Nowi najemcy w Atrium Kasztanowa
Pilskie centrum handlowe rozszerza portfolio marek. W sierpniu do grona najemców dołączyły dwa nowe brandy odzieżowe – Vila Object oraz Sklep partnerski marki Regatta great outdoors , a we wrześniu otworzył się salon z naturalnymi kosmetykami – Mydlarnia u Franciszka. Natomiast w najbliższym czasie pojawi się sklep z ubraniami premium Oggy Shop. Wszystkie marki otworzyły się w Atrium Kasztanowa w ramach programu Atrium POP-up store.
– Prowadzimy intensywne działania nad rozszerzeniem oferty naszego centrum handlowego. Staramy się tak dobierać nowe marki, które się u nas pojawiają, aby sprostały oczekiwaniom wszystkich mieszkańców Piły. Wśród nowych najemców są znane i lubiane sklepy, a także młode marki. Niezmiernie nas cieszy, że przedsiębiorcy wybierają Atrium Kasztanowa jako miejsce rozwoju swojego biznesu –mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.
W ostatnich tygodniach w Atrium Kasztanowa pojawiły trzy nowe sklepy, które cieszą się dużym zainteresowaniem klientów.
Regatta great outdoors – odzież turystyczna
Regatta to marka odzieży i akcesoriów outdoorowych z Wielkiej Brytanii, należąca do Regatta Limited, rodzinnej firmy działającej na rynku angielskim od 1981 roku. W ofercie sklepu znajdują się wygodne ubrania na co dzień, jak i profesjonalna odzież turystyczna i sportowa, stworzona do aktywności na świeżym powietrzu. Marka otworzyła się w Atrium Kasztanowa pod koniec sierpnia br. Lokal zajmuje 94 m kw. na pierwszym piętrze w pobliżu Media Expert.
Vila Object – kolekcje stworzone dla kobiet
Kolejną modową marką dostępną od niedawna w pilskiej galerii jest Vila Object. Mieszkanki Piły w butiku odnajdą modne ubrania na co dzień, jak i do pracy. Ubrania tworzone są z dbałością o detale i wykonanie. Marka stawia na unikalne wzornictwo i wysoką jakość. Otwarcie butiku Vila Object w Atrium Kasztanowa miało miejsce 25 sierpnia br. Znajduje się on na parterze centrum handlowego przy salonie CCC. Lokal zajmuje 37,4 m kw. powierzchni.
Mydlarnia u Franciszka – naturalne kosmetyki
Mydlarnia u Franciszka to sieć sklepów oferujących naturalne kosmetyki, m.in. renomowanej marki własnej L’Orient. W sklepie można zaopatrzyć się w produkty organiczne, takie jak oleje, masła, mydła tradycyjne, dermokosmetyki, a także preparaty tworzone w oparciu o najnowsze technologie: kosmetyki na bazie roślinnych komórek macierzystych, profesjonalne kosmetyki do mycia i pielęgnacji włosów. Mydlarnia u Franciszka oferuje też szeroki wybór produktów kąpielowych w dziesiątkach kolorów i zapachów oraz akcesoria do kąpieli i spa. Lokal znajduje się na parterze Atrium Kasztanowa, tuż przy salonie Bytom, na powierzchni 33,8 m kw. Sklep czynny jest od 1 września br.
Oggy Shop – wiele marek premium w jednym miejscu
W połowie października zaplanowane jest otwarcie nowego sklepu ze światowymi markami premium. W ofercie Oggy Shop znajdują się ubrania damskie i męskie, a także akcesoria znanych i lubianych marek, takich jak Calvin Klein, Emporio Armani, GUESS, Liu Jo, Love Moschino, Tommy Hilfiger i wiele innych. Marka działa już od dłuższego czasu na lokalnym rynku, a sklep w Atrium Kasztanowa jest kolejnym punktem na terenie Piły. Lokal o powierzchni 70 m kw. będzie znajdował się przy salonie Apart.
Atrium POP-up store
Wszystkie wymienione marki otworzyły się w ramach inicjatywy Grupy Atrium – Atrium POP-up store. Jest to specjalny program dedykowany młodym markom i przedsiębiorcom, dzięki któremu zyskują szansę na otworzenie lokalu w centrum handlowym. W ramach programu Grupa Atrium oferuje szeroką promocję marki i udział w prowadzonych działaniach reklamowych, a co za tym idzie łatwiejszy start na lokalnym rynku.
Więcej informacji na stronie: https://atrium-kasztanowa.pl/.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.