Nowi najemcy w Atrium Kasztanowa
Pilskie centrum handlowe rozszerza portfolio marek. W sierpniu do grona najemców dołączyły dwa nowe brandy odzieżowe – Vila Object oraz Sklep partnerski marki Regatta great outdoors , a we wrześniu otworzył się salon z naturalnymi kosmetykami – Mydlarnia u Franciszka. Natomiast w najbliższym czasie pojawi się sklep z ubraniami premium Oggy Shop. Wszystkie marki otworzyły się w Atrium Kasztanowa w ramach programu Atrium POP-up store.
– Prowadzimy intensywne działania nad rozszerzeniem oferty naszego centrum handlowego. Staramy się tak dobierać nowe marki, które się u nas pojawiają, aby sprostały oczekiwaniom wszystkich mieszkańców Piły. Wśród nowych najemców są znane i lubiane sklepy, a także młode marki. Niezmiernie nas cieszy, że przedsiębiorcy wybierają Atrium Kasztanowa jako miejsce rozwoju swojego biznesu –mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.
W ostatnich tygodniach w Atrium Kasztanowa pojawiły trzy nowe sklepy, które cieszą się dużym zainteresowaniem klientów.
Regatta great outdoors – odzież turystyczna
Regatta to marka odzieży i akcesoriów outdoorowych z Wielkiej Brytanii, należąca do Regatta Limited, rodzinnej firmy działającej na rynku angielskim od 1981 roku. W ofercie sklepu znajdują się wygodne ubrania na co dzień, jak i profesjonalna odzież turystyczna i sportowa, stworzona do aktywności na świeżym powietrzu. Marka otworzyła się w Atrium Kasztanowa pod koniec sierpnia br. Lokal zajmuje 94 m kw. na pierwszym piętrze w pobliżu Media Expert.
Vila Object – kolekcje stworzone dla kobiet
Kolejną modową marką dostępną od niedawna w pilskiej galerii jest Vila Object. Mieszkanki Piły w butiku odnajdą modne ubrania na co dzień, jak i do pracy. Ubrania tworzone są z dbałością o detale i wykonanie. Marka stawia na unikalne wzornictwo i wysoką jakość. Otwarcie butiku Vila Object w Atrium Kasztanowa miało miejsce 25 sierpnia br. Znajduje się on na parterze centrum handlowego przy salonie CCC. Lokal zajmuje 37,4 m kw. powierzchni.
Mydlarnia u Franciszka – naturalne kosmetyki
Mydlarnia u Franciszka to sieć sklepów oferujących naturalne kosmetyki, m.in. renomowanej marki własnej L’Orient. W sklepie można zaopatrzyć się w produkty organiczne, takie jak oleje, masła, mydła tradycyjne, dermokosmetyki, a także preparaty tworzone w oparciu o najnowsze technologie: kosmetyki na bazie roślinnych komórek macierzystych, profesjonalne kosmetyki do mycia i pielęgnacji włosów. Mydlarnia u Franciszka oferuje też szeroki wybór produktów kąpielowych w dziesiątkach kolorów i zapachów oraz akcesoria do kąpieli i spa. Lokal znajduje się na parterze Atrium Kasztanowa, tuż przy salonie Bytom, na powierzchni 33,8 m kw. Sklep czynny jest od 1 września br.
Oggy Shop – wiele marek premium w jednym miejscu
W połowie października zaplanowane jest otwarcie nowego sklepu ze światowymi markami premium. W ofercie Oggy Shop znajdują się ubrania damskie i męskie, a także akcesoria znanych i lubianych marek, takich jak Calvin Klein, Emporio Armani, GUESS, Liu Jo, Love Moschino, Tommy Hilfiger i wiele innych. Marka działa już od dłuższego czasu na lokalnym rynku, a sklep w Atrium Kasztanowa jest kolejnym punktem na terenie Piły. Lokal o powierzchni 70 m kw. będzie znajdował się przy salonie Apart.
Atrium POP-up store
Wszystkie wymienione marki otworzyły się w ramach inicjatywy Grupy Atrium – Atrium POP-up store. Jest to specjalny program dedykowany młodym markom i przedsiębiorcom, dzięki któremu zyskują szansę na otworzenie lokalu w centrum handlowym. W ramach programu Grupa Atrium oferuje szeroką promocję marki i udział w prowadzonych działaniach reklamowych, a co za tym idzie łatwiejszy start na lokalnym rynku.
Więcej informacji na stronie: https://atrium-kasztanowa.pl/.

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.