Komunikaty PR

Nowi najemcy w Atrium Kasztanowa

2022-09-19  |  15:19
Biuro prasowe

Pilskie centrum handlowe rozszerza portfolio marek. W sierpniu do grona najemców dołączyły dwa nowe brandy odzieżowe – Vila Object oraz Sklep partnerski marki Regatta great outdoors , a we wrześniu otworzył się salon z naturalnymi kosmetykami – Mydlarnia u Franciszka. Natomiast w najbliższym czasie pojawi się sklep z ubraniami premium Oggy Shop. Wszystkie marki otworzyły się w Atrium Kasztanowa w ramach programu Atrium POP-up store.

 

Prowadzimy intensywne działania nad rozszerzeniem oferty naszego centrum handlowego. Staramy się tak dobierać nowe marki, które się u nas pojawiają, aby sprostały oczekiwaniom wszystkich mieszkańców Piły. Wśród nowych najemców są znane i lubiane sklepy, a także młode marki. Niezmiernie nas cieszy, że przedsiębiorcy wybierają Atrium Kasztanowa jako miejsce rozwoju swojego biznesu –mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.

 

W ostatnich tygodniach w Atrium Kasztanowa pojawiły trzy nowe sklepy, które cieszą się dużym zainteresowaniem klientów.

 

Regatta great outdoors – odzież turystyczna

Regatta to marka odzieży i akcesoriów outdoorowych z Wielkiej Brytanii, należąca do Regatta Limited, rodzinnej firmy działającej na rynku angielskim od 1981 roku. W ofercie sklepu znajdują się wygodne ubrania na co dzień, jak i profesjonalna odzież turystyczna i sportowa, stworzona do aktywności na świeżym powietrzu. Marka otworzyła się w Atrium Kasztanowa pod koniec sierpnia br. Lokal zajmuje 94 m kw. na pierwszym piętrze w pobliżu Media Expert.

 

Vila Object – kolekcje stworzone dla kobiet

Kolejną modową marką dostępną od niedawna w pilskiej galerii jest Vila Object. Mieszkanki Piły w butiku odnajdą modne ubrania na co dzień, jak i do pracy. Ubrania tworzone są z dbałością o detale i wykonanie. Marka stawia na unikalne wzornictwo i wysoką jakość. Otwarcie butiku Vila Object w Atrium Kasztanowa miało miejsce 25 sierpnia br. Znajduje się on na parterze centrum handlowego przy salonie CCC. Lokal zajmuje 37,4 m kw. powierzchni.

 

Mydlarnia u Franciszka – naturalne kosmetyki

Mydlarnia u Franciszka to sieć sklepów oferujących naturalne kosmetyki, m.in. renomowanej marki własnej L’Orient. W sklepie można zaopatrzyć się w produkty organiczne, takie jak oleje, masła, mydła tradycyjne, dermokosmetyki, a także preparaty tworzone w oparciu o najnowsze technologie: kosmetyki na bazie roślinnych komórek macierzystych, profesjonalne kosmetyki do mycia i pielęgnacji włosów. Mydlarnia u Franciszka oferuje też szeroki wybór produktów kąpielowych w dziesiątkach kolorów i zapachów oraz akcesoria do kąpieli i spa. Lokal znajduje się na parterze Atrium Kasztanowa, tuż przy salonie Bytom, na powierzchni 33,8 m kw. Sklep czynny jest od 1 września br.

 

Oggy Shop – wiele marek premium w jednym miejscu

W połowie października zaplanowane jest otwarcie nowego sklepu ze światowymi markami premium. W  ofercie Oggy Shop znajdują się ubrania damskie i męskie, a także akcesoria znanych i lubianych marek, takich jak Calvin Klein, Emporio Armani, GUESS, Liu Jo, Love Moschino, Tommy Hilfiger i wiele innych. Marka działa już od dłuższego czasu na lokalnym rynku, a sklep w Atrium Kasztanowa jest kolejnym punktem na terenie Piły. Lokal o powierzchni 70 m kw. będzie znajdował się przy salonie Apart.

 

 

Atrium POP-up store

Wszystkie wymienione marki otworzyły się w ramach inicjatywy Grupy Atrium – Atrium POP-up store. Jest to specjalny program dedykowany młodym markom i przedsiębiorcom, dzięki któremu zyskują szansę na otworzenie lokalu w centrum handlowym. W ramach programu Grupa Atrium oferuje szeroką promocję marki i udział w prowadzonych działaniach reklamowych, a co za tym idzie łatwiejszy start na lokalnym rynku.

 

Więcej informacji na stronie: https://atrium-kasztanowa.pl/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy ABSOLUTNIE FANTASTYCZNA GARAŻÓWKA W OFF PIOTRKOWSKA Biuro prasowe
2024-04-22 | 15:00

ABSOLUTNIE FANTASTYCZNA GARAŻÓWKA W OFF PIOTRKOWSKA

ABSOLUTNIE FANTASTYCZNA GARAŻÓWKA W OFF PIOTRKOWSKA Biżuteria vintage, nietuzinkowe ubrania, ręcznie robione perfumy, a nawet rośliny doniczkowe – w OFF Piotrkowska
Zakupy ETC Swarzędz świętuje 30. urodziny
2024-04-22 | 11:40

ETC Swarzędz świętuje 30. urodziny

30 lat minęło! Jedno z pierwszych w Wielkopolsce centrów handlowych obchodzi swoje 30. urodziny. Z tej okazji galeria przygotowała dla swoich gości dwudniowy event, podczas
Zakupy Galeria Wileńska zaprasza na kolejną odsłonę EkoWileńskiej!
2024-04-18 | 13:20

Galeria Wileńska zaprasza na kolejną odsłonę EkoWileńskiej!

EkoWileńska to wydarzenie, które na stałe wpisało się do kalendarza Galerii Wileńskiej. W tym roku, w dniach 19-20 kwietnia w specjalnie wyznaczonej strefie przed centrum handlowym, na

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Nazywam Małgosię Rozenek terminatorem. Ona jest niesamowicie ambitną i zdyscyplinowaną kobietą

Wokalista nie ukrywa, że z dużą przyjemnością stanął do rywalizacji z Małgorzatą Rozenek-Majdan w biathlonie. Szybko się jednak przekonał, że prezenterka nie będzie łatwym przeciwnikiem i trzeba nie lada wysiłku, by jej dorównać. A i sama konkurencja przysporzyła mu niemało problemów.

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.