Nowi najemcy w Galerii Klif w Gdyni
Inntu
ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl
W najbliższych miesiącach aż czterech nowych najemców dołączy do gdyńskiej Galerii Klif. Swoje salony otworzą marki FITANU.COM oraz Tavex. Pojawią się również dwa ciekawe punkty na mapie gastronomicznej galerii: Yoko Sushi oraz Amber Coffee&Bakery.
Od 4 maja, zgodnie z zapowiedziami rządu, wszystkie sklepy w galeriach handlowych wznowiły działalność. W gdyńskim Klifie będzie można ponownie zrobić zakupy w sklepach odzieżowych, obuwniczych i z wyposażeniem wnętrz. Otwarte zostały również wszystkie punkty usługowe. Strefa gastronomiczna nadal będzie działać na wynos i w dowozie.
Mimo lockdownu i ograniczeń, które dotknęły centra handlowe, Galeria Klif cały czas intensywnie pracowała nad nowymi projektami i otwarciami. Ponowne uruchomienie wszystkich sklepów w Galerii, zostanie zainaugurowane innowacyjnym projektem online to offline - Interaktywnym Magazynem Online “Fashion Stories by Klif”. W Magazynie prezentowane będą najnowsze trendy modowe, artykuły tematyczne o wnętrzach, biżuterii oraz kosmetykach. Znajdą się w nim także informacje o rabatach i promocjach w galerii.
W ramach nowych otwarć, Galerii Klif udało się pozyskać aż czterech nowych najemców, którzy swoje sklepy i punkty otworzą w najbliższym czasie. Są to marki FITANU. COM, Tavex, Yoho Sushi Bar&Restaurant oraz Amber Coffee&Bakery.
Nowo otwarty sklep stacjonarny FITANU.COM w Klifie, to nowoczesny punkt sprzedaży, z pełnym uwzględnieniem customer experience grupy kapitałowej Martes Sport. Salon FITANU.COM – to koncept premium zlokalizowany w miejscu istniejącego do tej pory sklepu marki na parterze centrum. Jest to pierwszy sklep tej marki na Pomorzu i trzeci w Polsce o powierzchni prawie 1000 m2.
Swój punkt w Klifie otworzy także międzynarodowa finansowa firma Tavex, działająca na terenie dziewięciu państw w Europie. Tavex dostarcza metale szlachetne oraz obsługuje transakcje płatnicze za granicę - rocznie ponad 2 miliony klientów. Lokal w Galerii Klif będzie pierwszym punktem marki w Trójmieście. Planowane otwarcie to początek wakacji.
W Galerii Klif nie zabraknie nowości dla koneserów dobrych smaków. Amber Coffee&Bakery planuje otwarcie swojego punktu w połowie maja. W ofercie kawiarni, oprócz unikatowych kaw i herbat najwyższej jakości, znajdą się przekąski, desery, produkty rzemieślnicze lokalnych producentów, m.in. miody, pieczywo, czy czekolady. Kawiarnia znajdować się będzie na paterze galerii, obok salonów Empik i Emanuel Berg, a jej powierzchnia wyniesie 95m2.
Latem otworzy się Yoho Sushi Bar&Restaurant. Restauracja oferować będzie sushi oraz dania kuchni japońsko-koreańskiej. Zlokalizowana będzie na parterze galerii, tuż obok fontanny i zajmie powierzchnię ponad 150 m2, łącznie z powierzchnią stolikową.
Galeria Klif
Galeria Klif w Gdyni od 1996 roku jest źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej, niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że moda stanowi odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia, Klif oferuje swoim klientom ponad 130 sklepów, strefę gastronomiczną, ulubione kawiarnie i restaurację oraz centrum fitness i liczne usługi, ułatwiające życie.
W Galerii Klif dostępne są wyjątkowe marki, często jedyne w Trójmieście. Ekskluzywne butiki i marki znanych projektantów, m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Tommy Hilfiger czy Superdry wraz z popularnymi markami sieciowymi tworzą szeroką ofertę, która zaspokoi szerokie gusta klientów.
Do dyspozycji gości jest strefa food court, a także punkty usługowe, drogerie i perfumerie, m.in. Douglas, Rossmann, Sephora i SUPER-PHARM oraz laboratorium perfumeryjne Mo61.
Szeroko rozwinięty jest również sektor wnętrzarski. Klienci mają do dyspozycji sklepy takie jak Home &You, Spensen, salon Premium Home, Tempur, Miloo Home i dwupiętrowy salon Witek Home.
Galeria Klif nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa Klif to udogodnienia, dzięki którym Klienci gdyńskiego Klifu mogą skupić się i w pełni zrelaksować podczas wizyty w przyjaznym wnętrzu i spokojnej atmosferze.
Właścicielem Galerii Klif jest spółka reprezentowane przez AEW Asset Management. Zarządcą centrum jest Cushman & Wakefield Polska Trading Sp. z o.o.
Nowości od HARIBO!
Oferty na wiosnę od Lider Starachowice
Atrakcyjne oferty na 5-lecie sklepu online Lidl Polska
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Rodziny zastępcze w kryzysie z powodu braku odpowiedniego wsparcia państwa. Zespoły robocze pracują nad wypracowaniem nowych przepisów
Na koniec 2022 roku w pieczy zastępczej przebywało 72,8 tys. dzieci, przy czym nieco ponad 56 tys. w pieczy rodzinnej. Od 2020 roku wzrasta ogólna liczba wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych kosztem rodzin zastępczych, których jest coraz mniej. – Problemem jest niedofinansowanie całego systemu, brakuje też wsparcia i szkoleń dla rodziców – podkreśla Agnieszka Smarzyńska, prezeska Fundacji Happy Kids. Powołane niedawno przez resort polityki społecznej zespoły robocze mają wypracować nowe rozwiązania, które zapobiegną kryzysowi w pieczy zastępczej w Polsce.
Film
Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
Wokalistka podkreśla, że poprzez utwór „Dobrze się mamy MSNR” chciała zaprezentować odbiorcom nieco inne oblicze niż to, które znają z jej dotychczasowych projektów zawodowych. Niektórych jej nowa odsłona zaskoczyła, a nawet zbulwersowała. Julia Kamińska nie boi się jednak krytyki i również w swojej twórczości chce podejmować tematy trudne i kontrowersyjne. A już w maju ukaże się jej debiutancka płyta. Jesienią natomiast artystka zamierza wyruszyć w trasę koncertową właśnie z piosenkami z tego albumu.
Gwiazdy
Joanna Jędrzejczyk: Przygotowuję się do udziału w stand-upach. Będę miała 30 występów i spróbuję rozśmieszyć gości swoimi historiami
Na pewien czas zawodniczka MMA zamienia ring na scenę i dołącza do stand-upowego teamu. Czeka ją 30 występów, do których musi się solidnie przygotować, by zaciekawić widzów i porwać ich do wspólnej zabawy. Joanna Jędrzejczyk ma nadzieję, że sprawdzi się w roli stand-uperki, a jeśli nawet zdarzą się jej jakieś potknięcia, to nie zamierza się poddawać, bo przecież to dopiero jej pierwszy taki projekt, a trening czyni mistrza, zarówno w sporcie, jak i w aktorstwie.