Nowości nie tylko na wiosnę w Westfield Mokotów
Piękno, estetyka, niepowtarzalny design; nowy salon marki Zara Home czy pierwszy w Polsce salon W.KRUK według najnowszego konceptu marki Rolex – to tylko dwa przykłady nowych projektów, w których na klientów Westfield Mokotów czekają ponadczasowy styl i najlepsza, światowa jakość.
Westfield Mokotów to miejsce, które najważniejsze światowe i lokalne marki, wybierają na swój rynkowy debiut lub lokalizację najnowocześniejszych, flagowych konceptów. W tej grupie są dwie marki, które do jakości i piękna przykładają szczególną uwagę. Obie swoje miejsce znalazły w Westfield Mokotów.
Wielbiciele pięknych wnętrz, gustownych akcesoriów oraz dekoracji domowych zdecydowanie ucieszą się na wiadomość o otwarciu nowego, przestronnego salonu Zara Home, o powierzchni ponad 350 mkw. Marka, choć obecna od lat w tym centrum handlowym, od kilku dni zaprasza do zupełnie nowej przestrzeni.
W dekoracjach nowoczesnego i eleganckiego wnętrza królują ciepłe i organiczne materiały z dominacją neutralnych odcieni, uzupełnione o elementy z ciepłego kamienia i drewna. Całość rozplanowana jest
w sposób odzwierciedlający projekt domu poprzez strefy: jadalni, kuchni, sypialni, pokoju dziennego, łazienki czy przestrzeni dla najmłodszych. W salonie znajdują się również specjalne strefy New Born i zapachów do domu. Nowy koncept marki należącej do Grupy Inditex został wyposażony w innowacje technologiczne, które jeszcze bardziej poprawiają doświadczenie zakupowe klientów, jak na przykład punkt odbioru zamówień internetowych, gdzie za pomocą ekranu dotykowego można poprosić o wydanie zamówienia. Nowy koncept salonu Zara Home znajduje się na pierwszym piętrze Westfield Mokotów.
Wyjątkowym wydarzeniem dla miłośników ponadczasowej klasyki i niepowtarzalnej jakości jest otwarcie po remoncie pierwszego w Polsce salonu W.KRUK w najnowszym koncepcie marki Rolex. Do tej pory tego rodzaju koncept dostępny był dla klientów w Szwajcarii, Francji i Turcji. Otwarty w Westfield Mokotów blisko czterokrotnie powiększony lokal został zaprojektowany i zbudowany zgodnie z najnowszym konceptem marki Rolex i oferuje wyłącznie najbardziej prestiżowe marki zegarków i biżuterii, zapewniając należną im ekspozycję, a klientom wyjątkowe doświadczenia zakupowe. W salonie oprócz marki Rolex, klienci znajdą też największy shop-in-shop Cartier w kraju. To niepowtarzalne miejsce stanowi odzwierciedlenie osoby założyciela marki Louis-Francois Cartiera nazywanego jubilerem królów i królem wśród jubilerów.
W analogicznej koncepcji shop-in-shop prezentowana będzie tu również marka Tudor – założona w Genewie na początku XX w. i ceniona nie tylko za jakość, ale także unikalne połączenie szyku i elegancji. W szerokiej ofercie salonu W.KRUK, na zainteresowanych wyjątkową biżuterią czekać będą produkty także innych luksusowych marek takich jak Marco Bicego, Pasquale Bruni, Recarlo, Birks, Anna Maria Cammilli czy Gucci, a wkrótce dołączy kolejna luksusowa marka zegarków HUBLOT.
Jakie inne nowości czekają na tych którzy wiosną wybierają się na zakupy do Westfield Mokotów?
Na wszystkich klientów, którzy cenią jakość, wygodę oraz klasyczny styl butów czeka nowy salon marki Wojas. To jeden z największych i najbardziej cenionych producentów obuwia skórzanego w Polsce, z wielopokoleniową, szewską tradycją. W ofercie sklepu znajdują się propozycje damskie i męskie, modele dziecięce i młodzieżowe oraz obuwie trekkingowe i specjalistyczne. Asortyment uzupełniają skórzane dodatki - torebki, teczki i paski oraz inne akcesoria. W nowym lokalu marki Wojas w Westfield Mokotów ponadczasową elegancję skutecznie połączono z nowoczesnymi, ergonomicznymi rozwiązaniami.
Również należąca do Grupy VRG marka Wólczanka tegoroczną wiosnę w Westfield Mokotów rozpoczęła od otwarć dwóch różnych konceptów. Większy lokal, o powierzchni 139 mkw., zaprojektowany został tak, aby w maksymalnym stopniu ułatwić klientom zakupy i zapewnić komfort przy wyborze odzieży i akcesoriów
z szerokiego asortymentu marki. Nowością jest też drugi koncept Wólczanki, zajmujący kameralną przestrzeń, wyspecjalizowany wyłącznie w koszulach - Wólczanka Butik. Grupa VGR zapowiada też zmiany w swoim salonie marki Vistula, który otworzy się w bardziej funkcjonalnej i jeszcze lepiej odpowiadającej na potrzeby klienta przestrzeni.
Niepowtarzalna jakość, piękne wnętrza i wyjątkowa oferta to wszystko co czeka na klientów Westfield Mokotów w trakcie wiosennych zakupów.
Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City
Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
Znamy najnowszy portret klientek Pepco
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Co trzecia osoba w wieku 25–34 lata nadal mieszka z rodzicami. Większość gniazdowników pracuje
1,7 mln, czyli 33 proc., młodych Polaków to tzw. gniazdownicy. – To osoby w wieku od 25 do 34 lat, które nadal mieszkają z rodzicami, nie posiadają własnych dzieci, współmałżonka, nie są również po rozwodzie lub nie są wdowcami – tłumaczy Paweł Murawski, konsultant z Głównego Urzędu Statystycznego. Zjawisko to jest silniejsze wśród mężczyzn i na obszarach mniej zaludnionych. W dużych miastach i aglomeracjach odsetek gniazdowników jest znacznie niższy.
Media
Robert El Gendy: Jestem śpiochem i przychodzę do studia w ostatniej chwili. Raz nie obudziłem się na czas i dopiero telefon z redakcji postawił mnie na nogi
Prezenter „Pytania na śniadanie” zaznacza, że lubi sobie pospać, dlatego prowadzenie porannego programu to dla niego prawdziwe wyzwanie. Musi się bowiem sporo natrudzić, by być w studiu telewizyjnym na czas. Zazwyczaj nie udaje mu się jednak obudzić wraz z dźwiękiem pierwszego budzika i zdarzyło się, że z głębokiego snu wyrwał go dopiero telefon od produkcji „Pytania na śniadanie”.
Problemy społeczne
Ukraińcy mają podobne problemy związane z ochroną zdrowia, co Polacy. Problemem jest długi czas oczekiwania na wizytę i wysokie koszty leków
Długi czas oczekiwania, wysokie koszty leczenia i zakupu leków – to największe bariery w dostępie do opieki zdrowotnej, z jakimi mierzą się uchodźcy z Ukrainy w Polsce – wynika z raportu GUS i WHO. – Problemy stają się coraz bardziej podobne do tych charakterystycznych dla całego systemu ochrony zdrowia. Mniej mają charakter nagły, który był charakterystyczny dla okresu tuż po wybuchu wojny – wskazuje dr Dominik Rozkrut, prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Większość przypadków, z powodu których Ukraińcy potrzebują pomocy lekarza, to ostre schorzenia. Co czwarty leczy się z powodu choroby przewlekłej. Wyzwaniem pozostają szczepienia ukraińskich dzieci: wskaźnik wyszczepienia rośnie, ale jest poniżej poziomu wśród polskich dzieci.