Komunikaty PR

Nowości nie tylko na wiosnę w Westfield Mokotów

2023-04-06  |  13:30
Biuro prasowe

Piękno, estetyka, niepowtarzalny design;  nowy salon marki Zara Home czy pierwszy w Polsce salon W.KRUK według najnowszego konceptu marki Rolex – to tylko dwa przykłady nowych projektów, w których na klientów Westfield Mokotów czekają ponadczasowy styl i najlepsza, światowa jakość.

Westfield Mokotów to miejsce, które najważniejsze światowe i lokalne marki, wybierają na swój rynkowy debiut lub lokalizację najnowocześniejszych, flagowych konceptów. W tej grupie są dwie marki, które do jakości i piękna przykładają szczególną uwagę. Obie swoje miejsce znalazły w Westfield Mokotów.

 

Wielbiciele pięknych wnętrz, gustownych akcesoriów oraz dekoracji domowych zdecydowanie ucieszą się na wiadomość o otwarciu nowego, przestronnego salonu Zara Home, o powierzchni ponad 350 mkw. Marka, choć obecna od lat w tym centrum handlowym, od kilku dni zaprasza do zupełnie nowej przestrzeni.
W dekoracjach nowoczesnego i eleganckiego wnętrza królują ciepłe i organiczne materiały z dominacją neutralnych odcieni, uzupełnione o elementy z ciepłego kamienia i drewna. Całość rozplanowana jest
w sposób odzwierciedlający projekt domu poprzez strefy: jadalni, kuchni, sypialni, pokoju dziennego,  łazienki czy przestrzeni dla najmłodszych.  W salonie znajdują się również  specjalne strefy New Born i zapachów do domu. Nowy koncept marki należącej do Grupy Inditex został wyposażony w innowacje technologiczne, które jeszcze bardziej poprawiają doświadczenie zakupowe klientów, jak na przykład punkt odbioru zamówień internetowych, gdzie za pomocą  ekranu dotykowego można poprosić o wydanie zamówienia. Nowy koncept salonu Zara Home znajduje się na pierwszym piętrze Westfield Mokotów.

 

Wyjątkowym wydarzeniem dla miłośników ponadczasowej klasyki i niepowtarzalnej jakości jest otwarcie po remoncie pierwszego w Polsce salonu  W.KRUK w najnowszym koncepcie marki Rolex.  Do tej pory tego rodzaju koncept dostępny był dla klientów  w Szwajcarii, Francji i Turcji. Otwarty w Westfield Mokotów  blisko czterokrotnie powiększony lokal został zaprojektowany i zbudowany zgodnie z najnowszym konceptem marki Rolex i oferuje wyłącznie najbardziej prestiżowe marki zegarków i biżuterii, zapewniając należną im ekspozycję, a klientom wyjątkowe doświadczenia zakupowe. W salonie oprócz marki Rolex, klienci znajdą też największy shop-in-shop Cartier w kraju. To niepowtarzalne miejsce stanowi odzwierciedlenie osoby założyciela marki Louis-Francois Cartiera nazywanego jubilerem królów i królem wśród jubilerów.

W analogicznej koncepcji shop-in-shop prezentowana będzie tu również marka Tudor – założona w Genewie na początku XX w. i ceniona nie tylko za jakość, ale także unikalne połączenie szyku i elegancji. W szerokiej ofercie salonu W.KRUK, na zainteresowanych wyjątkową biżuterią czekać będą produkty także innych luksusowych marek takich jak Marco Bicego, Pasquale Bruni, Recarlo, Birks, Anna Maria Cammilli czy Gucci, a wkrótce dołączy kolejna luksusowa marka zegarków HUBLOT.

Jakie inne nowości czekają na tych którzy wiosną wybierają się na zakupy do Westfield Mokotów?

 

Na wszystkich klientów, którzy cenią jakość, wygodę oraz klasyczny styl butów czeka nowy salon marki Wojas. To jeden z największych i najbardziej cenionych producentów obuwia skórzanego w Polsce, z wielopokoleniową, szewską tradycją. W ofercie sklepu znajdują się propozycje damskie i męskie, modele dziecięce i młodzieżowe oraz obuwie trekkingowe i specjalistyczne. Asortyment uzupełniają skórzane dodatki - torebki, teczki i paski oraz inne  akcesoria. W nowym  lokalu marki Wojas w Westfield Mokotów ponadczasową elegancję skutecznie połączono z nowoczesnymi, ergonomicznymi rozwiązaniami. 

 

Również należąca do Grupy VRG marka Wólczanka tegoroczną wiosnę w Westfield Mokotów rozpoczęła  od otwarć dwóch różnych konceptów. Większy lokal, o powierzchni 139 mkw., zaprojektowany został tak, aby w maksymalnym stopniu ułatwić klientom zakupy i zapewnić komfort przy wyborze odzieży i akcesoriów
z szerokiego asortymentu marki. Nowością jest też drugi koncept Wólczanki, zajmujący kameralną przestrzeń, wyspecjalizowany wyłącznie w koszulach - Wólczanka Butik. Grupa VGR zapowiada też zmiany w swoim salonie marki Vistula, który otworzy się w bardziej funkcjonalnej i jeszcze lepiej odpowiadającej  na potrzeby klienta przestrzeni.

Niepowtarzalna jakość, piękne wnętrza i wyjątkowa oferta to wszystko co czeka na klientów Westfield Mokotów w trakcie wiosennych zakupów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Żywienie

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj

Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.