Komunikaty PR

Nowe sklepy w Atrium Copernicus

2022-12-08  |  11:05
Biuro prasowe

Toruńskie centrum handlowe w tym roku intensywnie rozszerza portfolio najemców. Na grudzień zaplanowane są kolejne trzy otwarcia nowych lokali. Klienci Atrium Copernicus jako pierwsi w regionie będą mogli robić zakupy w butiku Lovisa oferującym biżuterię i akcesoria oraz w sklepie ze sportową odzieżą – Pitbull. Do grona najemców dołączy także salon z bielizną Tezenis. Będzie to pierwszy w Toruniu butik marki należącej do Grupy Calzedonia.

 

Obecny rok to dla Atrium Copernicus czas intensywnego poszerzania portfolia najemców. Po ostatnich otwarciach (butiku z bielizną Change Lingerie, salonów z odzieżą Cross Jeans, sklepu Olimp Store oraz restauracji Olimp), nadszedł czas na kolejne nowości. W grudniu goście naszego centrum handlowego będą mogli skorzystać z oferty trzech nowych marek, z których aż dwie na swoją pierwszą siedzibę w regionie wybrały Atrium Copernicus. Jest to dla nas dużym wyróżnieniem, które odbieramy jako pochwałę naszych prężnych działań nad jak najlepszym dopasowaniem oferty do potrzeb klientów - mówi Ewa Machowska, dyrektor centrum handlowego Atrium Copernicus.

 

Pitbull – odzież dla sportowców i odważnych mężczyzn

Pitbull to kolejny najemca, który zdecydował się otworzyć swój lokal w Atrium Copernicus. Będzie to pierwszy sklep tej firmy w regionie. Od 1989 roku Pitbull tworzy kolekcje odzieży dla sportowców i do codziennego użytku. Marka została zbudowana na wartościach: użyteczność, trwałość, wysoka jakość materiałów, które towarzyszą jej przy projektowaniu odzieży do dziś.

 

Pitbull oferuje zarówno kolekcję codzienną jak i sportową, m. in. kurtki, bluzy, T-shirty, spodnie dresowe, czapki, akcesoria, profesjonalne legginsy, rashguardy czy spodenki treningowe. Produkty marki wyróżniają trwałe nadruki oraz nieszablonowe wzory. W ofercie marki Pitbull znajdują się głównie ubrania sportowe wysokiej jakości, czego odzwierciedleniem jest duża popularność tej odzieży wśród profesjonalnych klubów i organizacji sportów m.in. walki. Pitbull jest oficjalnym partnerem KSW, ADCC, Fame MMA, FEN (Fight Exclusive Night), AFN (Armia Fight Night), RFA (Real Fight Arena), EMC (Elite MMA Championship), AIGA, Cancer Fighters, Survival Race. Mimo ogromnego zaangażowania na scenie sportowej, fani odzieży ulicznej również znajdą coś dla siebie. Konstruktorzy i projektanci nieustannie pracują nad funkcjonalnością oraz komfortem noszenia ubrań z metką Pitbull. Lokal Pitbull będzie  znajdować się na wprost salonu Smyk. Pierwsi klienci będą mogli skorzystać z jego oferty już w najbliższy weekend.

Lovisa – biżuteria jak z wybiegów i światowych stolic mody

Pierwszy sklep Lovisa został otwarty w Australii w 2010 roku. Od tego czasu marka zdobyła pozycję lidera branży, z ponad 550. sklepami w 21. krajach, w tym między innymi w USA, Afryce Południowej, Europie i Wielkiej Brytanii. W tym roku marka Lovisa zadebiutowała na polskim rynku. Na lokalizację pierwszego salonu w województwie kujawsko-pomorskim zostało wybrane toruńskie centrum handlowe Atrium Copernicus.

Misją marki jest tworzenie perfekcyjnej biżuterii dopasowanej do potrzeb każdej kobiety. W butiku Lovisa można znaleźć biżuterię we wszystkich kolorach i stylach, wykonaną ze stali szlachetnej, pozłacaną i z czystego złota. Uzupełnieniem oferty są ozdoby do włosów i dodatki. Salon Lovisa będzie znajdował się w sąsiedztwie perfumerii Douglas oraz sklepu Duka. W nowo otwartym sklepie zakupy będzie można zrobić już w połowie grudnia.

 

Tezenis – młodzieżowe i innowacyjne podejście do mody

Tezenis to brand należący do portfolio włoskiej Grupy Calzedonia, w skład której wchodzą najlepsze butiki bieliźniane. Marka została założona w 2003 roku, a jej grupą docelową są młodzi ludzie poszukujący modnej bielizny, akcesoriów plażowych, piżam oraz odzieży. Sklepy Tezenis są obecne w 35 krajach na całym świecie, a we Włoszech mają aż 365 butików. W Toruniu pierwszy lokal marki otworzy się w Atrium Copernicus jeszcze w tym roku, pod koniec grudnia.

 

To najmłodsza marka włoskiej grupy Calzedonia, która wyróżnia się młodzieńczym asortymentem i innowacyjnym podejściem. W ofercie Tezenis znajduje się szeroki wybór bielizny oraz piżam damskich, męskich i dziecięcych, rajstop oraz akcesoriów plażowych. Kolekcje dostępne w Tezenis tworzone są w zgodzie z najnowszymi trendami i w trosce o środowisko, czego przykładem jest kolekcja odzieży wyprodukowana z tkanin, takich jak modal ze zrównoważonych źródeł, bawełna organiczna czy Econyl.

Nowo otwarty sklep jest rozszerzeniem bogatej oferty marek bieliźnianych dostępnych w Atrium Copernicus. Butik marki Tezenis będzie ulokowany między sklepami Guess a Sizeer.

 

 

Więcej informacji nt. planowanych wydarzeń znajduje się na stronie: https://atrium-copernicus.pl/.

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:00

Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze

Organizacja uroczystości ślubnej to duże przedsięwzięcie, w której główną rolę odgrywa Para Młoda i rodzice. Ten szczególny czas wymaga dokonywania wielu
Zakupy Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
2024-12-20 | 11:00

Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?

Świąteczna gorączka wystartowała na dobre. W polskich domach już słychać kultowe „zostaw, to na święta”, w powietrzu roznosi się zapach choinki, a w sklepach trwa polowanie
Zakupy Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
2024-12-20 | 10:15

Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!

W Lidl Polska od czwartku, 19 grudnia, do niedzieli, 22 grudnia, można znaleźć idealne prezenty last minute! Pyszne słodycze, które świetnie sprawdzą się jako dodatki do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.