Nowość – aksamitny deser z maślanką od Mlekpolu
Wśród konsumentów stale rosnącą atrakcyjnością cieszą się produkty, w których tradycja idzie w parze z nowoczesnością. Właśnie takie są nowe desery od SM Mlekpol. Aż w 60% składają się z maślanki powstającej z najlepszego polskiego mleka, co nadaje produktowi prawdziwie naturalny smak oraz bardzo charakterystyczną, aksamitną konsystencję. Zaskakujące zestawienia smakowe maślanki z kokosem i czekoladą lub tartą cytrynową czy muffinką jagodową już tej wiosny pojawią się na sklepowych półkach.
Konsumenci coraz chętniej sięgają po propozycje naturalne, jak najmniej przetworzone, wyprodukowane według tradycyjnych receptur na bazie sprawdzonych surowców o gwarantowanej najwyższej jakości. Jednocześnie poszukują nowości i lubią eksperymentować, stosując przy tym zasady zrównoważonej, zdrowej diety. Mleko i produkty nabiałowe dostarczają wiele wartościowych składników odżywczych i wchodzą w skład jednej z głównych grup piramidy żywieniowej. SM Mlekpol, jak zawsze w sposób kompleksowy, stara się realizować oczekiwania swoich konsumentów i wprowadza na rynek nowe desery na bazie maślanki, które przyciągają uwagę i pozytywnie zaskakują ciekawymi smakami.
Desery z maślanką od Mlekpolu są lekkie, a jednocześnie gęste i aksamitne. Dzięki połączeniu maślanki i wyjątkowych dodatków powstały smaki, które na stałe dołączą do naszych ulubionych. Zamknięte w okrągłych, kolorowych kubeczkach desery o kusząco brzmiących i oryginalnych smakach: nata de coco, tarta cytrynowa oraz muffinka jagodowa są doskonałym rozwiązaniem dla tych, którzy w przekąsce szukają czegoś więcej, niż tylko zaspokojenia głodu. To propozycje stworzone z myślą o drugim śniadaniu, a także zdrowym deserze. Nowe produkty są nie tylko pyszne, zawierają również żywe kultury bakterii fermentacji mlekowej. Produkt wyróżnia czysta etykieta i krótki skład. Dostępne są w 170 g wygodnych opakowaniach.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.