Nowe sklepy w Atrium Copernicus
Toruńskie centrum handlowe w tym roku intensywnie rozszerza portfolio najemców. Na grudzień zaplanowane są kolejne trzy otwarcia nowych lokali. Klienci Atrium Copernicus jako pierwsi w regionie będą mogli robić zakupy w butiku Lovisa oferującym biżuterię i akcesoria oraz w sklepie ze sportową odzieżą – Pitbull. Do grona najemców dołączy także salon z bielizną Tezenis. Będzie to pierwszy w Toruniu butik marki należącej do Grupy Calzedonia.
– Obecny rok to dla Atrium Copernicus czas intensywnego poszerzania portfolia najemców. Po ostatnich otwarciach (butiku z bielizną Change Lingerie, salonów z odzieżą Cross Jeans, sklepu Olimp Store oraz restauracji Olimp), nadszedł czas na kolejne nowości. W grudniu goście naszego centrum handlowego będą mogli skorzystać z oferty trzech nowych marek, z których aż dwie na swoją pierwszą siedzibę w regionie wybrały Atrium Copernicus. Jest to dla nas dużym wyróżnieniem, które odbieramy jako pochwałę naszych prężnych działań nad jak najlepszym dopasowaniem oferty do potrzeb klientów - mówi Ewa Machowska, dyrektor centrum handlowego Atrium Copernicus.
Pitbull – odzież dla sportowców i odważnych mężczyzn
Pitbull to kolejny najemca, który zdecydował się otworzyć swój lokal w Atrium Copernicus. Będzie to pierwszy sklep tej firmy w regionie. Od 1989 roku Pitbull tworzy kolekcje odzieży dla sportowców i do codziennego użytku. Marka została zbudowana na wartościach: użyteczność, trwałość, wysoka jakość materiałów, które towarzyszą jej przy projektowaniu odzieży do dziś.
Pitbull oferuje zarówno kolekcję codzienną jak i sportową, m. in. kurtki, bluzy, T-shirty, spodnie dresowe, czapki, akcesoria, profesjonalne legginsy, rashguardy czy spodenki treningowe. Produkty marki wyróżniają trwałe nadruki oraz nieszablonowe wzory. W ofercie marki Pitbull znajdują się głównie ubrania sportowe wysokiej jakości, czego odzwierciedleniem jest duża popularność tej odzieży wśród profesjonalnych klubów i organizacji sportów m.in. walki. Pitbull jest oficjalnym partnerem KSW, ADCC, Fame MMA, FEN (Fight Exclusive Night), AFN (Armia Fight Night), RFA (Real Fight Arena), EMC (Elite MMA Championship), AIGA, Cancer Fighters, Survival Race. Mimo ogromnego zaangażowania na scenie sportowej, fani odzieży ulicznej również znajdą coś dla siebie. Konstruktorzy i projektanci nieustannie pracują nad funkcjonalnością oraz komfortem noszenia ubrań z metką Pitbull. Lokal Pitbull będzie znajdować się na wprost salonu Smyk. Pierwsi klienci będą mogli skorzystać z jego oferty już w najbliższy weekend.
Lovisa – biżuteria jak z wybiegów i światowych stolic mody
Pierwszy sklep Lovisa został otwarty w Australii w 2010 roku. Od tego czasu marka zdobyła pozycję lidera branży, z ponad 550. sklepami w 21. krajach, w tym między innymi w USA, Afryce Południowej, Europie i Wielkiej Brytanii. W tym roku marka Lovisa zadebiutowała na polskim rynku. Na lokalizację pierwszego salonu w województwie kujawsko-pomorskim zostało wybrane toruńskie centrum handlowe Atrium Copernicus.
Misją marki jest tworzenie perfekcyjnej biżuterii dopasowanej do potrzeb każdej kobiety. W butiku Lovisa można znaleźć biżuterię we wszystkich kolorach i stylach, wykonaną ze stali szlachetnej, pozłacaną i z czystego złota. Uzupełnieniem oferty są ozdoby do włosów i dodatki. Salon Lovisa będzie znajdował się w sąsiedztwie perfumerii Douglas oraz sklepu Duka. W nowo otwartym sklepie zakupy będzie można zrobić już w połowie grudnia.
Tezenis – młodzieżowe i innowacyjne podejście do mody
Tezenis to brand należący do portfolio włoskiej Grupy Calzedonia, w skład której wchodzą najlepsze butiki bieliźniane. Marka została założona w 2003 roku, a jej grupą docelową są młodzi ludzie poszukujący modnej bielizny, akcesoriów plażowych, piżam oraz odzieży. Sklepy Tezenis są obecne w 35 krajach na całym świecie, a we Włoszech mają aż 365 butików. W Toruniu pierwszy lokal marki otworzy się w Atrium Copernicus jeszcze w tym roku, pod koniec grudnia.
To najmłodsza marka włoskiej grupy Calzedonia, która wyróżnia się młodzieńczym asortymentem i innowacyjnym podejściem. W ofercie Tezenis znajduje się szeroki wybór bielizny oraz piżam damskich, męskich i dziecięcych, rajstop oraz akcesoriów plażowych. Kolekcje dostępne w Tezenis tworzone są w zgodzie z najnowszymi trendami i w trosce o środowisko, czego przykładem jest kolekcja odzieży wyprodukowana z tkanin, takich jak modal ze zrównoważonych źródeł, bawełna organiczna czy Econyl.
Nowo otwarty sklep jest rozszerzeniem bogatej oferty marek bieliźnianych dostępnych w Atrium Copernicus. Butik marki Tezenis będzie ulokowany między sklepami Guess a Sizeer.
Więcej informacji nt. planowanych wydarzeń znajduje się na stronie: https://atrium-copernicus.pl/.

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz
Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.