Nowe marki premium w Westfield Arkadia
Westfield Arkadia poszerza swoją ofertę o kolejne marki premium. Bogatsza gama produktów ucieszy klientów szukających odzieży wysokiej jakości, ekskluzywnych kosmetyków, zapachów oraz biżuterii. Klienci mogą odwiedzić m.in. butik La Mania z przymierzalnią VIP oraz wyjątkową strefą chill, flagowy salon kosmetyczny Estée Lauder – pierwszy w stolicy wyposażony w gabinet z zabiegami pielęgnacyjnymi oraz pierwszy warszawski lokal marki SAVICKI z wydzielonym VIP Room’em.
Westfield Arkadia jest największym centrum handlowym w Warszawie. Obiekt od lat jest wybierany przez popularne i cenione brandy jako miejsce dla ich nowych oraz flagowych salonów. Są to nie tylko powszechnie znane koncepty, ale też znacznie rzadziej dostępne na terenie naszego kraju marki premium. W połowie bieżącego roku w centrum otworzyły się salony marek La Mania i Estée Lauder, a w sierpniu SAVICKI i BOSS.
– Cieszy nas, że Westfield Arkadia jest miejscem atrakcyjnym dla marek premium, które właśnie w naszym centrum handlowym chcą otwierać nowe, flagowe koncepty. Zaufanie partnerów biznesowych pozwala nam stale poszerzać ofertę obiektu, a tym samym otwierać się na kolejnych nowych klientów – mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor centrum handlowego Westfield Arkadia.
Moda, w której łatwo się zakochać, w nowym butiku La Mania
La Mania to polska marka odzieżowa założona przez Joannę Przetakiewicz, która już od 2010 roku wyznacza trendy wśród rodzimych miłośniczek mody. Kolekcje La Manii cechują się współczesnym i minimalistycznym stylem.
Najnowszy butik La Mania w Westfield Arkadia to inspirująca przestrzeń, nowoczesny koncept i niebanalne, a jednocześnie ponadczasowe propozycje. W butiku zlokalizowanym na pierwszym piętrze znajduje się pełna oferta La Mania Fashion wraz z mini kapsułą męską, wyjątkową strefą chill, a także pierwszą i jak dotąd jedyną przymierzalnią VIP. Jest to komfortowa, zamykana przestrzeń zlokalizowana w centralnej części butiku. Znajduje się w niej miejsce do siedzenia, stolik, duże lustro oraz wieszak mieszczący kilka stylizacji. Wyjątkowości przymierzalni dodaje jej specjalny design w całości pokryty denimem.
Flagowy salon Estée Lauder
Fanów ekskluzywnych kosmetyków ucieszyło oficjalne otwarcie nowego, monobrandowego salonu Estée Lauder, który mieści się na parterze. Firma założona już w 1946 roku cieszy się ogólnoświatowym uznaniem i jest ceniona za elegancję, luksus i nadzwyczajną jakość. Produkty do pielęgnacji skóry, makijażu i zapachy powstają przy użyciu zaawansowanych, nowatorskich technologii i przy przestrzeganiu surowych procedur, niosąc dzięki temu obietnicę najwyższych standardów i skuteczności.
Salon Estée Lauder w Westfield Arkadia jest drugim po Westfield Mokotów salonem brandowym w Warszawie, ale pierwszym, w którym znajduje się gabinet, gdzie eksperci przeprowadzają zabiegi pielęgnacyjne. By skorzystać z ich usług, wystarczy kupić dowolny produkt z linii Re-Nutriv. Jednak co ważne zabieg nie jest wykonywany zakupionym produktem, do tego są wykorzystywane kosmetyki z asortymentu salonu. Klienci mogą wybierać spośród różnorodnych pakietów: luksusowy serwis diamentowy blask, skóra piękna niczym brylant, luksusowe odprężenie okolicy oczu, moc odnowy i odmłodzenia bądź energia, ochrona i odżywienie. Na zabieg można umówić się w salonie lub telefonicznie.
SAVICKI: salon jubilerski z pokojem VIP
W sierpniu do grona najemców Westfield Arkadia dołączył salon jubilerski SAVICKI. Jest to jednocześnie pierwszy butik tej marki w Warszawie. SAVICKI to polska marka założona w 1976 roku w Lublinie przez Kazimierza Sawickiego, a obecnie jeden z najszybciej rozwijających się brandów jubilerskich w Polsce.
Centralnym punktem salonu, zlokalizowanego na pierwszym piętrze w Westfield Arkadia, jest stół TryOn® służący do samodzielnego przymierzania biżuterii. Znajdują się tam wierne repliki pierścionków zaręczynowych i obrączek – klienci mogą swobodnie przymierzyć różne modele tak długo jak potrzebują, a dopiero potem skorzystać ze wsparcia sprzedawcy. W salonie SAVICKI na klientów czeka także pierwszy w Polsce VIP Room marki, w którym klienci mogą obejrzeć diamenty o najwyższych parametrach z wykorzystaniem lupy, a także przymierzyć biżuterię w komfortowych warunkach. Jako marka jubilerska SAVICKI kreuje nowe trendy. Była pionierem w Polsce, wprowadzając pierścionki wykonane z czarnego złota na szerszą skalę, a także popularyzując niedoceniane dotąd białe szafiry oraz czarne diamenty.
BOSS dla fanów wyrafinowanego stylu
W tym samym miesiącu wystartował salon BOSS w Westfield Arkadia. Jest to nowa i wyjątkowa przestrzeń, dzięki której klienci mogą zanurzyć się w świecie tej marki. Oferuje on wyrafinowane i nowoczesne kolekcje, dopasowane do potrzeb współczesnego stylu życia, w doskonałej jakości i unikalnym wzornictwie. Bogata oferta dostępna w salonie BOSS obejmuje pełen wachlarz produktów dla kobiet i mężczyzn – począwszy od eleganckich propozycji biznesowych, poprzez smart-casual oraz wygodny athleisure, kończąc na bieliźnie, obuwiu i akcesoriach.
Nowoczesny salon, zlokalizowany na pierwszym piętrze oferuje unikalne doświadczenie zakupowe. Otwarta fasada umożliwia zajrzenie do wnętrza salonu. Paleta kolorów charakterystyczna dla marki znalazła odzwierciedlenie w jej unikalnej architekturze. Połączenie takich materiałów i kolorów jak drewno i czarne powierzchnie o wysokim połysku z białymi akcentami, tworzą przytulną, elegancką atmosferę.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl
Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Edukacja
Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.