Nowi najemcy w Atrium Kasztanowa
Pilskie centrum handlowe rozszerza portfolio marek. W sierpniu do grona najemców dołączyły dwa nowe brandy odzieżowe – Vila Object oraz Sklep partnerski marki Regatta great outdoors , a we wrześniu otworzył się salon z naturalnymi kosmetykami – Mydlarnia u Franciszka. Natomiast w najbliższym czasie pojawi się sklep z ubraniami premium Oggy Shop. Wszystkie marki otworzyły się w Atrium Kasztanowa w ramach programu Atrium POP-up store.
– Prowadzimy intensywne działania nad rozszerzeniem oferty naszego centrum handlowego. Staramy się tak dobierać nowe marki, które się u nas pojawiają, aby sprostały oczekiwaniom wszystkich mieszkańców Piły. Wśród nowych najemców są znane i lubiane sklepy, a także młode marki. Niezmiernie nas cieszy, że przedsiębiorcy wybierają Atrium Kasztanowa jako miejsce rozwoju swojego biznesu –mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.
W ostatnich tygodniach w Atrium Kasztanowa pojawiły trzy nowe sklepy, które cieszą się dużym zainteresowaniem klientów.
Regatta great outdoors – odzież turystyczna
Regatta to marka odzieży i akcesoriów outdoorowych z Wielkiej Brytanii, należąca do Regatta Limited, rodzinnej firmy działającej na rynku angielskim od 1981 roku. W ofercie sklepu znajdują się wygodne ubrania na co dzień, jak i profesjonalna odzież turystyczna i sportowa, stworzona do aktywności na świeżym powietrzu. Marka otworzyła się w Atrium Kasztanowa pod koniec sierpnia br. Lokal zajmuje 94 m kw. na pierwszym piętrze w pobliżu Media Expert.
Vila Object – kolekcje stworzone dla kobiet
Kolejną modową marką dostępną od niedawna w pilskiej galerii jest Vila Object. Mieszkanki Piły w butiku odnajdą modne ubrania na co dzień, jak i do pracy. Ubrania tworzone są z dbałością o detale i wykonanie. Marka stawia na unikalne wzornictwo i wysoką jakość. Otwarcie butiku Vila Object w Atrium Kasztanowa miało miejsce 25 sierpnia br. Znajduje się on na parterze centrum handlowego przy salonie CCC. Lokal zajmuje 37,4 m kw. powierzchni.
Mydlarnia u Franciszka – naturalne kosmetyki
Mydlarnia u Franciszka to sieć sklepów oferujących naturalne kosmetyki, m.in. renomowanej marki własnej L’Orient. W sklepie można zaopatrzyć się w produkty organiczne, takie jak oleje, masła, mydła tradycyjne, dermokosmetyki, a także preparaty tworzone w oparciu o najnowsze technologie: kosmetyki na bazie roślinnych komórek macierzystych, profesjonalne kosmetyki do mycia i pielęgnacji włosów. Mydlarnia u Franciszka oferuje też szeroki wybór produktów kąpielowych w dziesiątkach kolorów i zapachów oraz akcesoria do kąpieli i spa. Lokal znajduje się na parterze Atrium Kasztanowa, tuż przy salonie Bytom, na powierzchni 33,8 m kw. Sklep czynny jest od 1 września br.
Oggy Shop – wiele marek premium w jednym miejscu
W połowie października zaplanowane jest otwarcie nowego sklepu ze światowymi markami premium. W ofercie Oggy Shop znajdują się ubrania damskie i męskie, a także akcesoria znanych i lubianych marek, takich jak Calvin Klein, Emporio Armani, GUESS, Liu Jo, Love Moschino, Tommy Hilfiger i wiele innych. Marka działa już od dłuższego czasu na lokalnym rynku, a sklep w Atrium Kasztanowa jest kolejnym punktem na terenie Piły. Lokal o powierzchni 70 m kw. będzie znajdował się przy salonie Apart.
Atrium POP-up store
Wszystkie wymienione marki otworzyły się w ramach inicjatywy Grupy Atrium – Atrium POP-up store. Jest to specjalny program dedykowany młodym markom i przedsiębiorcom, dzięki któremu zyskują szansę na otworzenie lokalu w centrum handlowym. W ramach programu Grupa Atrium oferuje szeroką promocję marki i udział w prowadzonych działaniach reklamowych, a co za tym idzie łatwiejszy start na lokalnym rynku.
Więcej informacji na stronie: https://atrium-kasztanowa.pl/.

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Dawid Kwiatkowski: W programie „MBtM” były wyznania miłości w moim kierunku. To było miłe, ale za uczestnikiem musi iść też dobra muzyka
Wokalista przyznaje, że już nie mógł się doczekać emisji pierwszego odcinka odświeżonej wersji talent show „Must Be the Music”. Po obejrzeniu programu nowy juror nie kryje swojej ekscytacji. Jego zdaniem jurorzy spisali się na medal, a uczestnicy zaprezentowali bardzo wysoki poziom. Dawid Kwiatkowski podkreśla, że oceniając, starał się być obiektywny i choć czasami ktoś skradł jego serce swoją osobowością, to niestety nie było to zielonym światłem do kolejnego etapu.
Nowe technologie
Nowe prawo ograniczy dostęp dzieci do niebezpiecznych treści w sieci. Obecnie większość nastolatków ma dostęp do pornografii czy hazardu

Ponad 40 proc. młodzieży twierdzi, że w sieci nie można odróżnić informacji prawdziwych od fałszywych, co czwarty nastolatek ogląda tzw. patostreamy, rośnie też odsetek osób nastoletnich, które decydują się na spotkanie z osobą dorosłą poznaną online. Powyższe dane z raportu Państwowego Instytutu Badawczego NASK i Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę pokazują pilną potrzebę podniesienia tematu bezpieczeństwa dzieci i młodzieży sieci. Dlatego powstał projekt ustawy o ochronie małoletnich przed dostępem do treści szkodliwych w internecie.
Żywienie
Sylwia Bomba: Przez 10 lat odchudzałam się bezskutecznie. Potrafiłam codziennie biegać 15 km albo w ogóle nie jeść

Influencerka od lat mierzy się z insulinoopornością. Zanim jednak trafiła na odpowiednich specjalistów i podjęła właściwe leczenie, jej waga wciąż stała w miejscu – mimo stosowania restrykcyjnych diet i morderczych treningów. Dopiero trafna diagnoza i wdrożenie odpowiedniej diety pozwoliła Sylwii Bombie zrzucić 30 kg.