Komunikaty PR

Nowość – wielkanocny hummus trio od marki Pełna Dobra

2023-03-23  |  12:00
Biuro prasowe

Miłośnicy hummusów mogą liczyć na świąteczną nowość od Pełnej Dobra, subbrandu Perla Polska, wiodącego europejskiego producenta hummusu i antipasti. Marka zaproponowała zupełnie nową, wielkanocną wersję cieszącego się popularnością hummusu trio. W nowej odsłonie znajdziemy połączenie trzech kultowych, świątecznych smaków. Wśród nich: pietruszka, ćwikła z chrzanem oraz chrzan.

Producent zaznacza, że wprowadzenie nowego wariantu hummusu trio to odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy świadomie i chętnie wybierają roślinne warianty potraw nie tylko na co dzień, ale i od święta. W naszym odczuciu wielkanocny hummus trio to apetyczny kompromis między ulubionymi przekąskami Polaków, a tradycyjnymi smakami kojarzonymi z Wielkanocą. Mamy nadzieję, że fani hummusu – przyzwyczajeni do tradycyjnych zestawów trio – chętnie skosztują naszej wiosennej nowości, a być może pojawi się ona również na niejednym świątecznym stole – komentuje Dawid Zielkowski, Marketing Manager Perla Polska.

Wielkanocna nowość dostępna będzie od 5 kwietnia w sieci hipermarketów Kaufland oraz Auchan na terenie całej Polski. Tak jak standardowe zestawy trio, produkt ten kupimy w 210-gramowych opakowaniach. 

 


 

Perla Polska to wiodący europejski producent hummusu i antipasti z ponad 15-letnim doświadczeniem i lider w swojej branży na rynku polskim. W ofercie posiada pełną gamę smacznych i zdrowych przekąsek, które dostarcza do kilkudziesięciu krajów na świecie. Jako jeden z największych pracodawców w regionie zatrudnia już ponad tysiąc osób.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:00

Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze

Organizacja uroczystości ślubnej to duże przedsięwzięcie, w której główną rolę odgrywa Para Młoda i rodzice. Ten szczególny czas wymaga dokonywania wielu
Zakupy Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
2024-12-20 | 11:00

Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?

Świąteczna gorączka wystartowała na dobre. W polskich domach już słychać kultowe „zostaw, to na święta”, w powietrzu roznosi się zapach choinki, a w sklepach trwa polowanie
Zakupy Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
2024-12-20 | 10:15

Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!

W Lidl Polska od czwartku, 19 grudnia, do niedzieli, 22 grudnia, można znaleźć idealne prezenty last minute! Pyszne słodycze, które świetnie sprawdzą się jako dodatki do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.