Nowość od Alpro: napój sojowy o smaku czekoladowym
Produkty roślinne cieszą się coraz większą popularnością wśród Polaków, którzy coraz częściej sięgają nie tylko po tradycyjne napoje powstałe na bazie soi, kokosów, migdałów czy ryżu, ale także receptur z dodatkiem czekolady czy wanilii. Na potrzeby konsumentów odpowiada marka Alpro, wprowadzając na rynek napój sojowy o smaku czekoladowym w jeszcze większym opakowaniu. Ten przepyszny produkt to nie tylko doskonały sposób na urozmaicenie diety, ale także szansa na to, aby przyłączyć się do troski o kondycję planety – produkty pochodzenia roślinnego mają bowiem najmniejszy wpływ na stan środowiska, m.in. w kwestii emisji CO2 czy zużycia zasobów wodnych[1].
Uwielbiany przez konsumentów wariant smakowy sojowego Alpro jest teraz dostępny w większym opakowaniu 1 l. – Dla Polaków wciąż niesamowicie istotny jest walor smakowy, ale równocześnie dostrzegamy coraz większe zapotrzebowanie na asortyment, którego produkcja nie wiąże się z degradacją zasobów naturalnych. Wprowadzenie na rynek napoju sojowego Alpro o smaku czekoladowym w większym opakowaniu to swoista odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy coraz chętniej włączają produkty roślinne do codziennego menu. To doskonała alternatywa zarówno dla tradycyjnych napojów roślinnych, ale także mleka – mówi Monika Kuciak, Starsza Kierownik Marki ALPRO.
Czekoladowa i w 100% roślinna przyjemność
Napój sojowy Alpro o smaku czekoladowym jest w 100% roślinny, odznacza się kremową konsystencją i przepysznym smakiem. Jest bogaty w białko roślinne oraz stanowi źródło witamin B2 i D oraz wapnia. Wyróżnia się niską zawartością kwasów tłuszczowych, nie zawiera laktozy oraz glutenu.
Każdy łyk sojowego napoju Alpro o smaku czekoladowym to prawdziwa uczta dla podniebienia. Smakuje świetnie zarówno na ciepło, jak i na zimno. Miłośnicy kuchennych wariacji docenią fakt, że produkt może stanowić również wyśmienitą bazę koktajli, smoothie, owsianek czy innych deserów.
Pyszny element „diety przyszłości”
Włączanie produktów pochodzenia roślinnego do codziennego menu to zwrot w kierunku diety planetarnej, która zdaniem grupy 37 naukowców wchodzących w skład The EAT-Lancet Commission on Food, Planet, Health, pozwala połączyć smak i przyjemność jedzenia z troską o kondycję planety. Co istotne, stosowanie „diety przyszłości” nie oznacza wykluczenia, a jedynie zmianę proporcji poszczególnych składników w codziennym menu. Główne założenia diety planetarnej to zmniejszenie spożycia mięsa (przede wszystkim czerwonego), ograniczanie spożycia tłuszczów nasyconych, pochodzących głównie z produktów odzwierzęcych, a także redukcja spożywanej ilości cukru. Rekomendowane jest uzupełnienie codziennej diety produktami roślinnymi, tłuszczami oraz nasionami. Zgodnie z zaleceniami, źródłem białka mogą być rośliny strączkowe oraz orzechy. Obowiązkowa część menu to warzywa i owoce, których rola w prawidłowym odżywianiu jest ogromna.
W założenia diety planetarnej idealnie wpisują się produkty Alpro. Wybierając je, można cieszyć się pysznymi smakami, troszcząc się jednocześnie o kondycję planety. Żywność pochodzenia roślinnego ma bowiem najmniejszy wpływ na środowisko pod względem emisji CO2, zużycia wody i użytkowania gruntów[2]. Dieta roślinna ma też najbardziej pozytywny wpływ na efektywne gospodarowanie zasobami[3].
Oprócz sojowego Alpro o smaku czekoladowym, w portfolio marki można znaleźć inne wariacje smakowe, np. waniliowe, a także tradycyjne napoje sojowe, owsiane, migdałowe czy kokosowe. W ubiegłym roku na półki trafiło Alpro PSST!... TO NIE MLEK*, stworzone z myślą o tych, którym trudno zrezygnować ze smaku mleka.
[1] Clark, Tilman – Comparative analyses of environmental impacts of agricultural production systems, agricultural input efficiency and food choice, 2017.
[2] Clark, Tilman – Comparative analyses of environmental impacts of agricultural production systems, agricultural input efficiency and food choice, 2017.
[3] EAT-Lancet Commission on healthy diets from sustainable food systems, 2019.
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne
Była modelka przekonuje, że czas spędzony wspólnie z dziećmi przy książce na pewno zaprocentuje w przyszłości. Ważne jest nie tylko czytanie maluchom, ale także zachęcanie ich do tego, by w kolejnych latach nie smartfon czy tablet, ale książka była ich najlepszym przyjacielem. W obliczu rozwoju nowoczesnych technologii Karolina Malinowska dostrzega ich potencjał w promowaniu czytelnictwa. Umożliwiają one na przykład tworzenie spersonalizowanych publikacji skrojonych na miarę naszych potrzeb.
Problemy społeczne
Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia
Celem pracodawców stają się samodzielne, zmotywowane, wydajne i kreatywne zespoły. W przeciwieństwie do tradycyjnych te samozarządzające się teamy pracują autonomicznie bez ciągłej kontroli, a każdy pracownik jest właścicielem swoich celów, zadań i obowiązków, aby osiągnąć wyniki. – W organizacjach, które wprowadzają koncepcje samoorganizujących się zespołów, niewątpliwie możemy mówić o zwiększeniu zaangażowania – ocenia Tina Sobocińska, doradczyni strategiczna HR i założycielka HR4future.
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.