Komunikaty PR

Nowości od HARIBO!

2024-04-29  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Wojewodzic
Yellowcups

Sowińskiego 9
31-524 Kraków
karolina|yellowcups.pl| |karolina|yellowcups.pl
537 211 401
https://yellowcups.pl/

Na miłośników żelków czeka nie lada niespodzianka. Na półki sklepowe trafiają nowe produkty HARIBO, którym ciężko się oprzeć! Wśród nowości znajdziemy miękkie żelki w kształcie zwierzątek, trójwarstwowe żelko-pianki, a także limitowaną edycję żelek, inspirowaną reklamą telewizyjną.

Świat zabawy i radości

Dla najmłodszych odbiorców, którzy uwielbiają żelki w kształcie zwierzątek, HARIBO stworzyło unikalny produkt Chameleon. W pełnej różnorodnych smaków i kolorów paczce znajdują się, znane z mixu HARIBO Phantasia, kameleony. Wyjątkowa nowość skrywa w sobie żelki w czterech kolorach i owocowych smakach: jabłka, cytryny, wiśni i maliny.

Tego jeszcze nie było!

HARIBO Berry Clouds to miękkie i delikatne trójwarstwowe żelko-pianki, które rozpływają się w ustach! Każda warstwa ma inną konsystencję, strukturę i kolor. W jednym opakowaniu znajdziemy miks wyjątkowych smaków: borówki amerykańskiej, truskawki i owoców leśnych.

Miękkie pianki w pastelowych kolorach

Polacy pokochali pianki! Dlatego HARIBO wprowadza kolejną nowość – HARIBO Chamallows Tubular Colors. To wyjątkowo miękkie, delikatne i kolorowe pianki o waniliowo-truskawkowym smaku. Błyskawicznie znikają prosto z torebki, są również doskonałym dodatkiem do gorącego mleka, kawy czy kakao. Nie zawierają glutenu i są tak puszyste, że aż rozpływają się w ustach!

HARIBO Szach Mniam to wyjątkowy produkt w limitowanym wydaniu, dostępny tylko teraz! Nazwa inspirowana jest hasłem z reklamy telewizyjnej, w której dorośli w trakcie turnieju szachowego, po zjedzeniu Złotych Misiów HARIBO zaczynają mówić dziecięcymi głosami. W paczce znajdują się unikalne żelki w kształcie figur szachowych, które pokochają zarówno dzieci, jak i dorośli, bo szachy, podobnie jak HARIBO, dają radość i łączą pokolenia!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Yellowcups
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic Biuro prasowe
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy
Zakupy 15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
2024-10-24 | 16:05

15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce

Już od 15 lat Salon Pierre Cardin w Galerii Sfera przy ul. Mostowej 5 w Bielsku-Białej dostarcza swoim klientom eleganckie, wyrafinowane stylizacje. Teraz nadszedł czas, by świętować ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.