki premium. Bogatsza gama produktów ucieszy klientów szukających odzieży wysokiej jakości, ekskluzywnych kosmetyków, zapachów oraz biżuterii. Klienci mogą odwiedzić m.in. butik La Mania z przymierzalnią VIP oraz wyjątkową strefą chill, flagowy salon kosmetyczny Estée Lauder – pierwszy w stolicy wyposażony w gabinet z zabiegami pielęgnacyjnymi oraz pierwszy warszawski lokal marki SAVICKI z wydzielonym VIP Room’em.

Westfield Arkadia jest największym centrum handlowym w Warszawie. Obiekt od lat jest wybierany przez popularne i cenione brandy jako miejsce dla ich nowych oraz flagowych salonów. Są to nie tylko powszechnie znane koncepty, ale też znacznie rzadziej dostępne na terenie naszego kraju marki premium. W połowie bieżącego roku w centrum otworzyły się salony marek La Mania i Estée Lauder, a w sierpniu SAVICKI i BOSS.

Cieszy nas, że Westfield Arkadia jest miejscem atrakcyjnym dla marek premium, które właśnie w naszym centrum handlowym chcą otwierać nowe, flagowe koncepty. Zaufanie partnerów biznesowych pozwala nam stale poszerzać ofertę obiektu, a tym samym otwierać się na kolejnych nowych klientówmówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia.

Moda, w której łatwo się zakochać, w nowym butiku La Mania

La Mania to polska marka odzieżowa założona przez Joannę Przetakiewicz, która już od 2010 roku wyznacza trendy wśród rodzimych miłośniczek mody. Kolekcje La Manii cechują się współczesnym i minimalistycznym stylem.

Najnowszy butik La Mania w Westfield Arkadia to inspirująca przestrzeń, nowoczesny koncept i niebanalne, a jednocześnie ponadczasowe propozycje. W butiku zlokalizowanym na pierwszym piętrze znajduje się pełna oferta La Mania Fashion wraz z mini kapsułą męską, wyjątkową strefą chill, a także pierwszą i jak dotąd jedyną przymierzalnią VIP. Jest to komfortowa, zamykana przestrzeń zlokalizowana w centralnej części butiku. Znajduje się w niej miejsce do siedzenia, stolik, duże lustro oraz wieszak mieszczący kilka stylizacji. Wyjątkowości przymierzalni dodaje jej specjalny design w całości pokryty denimem.

Flagowy salon Estée Lauder

Fanów ekskluzywnych kosmetyków ucieszyło oficjalne otwarcie nowego, monobrandowego salonu Estée Lauder, który mieści się na parterze. Firma założona już w 1946 roku cieszy się ogólnoświatowym uznaniem i jest ceniona za elegancję, luksus i nadzwyczajną jakość. Produkty do pielęgnacji skóry, makijażu i zapachy powstają przy użyciu zaawansowanych, nowatorskich technologii i przy przestrzeganiu surowych procedur, niosąc dzięki temu obietnicę najwyższych standardów i skuteczności.

Salon Estée Lauder w Westfield Arkadia jest drugim po Westfield Mokotów salonem brandowym w Warszawie, ale pierwszym, w którym znajduje się gabinet, gdzie eksperci przeprowadzają zabiegi pielęgnacyjne. By skorzystać z ich usług, wystarczy kupić dowolny produkt z linii Re-Nutriv. Jednak co ważne zabieg nie jest wykonywany zakupionym produktem, do tego są wykorzystywane kosmetyki z asortymentu salonu. Klienci mogą wybierać spośród różnorodnych pakietów: luksusowy serwis diamentowy blask, skóra piękna niczym brylant, luksusowe odprężenie okolicy oczu, moc odnowy i odmłodzenia bądź energia, ochrona i odżywienie. Na zabieg można umówić się w salonie lub telefonicznie.

SAVICKI: salon jubilerski z pokojem VIP

W sierpniu do grona najemców Westfield Arkadia dołączył salon jubilerski SAVICKI. Jest to jednocześnie pierwszy butik tej marki w Warszawie. SAVICKI to polska marka założona w 1976 roku w Lublinie przez Kazimierza Sawickiego, a obecnie jeden z najszybciej rozwijających się brandów jubilerskich w Polsce.

Centralnym punktem salonu, zlokalizowanego na pierwszym piętrze w Westfield Arkadia, jest stół TryOn® służący do samodzielnego przymierzania biżuterii. Znajdują się tam wierne repliki pierścionków zaręczynowych i obrączek – klienci mogą swobodnie przymierzyć różne modele tak długo jak potrzebują, a dopiero potem skorzystać ze wsparcia sprzedawcy. W salonie SAVICKI na klientów czeka także pierwszy w Polsce VIP Room marki, w którym klienci mogą obejrzeć diamenty o najwyższych parametrach z  wykorzystaniem lupy, a także przymierzyć biżuterię w komfortowych warunkach. Jako marka jubilerska SAVICKI kreuje nowe trendy. Była pionierem w Polsce, wprowadzając pierścionki wykonane z czarnego złota na szerszą skalę, a także popularyzując niedoceniane dotąd białe szafiry oraz czarne diamenty.

BOSS dla fanów wyrafinowanego stylu

W tym samym miesiącu wystartował salon BOSS w Westfield Arkadia. Jest to nowa i wyjątkowa przestrzeń, dzięki której klienci mogą zanurzyć się w świecie tej marki. Oferuje on wyrafinowane i nowoczesne kolekcje, dopasowane do potrzeb współczesnego stylu życia, w doskonałej jakości i unikalnym wzornictwie. Bogata oferta dostępna w salonie BOSS obejmuje pełen wachlarz produktów dla kobiet i mężczyzn – począwszy od eleganckich propozycji biznesowych, poprzez smart-casual oraz wygodny athleisure, kończąc na bieliźnie, obuwiu i akcesoriach.

Nowoczesny salon, zlokalizowany na pierwszym piętrze oferuje unikalne doświadczenie zakupowe. Otwarta fasada umożliwia zajrzenie do wnętrza salonu. Paleta kolorów charakterystyczna dla marki znalazła odzwierciedlenie w jej unikalnej architekturze. Połączenie takich materiałów i kolorów jak drewno i czarne powierzchnie o wysokim połysku z białymi akcentami, tworzą przytulną, elegancką atmosferę.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox Biuro prasowe
2024-07-23 | 14:00

Packeta Poland z nową usługą dla e-sklepów - DropYourBox

  Packeta Poland wprowadza usługę DropYourBox zaprojektowaną z myślą o polskich sklepach internetowych. W jej ramach Packeta zrealizuje nie tylko last mile, ale też first mile,
Zakupy Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”
2024-07-16 | 11:00

Nowe Bielawy i Nowe Czyżyny wprowadzają „Różowe Skrzyneczki”

Wykluczenie menstruacyjne to problem, wokół którego wciąż zbyt często przechodzi się obojętnie. Tymczasem w Polsce aż pół miliona kobiet i osób
Zakupy BRAK ZDJĘCIA
2024-07-12 | 12:00

Uber Eats zdradza wybory użytkowników z Europy przed niedzielnym finałem

W Niemczech trwa najważniejszy turniej piłkarski dla fanów piłki nożnej z całej Europy. W wielu domach porzuca się nawet gotowanie na rzecz śledzenia rozgrywek. Tu z pomocą przychodzą aplikacje do zamawiania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Konsument

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci online wymaga pilnych regulacji. To może wymagać rezygnacji w pewnym stopniu z szyfrowania korespondencji

Problem wykorzystywania seksualnego dzieci w internecie potrzebuje konkretnych regulacji – podkreślają eksperci Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. I liczą, że pojawią się one zarówno na forum krajowym, jak i unijnym. Dziś tymczasowe rozporządzenie, wprowadzając odstępstwo od przepisów UE dotyczących prywatności, daje platformom internetowym możliwość dobrowolnego wykrywania materiałów przedstawiających seksualne wykorzystywanie dzieci. Nowe propozycje przepisów na forum zakładają jednak, że zmieni się to w obowiązek. To budzi szereg pytań o prywatność i potencjalne nadużycia.

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.