Nowości od HARIBO!
Yellowcups
Sowińskiego 9
31-524 Kraków
karolina|yellowcups.pl| |karolina|yellowcups.pl
537 211 401
https://yellowcups.pl/
Na miłośników żelków czeka nie lada niespodzianka. Na półki sklepowe trafiają nowe produkty HARIBO, którym ciężko się oprzeć! Wśród nowości znajdziemy miękkie żelki w kształcie zwierzątek, trójwarstwowe żelko-pianki, a także limitowaną edycję żelek, inspirowaną reklamą telewizyjną.
Świat zabawy i radości
Dla najmłodszych odbiorców, którzy uwielbiają żelki w kształcie zwierzątek, HARIBO stworzyło unikalny produkt Chameleon. W pełnej różnorodnych smaków i kolorów paczce znajdują się, znane z mixu HARIBO Phantasia, kameleony. Wyjątkowa nowość skrywa w sobie żelki w czterech kolorach i owocowych smakach: jabłka, cytryny, wiśni i maliny.
Tego jeszcze nie było!
HARIBO Berry Clouds to miękkie i delikatne trójwarstwowe żelko-pianki, które rozpływają się w ustach! Każda warstwa ma inną konsystencję, strukturę i kolor. W jednym opakowaniu znajdziemy miks wyjątkowych smaków: borówki amerykańskiej, truskawki i owoców leśnych.
Miękkie pianki w pastelowych kolorach
Polacy pokochali pianki! Dlatego HARIBO wprowadza kolejną nowość – HARIBO Chamallows Tubular Colors. To wyjątkowo miękkie, delikatne i kolorowe pianki o waniliowo-truskawkowym smaku. Błyskawicznie znikają prosto z torebki, są również doskonałym dodatkiem do gorącego mleka, kawy czy kakao. Nie zawierają glutenu i są tak puszyste, że aż rozpływają się w ustach!
HARIBO Szach Mniam to wyjątkowy produkt w limitowanym wydaniu, dostępny tylko teraz! Nazwa inspirowana jest hasłem z reklamy telewizyjnej, w której dorośli w trakcie turnieju szachowego, po zjedzeniu Złotych Misiów HARIBO zaczynają mówić dziecięcymi głosami. W paczce znajdują się unikalne żelki w kształcie figur szachowych, które pokochają zarówno dzieci, jak i dorośli, bo szachy, podobnie jak HARIBO, dają radość i łączą pokolenia!
Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
15. Urodziny Salonu Pierre Cardin w Galerii Sfera w Bielsku-Białej. Wyjątkowa Ce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.