Komunikaty PR

Nowość: Tygryski pałeczki z nadzieniem w wersji mini

2020-11-20  |  10:10

Zarówno w szkole, nawet jeśli obecnie w wersji online, jak i podczas spędzania wolnego czasu dzieciaki chętnie sięgają po sycące przekąski. Perfekcyjną odpowiedzią na ich potrzeby są Tygryski z nadzieniem w nowej odsłonie – pałeczki w wersji mini, dostępne w dwóch wariantach smakowych: z nadzieniem czekoladowym oraz truskawkowym. Idealnie nadają się do schrupania podczas przerwy pomiędzy obowiązkami, np. lekcjami online, gdyż nie brudzą rączek.

Tygryski pałeczki z nadzieniem czekoladowym lub truskawkowym to kukurydziane przysmaki, które doskonale łączą przyjemność chrupania ze słodyczą jednego z pysznych smaków. Nic więc dziwnego, że są tak uwielbiane przez wszystkie dzieciaki, bez względu na  wiek. Dodatkowo, Tygryski produkowane są z najwyższej jakości, niemodyfikowanej genetycznie kaszy kukurydzianej i są bezglutenowe – to świetna alternatywa dla tradycyjnych łakoci.

Od teraz, Tygryski z nadzieniem są dostępne w nowej praktycznej wersji. Tygryski mini to dwie nadziane pałeczki, które idealnie sprawdzą się zawsze, gdy dziecko będzie mieć ochotę na coś słodkiego.  Dzięki poręcznym opakowaniom można cieszyć się ich smakami oraz chrupkością wszędzie – mieszczą się zarówno do plecaka, jak i kobiecej torebki, więc każdy może mieć je zawsze przy sobie. Można wybrać swoją ulubioną wersję lub cieszyć się wszystkimi.

Tygryski Impuls w wersji mini – ok. 0,85 zł/17g

Uwaga! KONKURS Tygryski w domu

Konkurs Tygryski w domu polega na przygotowaniu ciekawej przestrzennej konstrukcji z Tygryskowych chrupek. Następnie należy sfotografować ją z paczką dowolnych Tygrysków i zamieścić zdjęcie na Instagramie lub Facebooku. Fotografię należy opatrzyć hashtagiem #Tygryskiwdomu i oznaczyć profil @naszetygryski. Konkurs trwa do 30 listopada. Trzech zwycięzców zostanie ogłoszonych do 11 grudnia. Nagrody to Tygryskowe przekąski i zestawy LEGO, dobrane do wieku zwycięzców.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy
Zakupy 15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
2024-10-24 | 16:05

15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce

Już od 15 lat Salon Pierre Cardin w Galerii Sfera przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej dostarcza swoim klientom eleganckie, wyrafinowane stylizacje. Teraz nadszedł czas, by świętować ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.