Nowość: Tygryski pałeczki z nadzieniem w wersji mini
Zarówno w szkole, nawet jeśli obecnie w wersji online, jak i podczas spędzania wolnego czasu dzieciaki chętnie sięgają po sycące przekąski. Perfekcyjną odpowiedzią na ich potrzeby są Tygryski z nadzieniem w nowej odsłonie – pałeczki w wersji mini, dostępne w dwóch wariantach smakowych: z nadzieniem czekoladowym oraz truskawkowym. Idealnie nadają się do schrupania podczas przerwy pomiędzy obowiązkami, np. lekcjami online, gdyż nie brudzą rączek.
Tygryski pałeczki z nadzieniem czekoladowym lub truskawkowym to kukurydziane przysmaki, które doskonale łączą przyjemność chrupania ze słodyczą jednego z pysznych smaków. Nic więc dziwnego, że są tak uwielbiane przez wszystkie dzieciaki, bez względu na wiek. Dodatkowo, Tygryski produkowane są z najwyższej jakości, niemodyfikowanej genetycznie kaszy kukurydzianej i są bezglutenowe – to świetna alternatywa dla tradycyjnych łakoci.
Od teraz, Tygryski z nadzieniem są dostępne w nowej praktycznej wersji. Tygryski mini to dwie nadziane pałeczki, które idealnie sprawdzą się zawsze, gdy dziecko będzie mieć ochotę na coś słodkiego. Dzięki poręcznym opakowaniom można cieszyć się ich smakami oraz chrupkością wszędzie – mieszczą się zarówno do plecaka, jak i kobiecej torebki, więc każdy może mieć je zawsze przy sobie. Można wybrać swoją ulubioną wersję lub cieszyć się wszystkimi.
Tygryski Impuls w wersji mini – ok. 0,85 zł/17g
Uwaga! KONKURS Tygryski w domu
Konkurs Tygryski w domu polega na przygotowaniu ciekawej przestrzennej konstrukcji z Tygryskowych chrupek. Następnie należy sfotografować ją z paczką dowolnych Tygrysków i zamieścić zdjęcie na Instagramie lub Facebooku. Fotografię należy opatrzyć hashtagiem #Tygryskiwdomu i oznaczyć profil @naszetygryski. Konkurs trwa do 30 listopada. Trzech zwycięzców zostanie ogłoszonych do 11 grudnia. Nagrody to Tygryskowe przekąski i zestawy LEGO, dobrane do wieku zwycięzców.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.