Komunikaty PR

Nowe marki premium w Westfield Arkadia

2023-09-07  |  12:20
Biuro prasowe

Westfield Arkadia poszerza swoją ofertę o kolejne marki premium. Bogatsza gama produktów ucieszy klientów szukających odzieży wysokiej jakości, ekskluzywnych kosmetyków, zapachów oraz biżuterii. Klienci mogą odwiedzić m.in. butik La Mania z przymierzalnią VIP oraz wyjątkową strefą chill, flagowy salon kosmetyczny Estée Lauder – pierwszy w stolicy wyposażony w gabinet z zabiegami pielęgnacyjnymi oraz pierwszy warszawski lokal marki SAVICKI z wydzielonym VIP Room’em.

Westfield Arkadia jest największym centrum handlowym w Warszawie. Obiekt od lat jest wybierany przez popularne i cenione brandy jako miejsce dla ich nowych oraz flagowych salonów. Są to nie tylko powszechnie znane koncepty, ale też znacznie rzadziej dostępne na terenie naszego kraju marki premium. W połowie bieżącego roku w centrum otworzyły się salony marek La Mania i Estée Lauder, a w sierpniu SAVICKI i BOSS.

Cieszy nas, że Westfield Arkadia jest miejscem atrakcyjnym dla marek premium, które właśnie w naszym centrum handlowym chcą otwierać nowe, flagowe koncepty. Zaufanie partnerów biznesowych pozwala nam stale poszerzać ofertę obiektu, a tym samym otwierać się na kolejnych nowych klientówmówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia.

Moda, w której łatwo się zakochać, w nowym butiku La Mania

La Mania to polska marka odzieżowa założona przez Joannę Przetakiewicz, która już od 2010 roku wyznacza trendy wśród rodzimych miłośniczek mody. Kolekcje La Manii cechują się współczesnym i minimalistycznym stylem.

Najnowszy butik La Mania w Westfield Arkadia to inspirująca przestrzeń, nowoczesny koncept i niebanalne, a jednocześnie ponadczasowe propozycje. W butiku zlokalizowanym na pierwszym piętrze znajduje się pełna oferta La Mania Fashion wraz z mini kapsułą męską, wyjątkową strefą chill, a także pierwszą i jak dotąd jedyną przymierzalnią VIP. Jest to komfortowa, zamykana przestrzeń zlokalizowana w centralnej części butiku. Znajduje się w niej miejsce do siedzenia, stolik, duże lustro oraz wieszak mieszczący kilka stylizacji. Wyjątkowości przymierzalni dodaje jej specjalny design w całości pokryty denimem.

Flagowy salon Estée Lauder

Fanów ekskluzywnych kosmetyków ucieszyło oficjalne otwarcie nowego, monobrandowego salonu Estée Lauder, który mieści się na parterze. Firma założona już w 1946 roku cieszy się ogólnoświatowym uznaniem i jest ceniona za elegancję, luksus i nadzwyczajną jakość. Produkty do pielęgnacji skóry, makijażu i zapachy powstają przy użyciu zaawansowanych, nowatorskich technologii i przy przestrzeganiu surowych procedur, niosąc dzięki temu obietnicę najwyższych standardów i skuteczności.

Salon Estée Lauder w Westfield Arkadia jest drugim po Westfield Mokotów salonem brandowym w Warszawie, ale pierwszym, w którym znajduje się gabinet, gdzie eksperci przeprowadzają zabiegi pielęgnacyjne. By skorzystać z ich usług, wystarczy kupić dowolny produkt z linii Re-Nutriv. Jednak co ważne zabieg nie jest wykonywany zakupionym produktem, do tego są wykorzystywane kosmetyki z asortymentu salonu. Klienci mogą wybierać spośród różnorodnych pakietów: luksusowy serwis diamentowy blask, skóra piękna niczym brylant, luksusowe odprężenie okolicy oczu, moc odnowy i odmłodzenia bądź energia, ochrona i odżywienie. Na zabieg można umówić się w salonie lub telefonicznie.

SAVICKI: salon jubilerski z pokojem VIP

W sierpniu do grona najemców Westfield Arkadia dołączył salon jubilerski SAVICKI. Jest to jednocześnie pierwszy butik tej marki w Warszawie. SAVICKI to polska marka założona w 1976 roku w Lublinie przez Kazimierza Sawickiego, a obecnie jeden z najszybciej rozwijających się brandów jubilerskich w Polsce.

Centralnym punktem salonu, zlokalizowanego na pierwszym piętrze w Westfield Arkadia, jest stół TryOn® służący do samodzielnego przymierzania biżuterii. Znajdują się tam wierne repliki pierścionków zaręczynowych i obrączek – klienci mogą swobodnie przymierzyć różne modele tak długo jak potrzebują, a dopiero potem skorzystać ze wsparcia sprzedawcy. W salonie SAVICKI na klientów czeka także pierwszy w Polsce VIP Room marki, w którym klienci mogą obejrzeć diamenty o najwyższych parametrach z  wykorzystaniem lupy, a także przymierzyć biżuterię w komfortowych warunkach. Jako marka jubilerska SAVICKI kreuje nowe trendy. Była pionierem w Polsce, wprowadzając pierścionki wykonane z czarnego złota na szerszą skalę, a także popularyzując niedoceniane dotąd białe szafiry oraz czarne diamenty.

BOSS dla fanów wyrafinowanego stylu

W tym samym miesiącu wystartował salon BOSS w Westfield Arkadia. Jest to nowa i wyjątkowa przestrzeń, dzięki której klienci mogą zanurzyć się w świecie tej marki. Oferuje on wyrafinowane i nowoczesne kolekcje, dopasowane do potrzeb współczesnego stylu życia, w doskonałej jakości i unikalnym wzornictwie. Bogata oferta dostępna w salonie BOSS obejmuje pełen wachlarz produktów dla kobiet i mężczyzn – począwszy od eleganckich propozycji biznesowych, poprzez smart-casual oraz wygodny athleisure, kończąc na bieliźnie, obuwiu i akcesoriach.

Nowoczesny salon, zlokalizowany na pierwszym piętrze oferuje unikalne doświadczenie zakupowe. Otwarta fasada umożliwia zajrzenie do wnętrza salonu. Paleta kolorów charakterystyczna dla marki znalazła odzwierciedlenie w jej unikalnej architekturze. Połączenie takich materiałów i kolorów jak drewno i czarne powierzchnie o wysokim połysku z białymi akcentami, tworzą przytulną, elegancką atmosferę.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.