Komunikaty PR

Nowość – wielkanocny hummus trio od marki Pełna Dobra

2023-03-23  |  12:00
Biuro prasowe

Miłośnicy hummusów mogą liczyć na świąteczną nowość od Pełnej Dobra, subbrandu Perla Polska, wiodącego europejskiego producenta hummusu i antipasti. Marka zaproponowała zupełnie nową, wielkanocną wersję cieszącego się popularnością hummusu trio. W nowej odsłonie znajdziemy połączenie trzech kultowych, świątecznych smaków. Wśród nich: pietruszka, ćwikła z chrzanem oraz chrzan.

Producent zaznacza, że wprowadzenie nowego wariantu hummusu trio to odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy świadomie i chętnie wybierają roślinne warianty potraw nie tylko na co dzień, ale i od święta. W naszym odczuciu wielkanocny hummus trio to apetyczny kompromis między ulubionymi przekąskami Polaków, a tradycyjnymi smakami kojarzonymi z Wielkanocą. Mamy nadzieję, że fani hummusu – przyzwyczajeni do tradycyjnych zestawów trio – chętnie skosztują naszej wiosennej nowości, a być może pojawi się ona również na niejednym świątecznym stole – komentuje Dawid Zielkowski, Marketing Manager Perla Polska.

Wielkanocna nowość dostępna będzie od 5 kwietnia w sieci hipermarketów Kaufland oraz Auchan na terenie całej Polski. Tak jak standardowe zestawy trio, produkt ten kupimy w 210-gramowych opakowaniach. 

 


 

Perla Polska to wiodący europejski producent hummusu i antipasti z ponad 15-letnim doświadczeniem i lider w swojej branży na rynku polskim. W ofercie posiada pełną gamę smacznych i zdrowych przekąsek, które dostarcza do kilkudziesięciu krajów na świecie. Jako jeden z największych pracodawców w regionie zatrudnia już ponad tysiąc osób.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu
Zakupy DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.