Komunikaty PR

Nowe wielowymiarowe smaki Żołądkowej Gorzkiej – Delicja i Orientalna

2020-11-10  |  01:00
Biuro prasowe

Portfolio Żołądkowej Gorzkiej poszerzyło się o kolejne dwie, kuszące propozycje smakowe. Oba warianty wyróżniają się wielowymiarowym, a jednocześnie zaskakująco lekkim smakiem. Żołądkowa Gorzka Delicja to zachwycająca kompozycja wytrawnej Wiśni i Gorzkiej Czekolady, a Żołądkowa Gorzka Orientalna – Maliny i Orientalnych przypraw.

Kunsztowne połączenia

Nowe warianty Żołądkowej Gorzkiej z portfolio Stock Polska to połączenia smakowe, obok których nie sposób przejść obojętnie. Ich wyjątkowość wynika z tradycyjnego procesu maceracji gorzkich pomarańczy z karmelem oraz naturalnych składników najwyższej jakości. Żołądkowa Gorzka Delicja zachwyca połączeniem wytrawnej Wiśni z Gorzką Czekoladą, a Żołądkowa Gorzka Orientalna – tradycyjnej Maliny z dodatkiem Orientalnych przypraw – cynamonu i goździków. To trunki, które pobudzą zmysły wielowymiarowym, wyszukanym smakiem, jednocześnie zaskakując lekkością. Dzięki temu będą doskonałą propozycją podczas jesiennych czy zimowych wieczorów, i nie tylko.

 

– Regularnie obserwujemy zmieniające się preferencje zakupowe konsumentów i dostosowujemy naszą ofertę do ich oczekiwań. Rynek alkoholi kolorowych dynamicznie rośnie, a wraz z nim poszerza się portfolio Żołądkowej Gorzkiej. To marka, którą cechują naturalne składniki najwyższej jakości oraz charakterystyczny smak, uzyskiwany dzięki procesowi maceracji dzikich, gorzkich pomarańczy. Dwa nowe warianty – Delicja i Orientalna – wyróżniają się wielowymiarowością smaku, a jednocześnie przyjemną lekkością. Mamy nadzieję, że zostaną przyjęte przez konsumentów co najmniej tak samo dobrze, jak inne nowości, które wprowadziliśmy w ostatnich miesiącach – mówi Monika Lipiec, Brand Manager marki Żołądkowa Gorzka w Stock Polska.

 

Smaki, które działają na zmysły

 

Żołądkowa Gorzka Delicja i Żołądkowa Gorzka Orientalna idealnie adresują obecne oczekiwania konsumentów względem alkoholi kolorowych. Te nietuzinkowe połączenia z jednej strony charakteryzują się głębokim, wielowymiarowym smakiem, a z drugiej unikalną lekkością. To sprawia, że są niezwykle uniwersalnymi trunkami, które bez wątpienia podbiją serca i podniebienia konsumentów.

Oba nowe warianty Żołądkowej Gorzkiej są dostępne w formatach 500 ml, 200 ml oraz 90 ml. Warianty 500 ml i 200 ml pojawią się również w atrakcyjnych, limitowanych edycjach butelki.

Za działania PR Żołądkowej Gorzkiej odpowiada agencja Publicis Consultants, obsługą strategiczną
i kreacyjną zajmuje się Havas Engage Warsaw. Sprzedaż będzie również wspierana publ

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych Biuro prasowe
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Film

Muzyka

Piotr Kupicha: Feel to jeden z ostatnich bastionów żywego rock’n’roll’owego grania. Myślę, że to jest klucz do tego, że jesteśmy na scenie już 20 lat

Lider zespołu Feel przyznaje, że 2025 rok jest szczególnym w ich karierze, świętują bowiem 20-lecie istnienia. Muzyk nie kryje wzruszenia i jest dumny z tego, że udało im się przetrwać w branży przez tyle lat i odnieść duży sukces. Swój jubileusz grupa będzie świętować w piątek, 23 maja podczas Sopot Hit Festival. Z tej okazji nie zabraknie niespodzianek. Na scenie pojawi się chociażby Zespół Pieśni i Tańca Śląsk.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć