Nowe sklepy w Atrium Copernicus
Toruńskie centrum handlowe w tym roku intensywnie rozszerza portfolio najemców. Na grudzień zaplanowane są kolejne trzy otwarcia nowych lokali. Klienci Atrium Copernicus jako pierwsi w regionie będą mogli robić zakupy w butiku Lovisa oferującym biżuterię i akcesoria oraz w sklepie ze sportową odzieżą – Pitbull. Do grona najemców dołączy także salon z bielizną Tezenis. Będzie to pierwszy w Toruniu butik marki należącej do Grupy Calzedonia.
– Obecny rok to dla Atrium Copernicus czas intensywnego poszerzania portfolia najemców. Po ostatnich otwarciach (butiku z bielizną Change Lingerie, salonów z odzieżą Cross Jeans, sklepu Olimp Store oraz restauracji Olimp), nadszedł czas na kolejne nowości. W grudniu goście naszego centrum handlowego będą mogli skorzystać z oferty trzech nowych marek, z których aż dwie na swoją pierwszą siedzibę w regionie wybrały Atrium Copernicus. Jest to dla nas dużym wyróżnieniem, które odbieramy jako pochwałę naszych prężnych działań nad jak najlepszym dopasowaniem oferty do potrzeb klientów - mówi Ewa Machowska, dyrektor centrum handlowego Atrium Copernicus.
Pitbull – odzież dla sportowców i odważnych mężczyzn
Pitbull to kolejny najemca, który zdecydował się otworzyć swój lokal w Atrium Copernicus. Będzie to pierwszy sklep tej firmy w regionie. Od 1989 roku Pitbull tworzy kolekcje odzieży dla sportowców i do codziennego użytku. Marka została zbudowana na wartościach: użyteczność, trwałość, wysoka jakość materiałów, które towarzyszą jej przy projektowaniu odzieży do dziś.
Pitbull oferuje zarówno kolekcję codzienną jak i sportową, m. in. kurtki, bluzy, T-shirty, spodnie dresowe, czapki, akcesoria, profesjonalne legginsy, rashguardy czy spodenki treningowe. Produkty marki wyróżniają trwałe nadruki oraz nieszablonowe wzory. W ofercie marki Pitbull znajdują się głównie ubrania sportowe wysokiej jakości, czego odzwierciedleniem jest duża popularność tej odzieży wśród profesjonalnych klubów i organizacji sportów m.in. walki. Pitbull jest oficjalnym partnerem KSW, ADCC, Fame MMA, FEN (Fight Exclusive Night), AFN (Armia Fight Night), RFA (Real Fight Arena), EMC (Elite MMA Championship), AIGA, Cancer Fighters, Survival Race. Mimo ogromnego zaangażowania na scenie sportowej, fani odzieży ulicznej również znajdą coś dla siebie. Konstruktorzy i projektanci nieustannie pracują nad funkcjonalnością oraz komfortem noszenia ubrań z metką Pitbull. Lokal Pitbull będzie znajdować się na wprost salonu Smyk. Pierwsi klienci będą mogli skorzystać z jego oferty już w najbliższy weekend.
Lovisa – biżuteria jak z wybiegów i światowych stolic mody
Pierwszy sklep Lovisa został otwarty w Australii w 2010 roku. Od tego czasu marka zdobyła pozycję lidera branży, z ponad 550. sklepami w 21. krajach, w tym między innymi w USA, Afryce Południowej, Europie i Wielkiej Brytanii. W tym roku marka Lovisa zadebiutowała na polskim rynku. Na lokalizację pierwszego salonu w województwie kujawsko-pomorskim zostało wybrane toruńskie centrum handlowe Atrium Copernicus.
Misją marki jest tworzenie perfekcyjnej biżuterii dopasowanej do potrzeb każdej kobiety. W butiku Lovisa można znaleźć biżuterię we wszystkich kolorach i stylach, wykonaną ze stali szlachetnej, pozłacaną i z czystego złota. Uzupełnieniem oferty są ozdoby do włosów i dodatki. Salon Lovisa będzie znajdował się w sąsiedztwie perfumerii Douglas oraz sklepu Duka. W nowo otwartym sklepie zakupy będzie można zrobić już w połowie grudnia.
Tezenis – młodzieżowe i innowacyjne podejście do mody
Tezenis to brand należący do portfolio włoskiej Grupy Calzedonia, w skład której wchodzą najlepsze butiki bieliźniane. Marka została założona w 2003 roku, a jej grupą docelową są młodzi ludzie poszukujący modnej bielizny, akcesoriów plażowych, piżam oraz odzieży. Sklepy Tezenis są obecne w 35 krajach na całym świecie, a we Włoszech mają aż 365 butików. W Toruniu pierwszy lokal marki otworzy się w Atrium Copernicus jeszcze w tym roku, pod koniec grudnia.
To najmłodsza marka włoskiej grupy Calzedonia, która wyróżnia się młodzieńczym asortymentem i innowacyjnym podejściem. W ofercie Tezenis znajduje się szeroki wybór bielizny oraz piżam damskich, męskich i dziecięcych, rajstop oraz akcesoriów plażowych. Kolekcje dostępne w Tezenis tworzone są w zgodzie z najnowszymi trendami i w trosce o środowisko, czego przykładem jest kolekcja odzieży wyprodukowana z tkanin, takich jak modal ze zrównoważonych źródeł, bawełna organiczna czy Econyl.
Nowo otwarty sklep jest rozszerzeniem bogatej oferty marek bieliźnianych dostępnych w Atrium Copernicus. Butik marki Tezenis będzie ulokowany między sklepami Guess a Sizeer.
Więcej informacji nt. planowanych wydarzeń znajduje się na stronie: https://atrium-copernicus.pl/.
Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City
Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
Znamy najnowszy portret klientek Pepco
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Co trzecia osoba w wieku 25–34 lata nadal mieszka z rodzicami. Większość gniazdowników pracuje
1,7 mln, czyli 33 proc., młodych Polaków to tzw. gniazdownicy. – To osoby w wieku od 25 do 34 lat, które nadal mieszkają z rodzicami, nie posiadają własnych dzieci, współmałżonka, nie są również po rozwodzie lub nie są wdowcami – tłumaczy Paweł Murawski, konsultant z Głównego Urzędu Statystycznego. Zjawisko to jest silniejsze wśród mężczyzn i na obszarach mniej zaludnionych. W dużych miastach i aglomeracjach odsetek gniazdowników jest znacznie niższy.
Media
Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi
Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.
Problemy społeczne
Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków
Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.