Nowości od HARIBO!
Yellowcups
Sowińskiego 9
31-524 Kraków
karolina|yellowcups.pl| |karolina|yellowcups.pl
537 211 401
https://yellowcups.pl/
Na miłośników żelków czeka nie lada niespodzianka. Na półki sklepowe trafiają nowe produkty HARIBO, którym ciężko się oprzeć! Wśród nowości znajdziemy miękkie żelki w kształcie zwierzątek, trójwarstwowe żelko-pianki, a także limitowaną edycję żelek, inspirowaną reklamą telewizyjną.
Świat zabawy i radości
Dla najmłodszych odbiorców, którzy uwielbiają żelki w kształcie zwierzątek, HARIBO stworzyło unikalny produkt Chameleon. W pełnej różnorodnych smaków i kolorów paczce znajdują się, znane z mixu HARIBO Phantasia, kameleony. Wyjątkowa nowość skrywa w sobie żelki w czterech kolorach i owocowych smakach: jabłka, cytryny, wiśni i maliny.
Tego jeszcze nie było!
HARIBO Berry Clouds to miękkie i delikatne trójwarstwowe żelko-pianki, które rozpływają się w ustach! Każda warstwa ma inną konsystencję, strukturę i kolor. W jednym opakowaniu znajdziemy miks wyjątkowych smaków: borówki amerykańskiej, truskawki i owoców leśnych.
Miękkie pianki w pastelowych kolorach
Polacy pokochali pianki! Dlatego HARIBO wprowadza kolejną nowość – HARIBO Chamallows Tubular Colors. To wyjątkowo miękkie, delikatne i kolorowe pianki o waniliowo-truskawkowym smaku. Błyskawicznie znikają prosto z torebki, są również doskonałym dodatkiem do gorącego mleka, kawy czy kakao. Nie zawierają glutenu i są tak puszyste, że aż rozpływają się w ustach!
HARIBO Szach Mniam to wyjątkowy produkt w limitowanym wydaniu, dostępny tylko teraz! Nazwa inspirowana jest hasłem z reklamy telewizyjnej, w której dorośli w trakcie turnieju szachowego, po zjedzeniu Złotych Misiów HARIBO zaczynają mówić dziecięcymi głosami. W paczce znajdują się unikalne żelki w kształcie figur szachowych, które pokochają zarówno dzieci, jak i dorośli, bo szachy, podobnie jak HARIBO, dają radość i łączą pokolenia!
Young Leosia ambasadorką marki Orbit® Refreshers!
Trzy propozycje upominków na Dzień Mamy
Jarmark produktów Regionalnych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu
Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.
Media
Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać
Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.