Komunikaty PR

Nowość w Lidl Polska – mule w białym winie z polskiej Winnicy Niemczańskiej

2022-06-17  |  14:00

Łączenie śródziemnomorskich specjałów z lokalnymi produktami zyskuje w Polsce zwolenników. Jak dobrze mogłyby smakować delikatne, pachnące słoną, morską wodą mule w duecie z białym wytrawnym winem o przyjemnym aromacie i świeżym smaku? Dowiedzą się o tym klienci Lidl Polska wybierający się na zakupy w piątek 17 czerwca. Znajdą oni na sklepowych półkach mule w białym winie z podwrocławskiej Winnicy Niemczańskiej. Nowy produkt będzie dostępny w czasowej sprzedaży w cenie 23,90 zł /1 opak.

Owoce morza, w tym słonawe mule – inaczej nazywane omułkami czy małżami – to jeden ze specjałów kuchni śródziemnomorskiej. Od piątku 17 czerwca będą one dostępne w ciekawej odsłonie, w nowym produkcie Lidl Polska. Jego skład wyróżnia się obecnością białego wina pochodzącego z polskiej Winnicy Niemczańskiej, położonej na styku wzgórz nad brzegiem rzeki Ślęży. Winnica posiada 5 hektarów zbocza z bogatą w minerały lessową ziemią, umożliwiającą produkcję win o unikalnym smaku i aromacie. Jednym z nich jest białe wytrawne wino, powstałe ze szczepu Palava, cechująca się przyjemnym aromatem róży, brzoskwini i miodu oraz świeżym smaku. Wino idealnie komponuje się z delikatnymi potrawami, jakimi są owoce morza. To jednak nie jedyny powód, dla którego do duetu z małżami wybrane zostało polskie wino. Klienci sklepów Lidl Polska coraz częściej doceniają walory smakowe rodzimych win, o czym świadczy ich zainteresowanie produktami lokalnych winnic, które dostępne są na platformie WinnicaLidla.pl. Wśród nich znaleźć można m.in. wina pochodzące ze Wzgórz Niemczańskich.

– Zależy nam na wspieraniu krajowych firm, a także polskich tradycji winogrodnictwa, które w ostatnich latach zaczynają się odradzać. W naszej ofercie dostępnych jest wiele regionalnych produktów, posiadamy także markę „Regionalne Szlaki”, którą współtworzymy z lokalnymi dostawcami. Krajowe produkty promujemy także w ramach specjalnego „Tygodnia regionalnego”. Tym razem poszliśmy o krok dalej – postanowiliśmy spróbować połączenia egzotycznych małży z lokalnym winem. Polskie wina cieszą się rosnącą popularnością i bardzo dobrą opinią klientów Winnicy Lidla, dlatego jesteśmy pewni, że wino Palava z Winnicy Niemczańskiej zostanie docenione przez naszych klientów także w nowym produkcie – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications & CSR w Lidl Polska.


Skarbnica zdrowia

Małże uchodzą za jeden z kulinarnych afrodyzjaków, a do tego wyśmienicie smakują! Nic dziwnego, że spożywane są regularnie przez mieszkańców takich krajów, jak Belgia, Francja czy Włochy. W ostatnich latach śródziemnomorski przysmak zyskuje również w oczach Polaków. Bardzo dobrze, bo dzięki wysokiej zawartości białka i małej zawartości tłuszczu, owoce morza stanowią zdrową alternatywę dla mięsa. Odpowiednio przyrządzone, są też skarbnicą nienasyconych kwasów tłuszczowych, a także wielu cennych składników odżywczych, jak cynk, selen czy – szczególnie kojarzący się z morzem – jod. Dodatkowo mule w białym winie z polskiej winnicy, dostępne w ofercie Lidl Polska, opatrzone są certyfikatem zrównoważonego rybołówstwa MSC, który oznacza, że pochodzą one ze stabilnych, dobrze zarządzanych łowisk oraz z legalnych i pewnych źródeł. Nie pozostaje zatem nic, jak tylko je smakować!

Mule w białym winie z polskiej winnicy będą dostępne w ramach czasowej oferty od piątku 17 czerwca w atrakcyjnej cenie 23,90 zł /1 opak.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.