Nowość – wielkanocny hummus trio od marki Pełna Dobra
Miłośnicy hummusów mogą liczyć na świąteczną nowość od Pełnej Dobra, subbrandu Perla Polska, wiodącego europejskiego producenta hummusu i antipasti. Marka zaproponowała zupełnie nową, wielkanocną wersję cieszącego się popularnością hummusu trio. W nowej odsłonie znajdziemy połączenie trzech kultowych, świątecznych smaków. Wśród nich: pietruszka, ćwikła z chrzanem oraz chrzan.
Producent zaznacza, że wprowadzenie nowego wariantu hummusu trio to odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy świadomie i chętnie wybierają roślinne warianty potraw nie tylko na co dzień, ale i od święta. W naszym odczuciu wielkanocny hummus trio to apetyczny kompromis między ulubionymi przekąskami Polaków, a tradycyjnymi smakami kojarzonymi z Wielkanocą. Mamy nadzieję, że fani hummusu – przyzwyczajeni do tradycyjnych zestawów trio – chętnie skosztują naszej wiosennej nowości, a być może pojawi się ona również na niejednym świątecznym stole – komentuje Dawid Zielkowski, Marketing Manager Perla Polska.
Wielkanocna nowość dostępna będzie od 5 kwietnia w sieci hipermarketów Kaufland oraz Auchan na terenie całej Polski. Tak jak standardowe zestawy trio, produkt ten kupimy w 210-gramowych opakowaniach.
Perla Polska to wiodący europejski producent hummusu i antipasti z ponad 15-letnim doświadczeniem i lider w swojej branży na rynku polskim. W ofercie posiada pełną gamę smacznych i zdrowych przekąsek, które dostarcza do kilkudziesięciu krajów na świecie. Jako jeden z największych pracodawców w regionie zatrudnia już ponad tysiąc osób.
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.