Komunikaty PR

Nowoczesna opcja zakupów ze skanerem debiutuje w Auchan Manufaktura

2024-02-23  |  09:50
Biuro prasowe

Auchan Manufaktura nie zwalnia tempa. Jeden z największych hipermarketów w Łodzi wprowadził kolejne rozwiązanie ułatwiające zakupy - mobilną aplikację Scan&Go. Polacy coraz częściej podejmują świadome wybory, także w sklepach, a nowa aplikacja Auchan pozwoli im m.in. na bieżącą kontrolę wartości koszyka. Dzięki takiemu rozwiązaniu, łodzianie robiący zakupy spożywcze (i nie tylko) w Manufakturze, będą to mogli robić jeszcze szybciej i intuicyjnie.

Według badań przeprowadzonych przez Proxi.cloud i UCE Research wynika, że wzrost ruchu w supermarketach wyniósł w 2023 roku aż 11,5%. Nie dziwi więc fakt, że sklepy chcą spełniać wymagania współczesnego konsumenta. Auchan Manufaktura jako pierwszy sklep tej sieci w Łodzi wprowadził aplikację Scan&Go, która odmieniła sposób, w jaki klienci robią zakupy. Od niedawna klienci mogą korzystać tam z aplikacji Auchan ze skanerem, aby dokonywać zakupów jeszcze sprawniej i wygodniej niż kiedykolwiek wcześniej. Innowacyjne rozwiązanie to nowa opcja zakupów, która umożliwia klientom skanowanie produktów, które chcą kupić i dodawanie ich do mobilnego koszyka w czasie rzeczywistym. Jednocześnie daje to możliwość na śledzenie wartości swojego koszyka na bieżąco. Po zakończeniu zakupów, klienci udają się do specjalnie wyznaczonej kasy, która łączy się ze skanerem w aplikacji. W ten sposób, cała lista zakupów jest automatycznie przekazywana do kasy, gdzie klient dokonuje płatności za całe zamówienie, oszczędzając czas i eliminując potrzebę skanowania produktów ponownie.

Na podstawie analizy wykonanej przez Retail Institute, w 2023 r. liczba odwiedzin centrów handlowych wzrosła prawie o 10% w porównaniu z rokiem poprzednim. Konsumenci coraz chętniej odwiedzają miejsca, w których mogą zaopatrzyć się w interesujący ich towar. Sklep Auchan Manufaktura wychodzi naprzeciw potrzebom swoich konsumentów. Wdrożenie nowej możliwości zakupowej, aplikacji Scan&Gopozwala na optymalizację czasu zakupów, bowiem korzystanie z tej usługi skraca czas finalizacji zakupów nawet dwukrotnie. Dodatkowo, klienci mogą na bieżąco obserwować koszt swoich zakupów, co pozwoli im kontrolować tak ważny dla siebie budżet. To kolejny krok Auchan w kierunku innowacyjnych rozwiązań, które mają na celu poprawę doświadczenia zakupowego dla klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Atrium Biała z nowym najemcą - BuBu Bubble Tea Biuro prasowe
2024-04-12 | 13:50

Atrium Biała z nowym najemcą - BuBu Bubble Tea

Wkrótce na mapie gastronomicznej Białegostoku pojawi się nowy punkt serwujący herbaciane napoje! Już w sobotę 13 kwietnia w Atrium Biała otworzy się wyjątkowa marka z egzotycznymi
Zakupy Męska marka LEGER w Atrium Kasztanowa
2024-04-12 | 11:30

Męska marka LEGER w Atrium Kasztanowa

Dzisiaj w Atrium Kasztanowa otworzył się salon z odzieżą męską należącą do polskiej marki LEGER. To  dobra wiadomość dla mężczyzn przywiązujących uwagę do jakości i wygody
Zakupy Generacja Z: Ponad 86% przynajmniej raz w miesiącu kupuje online
2024-04-04 | 16:30

Generacja Z: Ponad 86% przynajmniej raz w miesiącu kupuje online

Łatwy dostęp, szybkość procesu oraz sprawne, intuicyjne rozwiązania odgrywają ogromną rolę w decyzjach zakupowych pokolenia Z. Najnowszy raport z marca 2024, pt. „Zakupy internetowe

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Teatr

Joanna Trzepiecińska: W polskim kinie nie ma już ról dla kobiety w moim wieku. Weszło już inne pokolenie, które ma swoją widownię i są inne oczekiwania

Aktorka podkreśla, że na razie nie widzi dla siebie miejsca w polskich produkcjach. Z jej obserwacji wynika, że reżyserzy skupiają się teraz na innej grupie wiekowej i właśnie dlatego dużo pracy ma młode pokolenie. Joanna Trzepiecińska nie ubolewa jednak z tego powodu, bo choć nie dostaje propozycji od twórców filmów i seriali, to dużo występuje na teatralnych scenach – w spektaklach i recitalach.

Farmacja

Bioinformatyczne narzędzia ułatwiają diagnostykę opartą na danych genetycznych. W Polsce dostęp do niej wciąż jest niewystarczający

Głównie na rynek amerykański trafiają rozwiązania z zakresu diagnostyki genetycznej opracowywane na całym świecie, również w Polsce. Na rodzimym rynku wciąż brakuje spójnych działań na rzecz przeprowadzania takich badań i ich wykorzystywania w praktyce klinicznej. Strategia powinna obejmować m.in. stworzenie ram prawnych, odpowiednią wycenę i kształcenie kadr. Jak się okazuje, choć teoretycznie możemy w leczeniu nowotworów sięgać już po terapie celowane, to nakłady na badania umożliwiające ich odpowiedni dobór stanowią zaledwie ułamek procenta wydatków na onkologię.